Hakutulokset

  1. T

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Joo, toi mitä Ambrosia85 sanoi tuosta luomukosmetiikkaan siirtymisestä, niin samoilla linjoilla mennään... Kaikkea ei voi uskoa sellaisenaan, mutta mulla oma maalaisjärki sanoo, että mitä vähemmän keinotekoisia kemikaaleja käytän niin sitä vähemmän se vauvakin joutuu niistä "kärsimään". En siis...
  2. T

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Mä oon tosta meikkaamisesta ajatellut niin, että vähitellen siirryn enemmän luomuun ja mineraalimeikkeihin, kun nuo vanhat putelit vetelee viimeisiään. Ostin viimeksi mineraalipuuterin ja se on kyllä muutenkin niin paljon parempi kuin vanha mikä mulla oli, että taidan jatkaa sillä linjalla...
  3. T

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Piti päivittää listalle oma ikä, siis 22 :) Jos jotakin oleellista infoa tipahti, niin sitten oon dellaillut liian innoissani niitä alku- ja loppulätinöitä sieltä :) Hei mitä mieltä ootte siitä tutkimuksesta, josta uutisoitiin nyt muutama päivä sitten, että raskaana ollessa ei saisi meikata...
  4. T

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Yrityksen aloittaneet nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä Syksy2010...29................2.................32/33-34...........18.-19.11 Avocado......28................1................27/28-33............18.-23.11...
  5. T

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Hei kaikki! Olen pidempään jo lueskellut tätä palstaa ja nyt päätin liittyä kun löytyi niin itselle sopiva ketju... Toivottavasti mukaan mahtuu vielä! Eli, päätettiin miehen kanssa n. 3 viikkoa sitten aloittaa vauvan yrittäminen uuden vuoden jälkeen. Tää tuli aika puskista, miehen ehdotus...

Yhteistyössä