Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Hei ihmiset pitkästä aikaa! Meille syntyi 2.8. pieni poika. Viikkoja oli peräti 42+2. Poika oli 51 cm ja 3150 g. Synnytys oli pitkä: ensin käynnistettiin oksitosiinitipalla 1.8., mutta pojan syke tippui supistusten aikana ja alettiin valmitella kiireellistä sektiota. Syke kuitenkin...
  2. M

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    No niin, nyt ottaa päähän: sokeriarvoista 2h jälkeinen on koholla. Mä en tajuu. Olen syönyt suhteellisen terveellisesti, paljon vihanneksia ja vähän makeaa. Te, joilla on arvot olleet koholla, onko sillä ollut seuraamuksia. Esim. vauva syntynyt isona? Nyt on niin kiukku olo, että ei ole...
  3. M

    Salosta tai seudulta??

    Hei, Olen vuosimallia 77, ja heinäkuussa syntyvä on esikoisemme. Oletteko puuhanneet missään vaiheessa Salon seudun mammojen tapaamisia? Käykö teistä kukaan avoimessa päiväkodissa Annankadulla? Minulle voi laittaa yksityisviestiä, jos kaipaa esim. lenkkeily-, vierailu-, kahvittelu- ja...
  4. M

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    maisapaisa ja Tiinu85, teille on yksityistä postia. Omaa napaa: Masu on kasvanut ihanasti! Voi jee, että on mahtavaa, kun on kunnon kumpu. Pieni on kova potkimaan ja möyrymään. Meille myös lopettaa heti, kun iskä pistää käden pompun kohdalle. Mutta onneksi hänkin on saanut jo muksimista...
  5. M

    Salosta tai seudulta??

    Siis mieletöntä! Salon seudun äidit! Arvatkaa, olenko etsinyt teitä! Asumme vanhassa Salossa aika keskustassa. Meille syntyy esikoinen heinäkuussa. Koska tuttavia ei ole paljon täällä, seura olisi todella, todella toivottua! (Muutimme noin neljä vuotta sitten tänne töiden perässä, ja...
  6. M

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Kukkis, Taivaan isän siunausta ja enkeleitä matkaan! Toivotaan, että pieni on vahva ja selviää! Kaikkea hyvää teille. :hug:
  7. M

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Moi! Painosta: Mulla oli ylipainoa, kun tulin raskaaksi. Onneksi olen saanut pidettyä suhteellisen hyvin painon nyt kurissa. Ensimmäisen neuvolan jälkeen marras-joulukuulta painoa on tullut rapiat 4 kiloa. Voi, kun onnistuisi pitämään tilanteen yhtä hyvänä. Raskausarvista: On tullut. Tuli...
  8. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Tarkoitin, että kirjoita nimimerkillä lehden yleisönosastolle. Eli minä en aio kirjoittaa minnekään ;)
  9. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Ai niin, vielä Niisku-Rouvalle: voisitko kuvitella hakevasi sairauslomaa ihan vain stressin ja alakulon vuoksi, jos kerta he eivät anna noiden kipujen kanssa? Jos kerrot lääkärille tuon kaiken, mikä sinua painaa - kivut, huoli ja talous - , niin on jo aivan hullua, jos et saa sairauslomaa...
  10. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Heissan kaikille! En ole pitkään aikaan kirjoittanut tänne, mutta aika ajoin olen käynyt lukemassa teidän kuulumisia. Niisku-Rouvalle voimia! Onnitteluja rakenneultrien positiivisista uutisista niitä saaneille! Masu on kasvanut mukavasti, itse asiassa aika lailla, koska kohtuni on ihan...
  11. M

    <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

    Tiedättekö, että nyt on viime ajat ollut NIIN ONNELLINEN olo. Meinaa ihan pakahtua. Ihan mieletöntä, että sisällä kasvaa vauva! Olen ihan totaalisen rakastunut tuohon ihmisen alkuun. :heart: Onnellista odotusta kaikille teille.
  12. M

    <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

    Sillis, ei tuo minusta ole lusmua. Minä jään kesälomalle toukokuun alusta. Lisäksi olen ottanut lomarahat vapaaksi ja pidän tässä keväällä talviloman lisäksi kolme viikon lomaa. =) Mulla on töissä sama tilanne. Etsin syksyllä töitä, mutta uuden työpaikan etsiminen siirtyi nyt, kun vauva ilmoitti...
  13. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    meme, pahoitteluni. :'(Paljon voimia ja jaksamista. :hug: Voin vain sanoa kaksoset menettäneenä, että ota kaikki se aika, minkä tarvitset. Itke se kaikki itku, minkä tarvitset. Sydämessäsi molemmat pienet kulkevat edelleenkin. :heart:
  14. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Tervehdys, Kävin taaaaas ultrassa, kun vuosin verta, en siis ruskeaa vuotoa. No, siellä se pikkunen kelluu ja on ihan normaali! Kutsumme miehen kanssa pientä Idols-tähdeksi, kun se haluaa koko ajan huomiota ja katsottavaksi:) Ja nyt tietoa myös muille vuotaneille ja vuotaville. Juttelin...
  15. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Samoilla mielin! Noista vanhemmista tulee niin hössöjä, kun kuulee! Kun odotimme keväällä kaksosia, jotka siis menivät kesken, porukat oli ennen keskenmenoa aivan sekaisin: ostivat jo vauvan tavaroita. Siksi ahdistaa, kun itse ottaa vielä tämän hapuillen. Onpa hauskaa, että pienestä on jo nyt...
  16. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Minä olen tässä kanssa miettinyt tuosta kertomisesta. Oletteko jo kertoneet vanhemmillenne ja läheisille? Nyt on menossa 9+1. Olemme menossa joulun alla vanhempieni luokse ja jouluksi miehen vanhempien luokse. Silloin on vasta 10+jotain. Ei osaa yhtään päättää, kertoako. Kun niin haluaisi vielä...
  17. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Mahtavia mahakuvia! Aivan mieletöntä! Minulla oli painoindeksi ennen raskautta 28. Vaikkei mulla olekaan noin komeita masumahoja kuin kuvissa niin, jotain pyöreyttä alamasussa jo on.:) Ja se on muuta kuin läskiä:) Meme, voimia sulle. Ihmiset eivät aina tajuu käyttäytyä hyvin. Kun meidän...
  18. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    MommysMonsters, anteeksi, menin kirjoittamaan NIIN VÄÄRIN sun nimimerkin!!!:heart: Sain kyllä hillittömän naurukohtauksen, kun tajusin. Merkitys kyllä muuttui aika lailla! Joten, en tarkoita, että olisin Mommy Monster:laugh:
  19. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Anna 79, ymmärrän niin täysin tuon tunteen siitä, kun pitää kertoa pomolle, vaikkei haluaisikaan. Minä olen ollut siitä kiukkuinen. Sitä aina miettii, että mikä p... nykyaikana on työelämässä. Siellä pärjätäkseen pitää kertoa asioita, joita ei haluaisi ja jotka vain kuuluisi pienelle piirille...
  20. M

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Bianca, ihana uutinen! Täällä oli puhetta kertomisesta. Me olemme kertoneet minun siskolleni. Mutta: olen täällä tilittänytkin minun kamalasta työpaikastani. Siellä on ollut nyt niin kiire, että maanantaina minulla oli aikaa syödä 5 minsaa seisaallaan! Ja taas meni ylitöiksi! No, koska...

Yhteistyössä