Hakutulokset

  1. S

    Kiva puutarhablogi

    Vinkatkaa, jos tiedätte kivan oloisen puutarhablogin.
  2. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Hei vaan kaikille! Olen lukenut tätä ketjua jo tammikuusta lähtien ja näin ollen pahoitteluni kaikille suuren menetyksen kohdanneille. Itse sain spontaanin keskenmenon tapaninpäivänä 2011, viikkoja en tarkalleen tiedä koska ekassa neuvolassa en kerennyt käymään, mutta arvio noin viikolla...
  3. S

    Musta viikko

    Hei! Vieläkö kerho on pystyssä? Täällä kans varhainen keskenmeno ennen ekaa ultrausta.
  4. S

    Kuva meidän kuusesta :P

    Ihanan jouluista!
  5. S

    Onko muita joita ärsyttää valmiiksi ohjelmoidut massajuhlapäivät?

    Uusivuosi on inhokki juhlani ja hyvänä kakkosena tulee vappu! Puolivuotta ennen ko päiviä ihmiset rupeavat kyselemään / kertomaan suunnitelmista jne. Kuitenkin kaikki ryyppäävät jossain muodossa ja se on sitten niin juhlavaa. Itse pidän kyllä juhlista ja tykkään kutsua kavereita juhlimaan...
  6. S

    Keittiönkaapit kohta järjestyksessä

    Kiitti lasitölkki vinkistä, yritin kehitellä pusseille jotain järkevää säilytysmuotoa ja täältähän se tuli:) En minäkään epäjärjestyksestä tykkää, mutta välillä kotona on havaittavissa kaaosta. Mutta nyt on keittiönkaapit järjestyksessä!
  7. S

    Keittiönkaapit kohta järjestyksessä

    Joo mulla kans odottaa nuo vaatekaapit siivousta tuolla, no jospa ens vikolla olis intoa niihiin. Kyllä se vaan mulla ainakin on silleen, et sotkusuus lähtee noista kaapeista. Ne kun on järjestyksessä, niin on helpompi pitää koti siistinä. Sinne kans järjestely intoa!
  8. S

    Keittiönkaapit kohta järjestyksessä

    Moi Pieni lauantai-aamun projekti meneillään, keittiönkaappien sisältö tossa lattialla levällään ja uutta järjestystä nyt kovasti suunnittelen. Sen päätin, että tässä huushollissa aletaan käyttämään kauppakassina jotain muuta kuin noita muovipusseja joita kaupasta saa ostettua. Sen verran...
  9. S

    Hyvää iltaa

    Joo toi nimimerkki on kyllä itseasiassa huumorilla valittu kivitystä vastaan :whistle: Lunta tupaan vaan. Tässä kovasti toivotaan vauvaa ja aika näyttää tärppääkö. Sen olen huomannut, että haalari on tärkeä ja pyhäasia. Miten me 80-luvulla syntyneet olemme edes pärjänneet ilman nykyajan...
  10. S

    Hyvää iltaa

    Täältä ilmoittautuu uusi keskustelija joukkoonne. Vielä en ole äiti, mutta toivottavasti tässä lähiaikoina kuitenkin. Jos on käynyt niin, että olen vienyt jonkun palstalaisen ns "harmaana" tunnetun nimimerkin, niin laitathan infoa jotta voin poistattaa omani. En halua, että minut yhdistetään...

Yhteistyössä