Hakutulokset

1. kamiraro

+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

Kristen minulla oli erittäin pahoja alavatsakipuja ja ne oli yleensä toispuoleisena. Vasen puoli veti kramppiin välillä niin että lysähdin lattialle ja mikään ei tuntunut auttavan. Yöt meni kipujen kourissa ja päivätkin olivat tuskaa. Sitä selviteltiin sitten mistä johtuu ja eka kävin ultrassa...
  2. kamiraro

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Me mietimme nyt matkarattaita kun tuplavaunut odottavat syksyä kellarissa :) Nyt on pystynyt liikkumaan lasten kanssa hyvin esikoisen kävellessä ja kuopuksen istuessa matkarattaissa. Nuo on vaan niin huonot matkarattaat kun vievät niin paljon tilaa etteivät kunnolla takakonttiin mahdu...
  3. kamiraro

+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

Heips kaikki! Mä änkeen teidän seuraan mukaan jos käy :) siis jos minut muistatte :D Elikkäs täällä on raskaus hyvin lähtenyt käyntiin ensimmäisten pelottavien viikkojen jälkeen. Tuli juostua ultrassa jne. Mutta onneksi masussa kaikki on hyvin ja nyt tunnen liikkeitä joten uskallan jopa...
  4. kamiraro

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Heips enpä ole hetkeen täällä käynyt :ashamed: joten varmaan jutuista olen jo tippunut kärryiltä ja urakalla. Mutta täällä ei ainakaan mitään kummallista. Alkuviikot meni lääkärissä juostessa ultrissa (Jorvista jopa perään soittelivat ultrattavaksi uudestaan) Kaikista epäilyistä mitä jopa...
  5. kamiraro

kolmatta kaipaavien joulukuu

Oi täällähän tapahtuu :) ihanaa Paljon onnea Plussanneille :heart: Itsekin nyt alan uskomaan tähän raskauteen :) Tsemppiä kaikille ja aivan ihanaa JOULUA!! :xmas:
  6. kamiraro

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Heips :wave: Juu siis tuli viikonloppuna selvemmät kahteen testiin :) ja masussa pysyy joku tai jotkut... Aijaa.com - rv 3+4 - 7195987.jpg siinä on kuvaa :heart:
  7. kamiraro

Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

vauva-10 tee niin kuin itsestäsi tuntuu. Lähipiirissäni kävi niin, että isosiä oli erittäin sairas, elinaikaa ei ollut paljoa (enintään 6kk) Hänelle kerrottiin kuitenkin raskaudesta ja hän taisteli siihen saakka, että sai ensimmäisen ja viimeisen kerran nähdä lapsenlapsenlapsen. Jos...
  8. kamiraro

Niin näköjään olemme :laugh: tunnistin kuvasta, että jaahas laitetaas onnittelut myös tänne :heart:
  9. kamiraro

Leo81 Onnea nyt tännekkin sinulle :) :heart:
  10. kamiraro

Miuski00 on kyllä turvotusta sullakin.... mulla on kanssa ja ärsyttää kun 24/7 on tuota turvotusta Turvotus | Flickr - Photo Sharing! Ja täällä iski tänään se väsy |O voisin nukkua koko ajan. Pilvilinna74 :heart: nyt sit nauttimaan vaan masun kasvattelusta :) Täällä on eka neuvola 13.01...
  11. kamiraro

hopeful86 onnea paljon :heart: :flower: ja tarrasukkia matkaan :) oli pakko tulla onnittelemaan kun täällä puolella vielä lueskelen hihhih...
  12. kamiraro

kolmatta kaipaavien joulukuu

Juu siis varma olen plussasta :) ja tänään ja eilen vahvistui viiva näkyviin ja nyt loppui testien tekeminen ja hiljalleen varovainen odottaminen :) Kaikille tärppionnea :wave: "plussakuva"
  13. kamiraro

Painosta mua ei paino huoleta yhtään. Esikoisesta tuli 8kg ja jäi synnärille ja imetyksen jälkeen lähtikin vielä enemmän että yhteensä lähti -15kg Kuopuksen aikaan tuli 15-17kg ja kaikki lähti tosia nopeasti ja imetyksen jälkeen oli semmoiset -20kg yhteensä lähteny. Ja olen muutenkin hoikka...
  14. kamiraro

mä en edes viitsi mitään oireista sanoa kun viikkoja niin vähän. Onko monilla jo työnimike vai vasta myöhemmin ajan kanssa tulossa? Mun mies varmaan alkaa kutsumaan masuasukkia Homeriksi xD en yhtään sitä edes epäilis. Pelko vaan kasvaa koko ajan mielessä jos onkin kaksoset. Mitään en pelkää...
  15. kamiraro

Miuski00 onko turvotus sulla 24/7 ?
  16. kamiraro

<3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

Hei minäkin eksyisin kolmannen kaipuun kuumeilun puolelta tänne :wave: Viiva vahvistui niin paljon eiliseltä ,että uskallan siirtyä :) Kamiraro...............30.8...JS...........22......tytöt 04/08 ja 09/09 Miehelleni ja minulle olisi ensimmäinen yhteinen lapsi :)
  17. kamiraro

Heips! Minä liittyisin teidän porukkaan jos mahtuu :) Haamuja sain kahtena päivänä ja tänään vahvistui vielä enemmän, että uskallan jo siirtyä hiljalleen tänne :) LA 30.8 Kamiraro.........22v.....................3............JS Miehelleni olisi ensimmäinen lapsi ja ennestään on tytöt...
  18. kamiraro

Miuski00 mä tulen sun kanssa :) mieti nyt heitä eivät he voi nauraa meitä ulos koska ovat itsekin olleet alkuviikoilla jossain vaiheessa ;)
  19. kamiraro

+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Toivotaan, että pääset heti perässä tulemaan :)
  20. kamiraro

+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Sandemar 25 noi kait on :)

Yhteistyössä