Hakutulokset

  1. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Eliiisa, meijän jäntevä heppu synty 39+5. Ja sinä kyllä tulet kotiin vasta vauvan kanssa!! Tsemppiä! :hug:
  2. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tömpsis, meillä kanssa on "päivitelty" tuota pojan päänkannattelua jo ihan syntymästä saakka. Tosi vahva niska sillä, pönkää päätään pystyyn tosi paljon! Neuvolassa 5vrk:n iässäkin neukkutäti sanoi, kun nosti olkapäätään vasten jätkän, että "Hei, sää oot vasta syntyny eikä sun pitäis vielä...
  3. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tsemppiä Pai! :)
  4. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Niin juu ja onnea vauvan saaneille ja kovasti tsemppiä jotka on justiinsa tositoimissa tai sinne lähössä! :) :heart:
  5. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Hahah, tuo Jemmiksin synnytyskertomus oli aivan huippu! :laugh:
  6. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tsemppiä kaikille joille lähtö tullut/tulossa!! :) Oon hengessä mukana! :hug:
  7. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea vauvansa saaneille!! :flower: Kohta ollaan kaikki saatu nyytit syliin! :heart: Jiimii, meillä tuotetaan sinappia todella hyvällä tahdilla, näin on ollut ihan alusta asti :) En oo laskenu monta sinappista vaippaa tulee vaihdettua päivässä, mutta monta! :D Ja maitoa tulee riittävästi...
  8. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Mustikka, mun huone oli vitonen P-siivessä. Ollaan siis luultavasti ainakin ruokajonossa nähty! :)
  9. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Zophie, niin juu, meijän poikanenhan sai alkunsa jo joulukuun puolessa välissä.. Olikin siis silloin oikein oiva hetki "painostaa" miestä "jupsuta mua äkkiä!"-tyylillä.. :D Näinhän tää lapsi on oikeesti saanu alkunsa! :laugh: Väsytti niin kovin töiden jälkeen aina ja tiesin et tärppipäivät on...
  10. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Mustikka, mä ku olin synnärillä (K-SKS, 2.9.-6.9.) niin mulla kävi niin hyvä tuuri, että tilaa oli vaikka kuinka. Saliin pääs ihan suoraan ja olin kaikki muut päivät/yöt yksin kolmen hengen huoneessa, paitsi vikana yönä joskus kolmen aikaan tuli toinen äityli vauvansa kanssa huoneeseen. Näköjään...
  11. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Viikunalle onnea ja voimia! Hyvä että poika voi jo kuitenkin paremmin. :heart: Onnitteluja muillekin vauvansa saaneille! :flower: Meijän poika on oikea tissimies! Kokoajan tissiä vailla eikä meinaa suostua nukahtamaankaan kuin tissille tai muuten syliin.. Nytkin kirjotan yhellä kädellä ku...
  12. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Talvicci, no sillon salissa mulle oli jo ihan sama miten ne ottaa ipanan pihalle, ku olin tosissaan niin finaalissa etten meinannu enää jaksaa ees henkeä vetää. Parempana vaihtoehtona koin imukupin kuin että olis sektioon päädytty, mikä oltais sit seuraavaks tehty. Oli kuitenkin toiveena...
  13. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Moikkis! En vieläkään jaksanut keskittyä tarkemmin teijän juttuihin, vilkaisin vaan pikaisesti jutut läpi. :) Täällä voidaan hyvin. Eemeli syö ja nukkuu ja välillä vetelee pultteja. Kovapäinen poika, äitiinsä tullu! :D Eilen käytiin neuvolassa, painonnousu ollu 54g/päivä, joten kasvetaan...
  14. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Pikainen ilmoittaminen vain; Eemeli syntyi 3.9. klo 00:51, rv 39+5. Paino 3520g ja pituus 50cm. :heart: Molemmat voidaan hyvin! :) En nyt lueskele teijän juttuja läpi, mutta sen verran huomasin, että osanotot Santulle ovat paikallaa, voimia!!
  15. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Täällä alkaa huumori loppua.. :( Suppareita tuli taas koko yö, 10-15min välein, nyt jopa viimein tiheentyny kymmeneen minsaan. Ja perkele että sattuu!! Ei auta liikkuminen, liikkumattomuus, suihku eikä kiroaminenkaan. Synnärille eivät vielä näillä suppareilla huoli, paitsi jos tosissaan ei...
  16. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Pöh, joskus kaheksan-yhdeksän aikoihin supparit rauhottu, nyt niitä tullu vaan muutamia tunnissa. : / Tulihan niitä kuitenkin jotain 11tuntia sen 6-9 per tunti, joten peukkuja että tää tästä taas kohta alkais etenemään! Aamupäivän sitten torkuin sohvalla ja nyt kun ei väsytä enää niin paljoa...
  17. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Täällä kärvistely jatkuu. Yö valvottu muutamaa lyhyttä torkahdusta lukuunottamatta.. Suppareita tullu edelleen 5-15min välein, välillä jo tuli tasasesti 10min välein. Soitin kolmen jälkeen synnärille, et uskallanko päästää miehen töihin. Siellä oltiin sitä mieltä, et jos jatkuu tälleen ja...
  18. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Täällä tapahtuu jotain, mutta tuskin vielä riittävästi. Kipeitä supistuksia tullu koko illan 5-15min välein, jotkut jo semmosia että tekis mieli itku tirauttaa ku tuntuu niin pahalle. Paikalleen ei voi kuvitellakaan jäävänsä supistuksen aikana, mut ei liikkuminenkaan auta yhtään kipuun...
  19. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Kiitos uudesta pinosta ja niin se vaan syyskuu on viimein saapunut! :)
  20. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Zophie, täälläkin käden nivelet kipeänä, ollut jo varmaan kuukauden. Puristusvoimaa ei tosissaan oo, varsinkaan aamuisin. Ja puutuvat nukkuessa varsinkin ihan sairaan helposti. Toi uimarengas onkin varmasti hyvä, olisin luultavasti semmosen hankkinutkin jos kaveripiirissä ei ois nyt kierrossa...

Yhteistyössä