Hakutulokset

  1. K

    Kavereita äidille ja 1-v tytölle Tampereelta! :)

    Uudet ystävät edelleen tervetulleita! :)
  2. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Heipsan! Vieläkö mukaan mahtuu uusia odottajia? :) Olen 29-v ja odotan toista lasta, la on 1.11. Esikoisemme täytti huhtikuussa vuoden. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia toisten odottajien kanssa.. ja huhuilinkin toisella palstalla etenkin Tampereen odottajien perään. Toki muidenkin kanssa olisi...
  3. K

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Heips! Vieläköhän joku lukee tätä ketjua? Olisi nimittäin kiva saada juttuseuraa toisista Tampereen odottajista! Meille odotetaan toista lasta syntyväksi loka-marraskuun vaihteeseen, eikä minulla ole tällä hetkellä ketään, jonka kanssa vaihtaa odotusajan kuulumisia. Olen itse 29-v ja asustan...
  4. K

    Kavereita äidille ja 1-v tytölle Tampereelta! :)

    Hei Tampereen ja lähistön äidit! Täällä kaipailtaisiin kipeästi kaveria äidille, mutta etenkin hetki sitten vuoden täyttäneelle pienelle tytölle. Ikätoverien seura kun on alkanut kovasti jo tyttöä kiinnostamaan, jopa niin että rattaista vilkutellaan innokkaasti toisille pikkuihmisille...
  5. K

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Nyt vasta ehdin kirjoittelemaan uudestaan, vaikka olenkin käynyt lukemassa muiden juttuja. Kiitoksia vain tervetulotoivotuksista, mukavaa, että täällä otetaan uudetkin niin hyvin vastaan. Onnea minultakin kaikille hyvin sujuneista ultrista. Oma ultra ja torstai häämöttävät jo lähellä.. Jännä...
  6. K

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Täälläkin olisi uusi käyttäjä, joka kaipailisi kovasti juttuseuraa.. kun tuntuu, että kaverit katkaisivat yhteydenpidon täysin onniteltuaan vauvauutisen johdosta. :( Kaveria siis kaipailisin, koska olisi tosi mukavaa jakaa ajatuksia muiden odottajien kanssa. Ehkä pääsen mukaan tähän palstan...
  7. K

    Esikoisen odottajat! :)

    Hei! Löytyisiköhän täältä esikoistaan odottavia juttuseuraksi? Kaikki on uutta ja ihmeellistä, joten olisi mukava vaihtaa odotukseen liittyviä ajatuksia jonkun toisen kanssa esimerkiksi mailien välityksellä. Tietysti olisi mukava jutella myös muustakin, kaikesta maan ja taivaan välillä, ja...

Yhteistyössä