Hakutulokset

  1. H

    Äitejä bailaamaan, kiinnostaako ketään?!

    täällä yx äiti 22w Lohjalta. otat yhteyttä : heidi.hakkinen@elisnet.fi
  2. H

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Moi. Meille syntyi tammikuussa tytteli jolla sitten kotiinlähtö tarkistuksessa löytyi sivuääni. Oltiin muutama viikko kotona kun tuli kutsu ultraan. Meidän neidillä todettiin täydellinen AVSD. Leikkaus on 16.8.2006 Tyttö voinut loistavasti tosin kasvu on jonkin verran jäljessä.. Nyt vaan...
  3. H

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    Moikka. Lohjalta etsitään vaunuttelu ja jutustelu seuraa äiti 22v ja tyttö 6kk. heku2410@suomi24.fi
  4. H

    Hyvinkäältä ystäviä

    Moi. Laitoin sulle yksityisviestiä. toivottavasti sait sen??
  5. H

    Kaikki pienten lasten äidit UUDELTAMAALTA

    Äiti 21v ja tyttö 2kk Lohjalta... =) :hug:
  6. H

    LOHJALAISIA??!!

    Moi. Löytyiskö Lohjalta kahvittelu seuraa? Olen 21 vuotias tuore äityli virkkalasta ja tyttäreni on tammikuussa 2006 syntynyt. Etsimme uusia tuttavuuksia Lohjalta. Jos kiinnostuit niin laitappa meille mailia tulemaan! =) heku2410@suomi24.fi :hug:
  7. H

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    Nostan tätä hieman
  8. H

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    Moikka. Meille syntyi 11.1.2006 klo: 18.48 tyttö 50cm ja 3260g. Vauva arki on alkanut oikein hyvin. Nyt vaan kevättä odotellaan... :)
  9. H

    Lohjlaiset,perustaan ryhmä.

    Taas vois nostaa tätä!!
  10. H

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    VIELÄKÖS MAHTAA ODOTTAJIA LÖYTYÄ??
  11. H

    Lohjlaiset,perustaan ryhmä.

    NYT IHAN OIKEESTI EIKÖ KETÄÄN KIINNOSTA TULLA MUKAAN TÄHÄN?? MUKAAN ON ILMOITTAUTUNUT JO ANU MUTTA LISÄÄ KAIVATAAN. ON SE KUMMA KUN ENSIN HALUTAAN RYHMÄÄ PERUSTAA JA SITTEN EI MITÄÄN ENÄÄ KUULU!! :kieh: :kieh: NY KAIKKI MUUT HALUKKAAT LAITTAKAA MAILIA TAI YKSITYISVIESTIÄ JOS AIKUISTEN...
  12. H

    Lohjlaiset,perustaan ryhmä.

    Kaikki ketkä on oikeesti innostuneita ryhmästä niin laittakaa mulle vaikka mailia niin aletaan kerätä porukkaa kasaan. Itse oon heti mukana kun tämän kaverin synnytän... Ei tästä tuu mitään jos joku ei ota ohjia käsiinsä! =) T. Heidi heku2410@suomi24.fi
  13. H

    Lohjlaiset,perustaan ryhmä.

    Moikka. Joo mukana ollaan.. ja etenkin sitten kun tytteli syntynyt.. Laita mailia vaikka: heku2410@suomi24.fi
  14. H

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    Moikka Äiti ja Hassu! Laittakaa mulle sähköpostia heku2410@suomi24.fi T: Heidi
  15. H

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    MOi Hanna. Hyvää kuuluu. Mulla alkaa huomenna rv 31 ja kaikki on tähän asti sujunut hienosti. Jos haluat jakaa ajatuksia niin mailaa mulle: heku2410@suomi24.fi T: Heidi
  16. H

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    moi. hyvin oon jaksellut... nyt viikkoja 30+4 selkä on ollut vähän kipee mutta ei muuta vaivaa ole ollut. äitiysloma alkaa 3.12.05 että ei tarvitse enää kauaa töissä olla. =) mites sun vointi? onko sulla muita lapsia? T: Heidi
  17. H

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    Moi. Onhan tää masu jo aikasta iso.. :) Tyttö on meilläkin veikattu mutta ei 100% varmuudella sitä sanottu.. mulla on laskettua aika 12.1.2006.. mutta jos haluut vaikka nähdä joku kerta niin pistä textaria mulle: 040-7416913 T: Heidi
  18. H

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    Moikka. Joo mulla on nyt tasan 30 viikkoa ja raskaus on sujunut ongelmitta. Mistä päin Lohjaa olet? T: heidi
  19. H

    Nuori äiti/odottaja?

    Moikka. Täällä olis myös yx tuleva äippä Lohjalta.. Laskettuaika on 9.1.2006 ja ensimmäinen lapsi minulle.. Mailatkaa minulle: baby2006@suomi24.fi
  20. H

    Nimimerkki: S-A-J olis kiva tutustua!!!

    ei kuulu mitään... :'(

Yhteistyössä