Hakutulokset

  1. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Floweria halusin tulla onnittemaan. Lämpimät onnittelut tuoreelle rouvalle :flower: Olin viime perjantaina synnytystapa-arviossa ja sain sektioajan 4.3. Eli pari viikkoa ja vauva on maailmassa. Uskomatonta ja ihanaa :heart: Mä menin tuonne toiselle palstalle koska suurin osa meni ja musta...
  2. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Suljetulle pyrkiminen vireillä =) JennyA voimia, on varmana tukalaa. Se on inhottava tunne kun ei meinaa saada henkeä. Mulla ollut paljon samantyyppistä ongelmaa tässä raskaudessa. Toivotaan et pääset pian tositoimiin. tombatar miten siinä niin kauan menee? Mulla pe synnytystaspa-arvio ja...
  3. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    dindei :hug: voi itku. Kyllä tuli todella huonoon saumaan kun olis se muuttokin. Toivotaan et menis jotenkin parhain päin. En tiedä juuri mitään raskausmyrkytysepäilystä, voiko osoittautua ihan turhaksi, niin toivon! tiitulipiituli :hug: toivotaan että tulokset tuo helpotuksen, varmasti on...
  4. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Silvia tuhannet kiitokset selvennyksestä ja tiedosta. Onpa tylsää kun eivät ole voineet apteekissa mainita. Taisin kyllä ottaa ne viimeksi samaan aikaan. Mut mun vatsa ei ole kovin herkkä antibiooteille niin ehkä maitohapot ei tehonneet mutta ehken niitä tarvinnutkaan. Tosin ei ne apteekissa...
  5. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    JennyA sulle iso :hug:. Mahtaa olla turhauttavaa tehdä tuollainen reissu ja lopputulema on että joudut kipujen kanssa kuitenkin kotiin. Voimia sulle. Naurukohtaus sulle paranemisia flunssaan! X3 eiks auton turvavyö ole todettu turvalliseksi sikiölle? Se on niin hyvässä suojassa äidin...
  6. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Täällä taas valvoskellaan. Näemmä tullut tavaksi herätä tuossa kolmen aikaan kukkumaan. Parisen tuntia tässä taitaa taas mennä ennenkuin unen tulosta voi haaveilla. Onneks on palsta :) Totta, että on suuri helpotus kun diabetesta ei ollutkaan. Vaan kyllä mä olin kiukkuinen kun piti dieetille...
  7. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    hiuskeskusteluun jäin miettimään kaipaatko silvia ensisijaisesti kosteutta vai tuuheutta kun molemmista mainitsit. Minulla on kans kuivuvat luonnonkiharat, mutta saan ne pysymään kiiltävinä tietyillä konsteilla. Ensimmäinen varmaan on se värjäys, se hoitaa ja elävöittää hiuksia hyvin. Vaikka...
  8. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Olipa uskomaton juttu raskausdiabeteksesta. Mulla on kotona sokerimittari ja varmistettuani terveysasemani diabeteshoitajalta, että se kertoo kyllä jos mulla on vauvaa uhkaavia probleemia sokereissa, päätin jättää menemättä sokerirasitukseen. On helpompaa mittailla kotona kuin yrittää olla...
  9. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Mulla on aika helpot lapset, mutta en mä usko että se on aina äidin aiheuttamaa jos vielä taaperoikäinenkin on tosi kiinni äidissä. Eiköhän nuo selity enimmäkseen tempperamenttieroilla. Etenkin kun samassa perheessä voi olla niitä vaikeampia ja helpompia tapauksia. Tottakai joku äiti saattaa...
  10. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Voi tota meidän poikaa, 2-vuotisuhma taas iskenyt kunnolla päälle oltuaan pienellä tauolla. Saa raivareita ja alkaa heitellä tavaroita tai lyödä eli pakko pitää kiinni ja sehän ei oo ihan herkkua tän mahan kanssa. Nyt on tullu sellaisia pari päivässä. Kun edelliset oli valloillaan, se oli...
  11. L

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    tombatar kiitos kun avasit uuden pinon ja lisäsit mutkin joukkoon. LD Tiiätkö mäkin olen miettinyt tuota murkkuikää. Se pelottaa. Itse olin aivan päästäni pimeä siihen aikaan... Ja vanhemmat erosi justiin kun olin 12, äiti vaan haukkui isää ja purki katkeruuden muhun eikä isäkään...
  12. L

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Mua ei kyllä kiinnosta muiden tapa pukea lapsensa, riittää että huolehdin omille käyttöön sopivat vaatteet kulloinkin. Ja niin taitavat melkein kaikki tehdä, jokaisella sitten on oma mielipide siitä sopivasta pukemisesta. Yleensä vissiin aikuisella vahvempi mielipide kuin lapsella. Kylään ja...
  13. L

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Pinsku Paljon onnea täysi-ikäisyydestä. Olen pahoillani että pelkopolilla tunteesi on mitätöity noin räikeästi. Pelko on niin inhimillinen tunne, että siihen pitäisi jokaisen tunne-elämältään normaalin ihmisen kyetä samaistumaan. Älä lannistu yhden ihmisen jutuista, käy edelleen keskustelemassa...
  14. L

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Ihanaa jatkuva kipu alavatsalla on loppunut kestettyään 2 päivää!!! Jippii!! Nyt jaksaa taas tätä supistelua paremmin kun se ei tunnu niin kauhealta kuin jatkuva kipu. napakoru on kaunis, mutta ei mun vatsalle kiitos, kun kahden sektion jälkeen tää on sen näköinen, ettei paljon oo koruilla...
  15. L

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Ihan ekana Urholiinalle lämpimät onnittelut :flower: lähekkäin nukkuminen ei onnistu mulla. Jos halituttaa, halitaan nukahtamiseen asti mutta uni ei tule ilman omaa tilaa. Sellainen oon ollut aina. Myöskään perhepeti ei tule meillä kyseeseen. Ihanaa olisi lasten kanssa nukkua, mutta omiin...
  16. L

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Helpottaa vähän että muillakin tekee jo tiukkaa jaksaa raskausoloja. Kun itseä harmittaa tämä oma asenne. Lapsi on niin suuri lahja ja olen siitä valtavan kiitollinen mutta kyllä tämä tukaluus vaan vie ajatuksissa välillä voiton eikä jaksa olla iloinen vaan välillä vaan on tuskaista ja tosi...
  17. L

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Teto :hug::hug::hug: sinne raskaaseen päivään. ja voimia myös tuleviin hautajaisiin. On se vanhankin ihmisen hyvästely surua ja luopumista mikä vaatii voimia.
  18. L

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Muita jotka ei millään enää jaksaisi olla raskaana? Tuntuu että suurimman osan ajasta vain ajattelen että kuinka monta viikkoa enää... Siis ihan ihmeen tukalaa ollut nyt. Tämä raskaus oli alussa kaikkein helpoin kolmesta, mutta kyllä tämä loppu on nyt paljon tuskaisempaa kuin edellisissä...
  19. L

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    sunshine tervetuloa! vauvan kanssa matkalla oltiin Roomassa 5 päivää kun esikoinen oli 5 kk ja sujui loistavasti. Imetin ja kanniskelin pientä liinassa. Etelänreissu 10kk ja 2,5-vuotiaan kanssa olikin sitten jo paljon työläämpi. Onkohan mulla jotain hormonaalista päänsärkyä kun nyt...
  20. L

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    tombatar kiva että vauva taas vilkastui! Kyllä se on kuluttavaa olla huolissaan ja minä en ainakaan voi olla olematta jos vauva ei liiku. Kun tietää että jotain kuitenkin voi tapahtua niin ei se auta ajatella et joskus niitä hiljaisia päiviä vaan saattaa olla. Kyllä se on minusta ihan...

Yhteistyössä