Hakutulokset

  1. H

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Me ilmoittaudutaan mukaan keskusteluun. Pieni prinsessamme syntyi 17.7. klo 21.28 3440g/51,5cm Meillä harjoitellaan kovin vauva-arkea ja viime päivinä se onkin ollut aika työlästä kun neiti on päättänyt nukkua päivät ja valvoa yöt. Viime yönäkin päästiin viimein klo 6 nukkumaan... Toinen...
  2. H

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Meille syntyi sunnuntaina 17.7. (rv 40+2) klo 21.28 pieni prinsessa (3440g/51,5cm). Kotiuduttiin vasta tänään, kun neidillä lähti alkuun paino vähän liian rajusti laskuun. HennaN & Onerva 4vrk
  3. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Meille syntyi sunnuntaina 17.7. (rv 40+2) klo 21.28 pieni prinsessa (3440g/51,5cm). Kotiuduttiin vasta tänään, kun neidillä lähti alkuun paino vähän liian rajusti laskuun. HennaN & Onerva 4vrk P.S. Palaan lukemaan muiden kuulumiset kunhan saadaan vähän kiinni vauva-arjesta :)
  4. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Onnea kaikille vauvan saaneille :heart: Tiinu85, meillä on Hartanit pehmeällä kantokopalla. Mun mielestä se kova oli pienemmän tuntuinen kun ei anna yhtään periksi. HennaN & Onerva 38+6
  5. H

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Meidän juhannukseen tuli pieni muutos tuon sään takia. En uskalla lähteä tänä iltana veneilemään, joten lähtö siirtyi huomisaamuksi. Toivottavasti tuo myrsky menee yön aikana ohi. Mäkin olen hamstrannut kaupasta vaikka mitä herkkuja mukaan :) Myös Keijun mainitsemat herkkusienet pekonilla ja...
  6. H

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Oikein paljon onnea Otokka :heart: taiska, mä olen saanut mahani toimimaan säännöllisesti, kun syön aamuisin aina Activian maustamatonta ja satsin mustikoita. Olen ollut aina vähän ongelmainen tuon mahan kanssa, mutta tällä hetkellä tuo yhdistelmä on ainakin mulle ihan täydellinen...
  7. H

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Huikkaan tähän väliin tuosta FB:stä :) Meillä on heinäkuisissa fb-ryhmä ja se on salainen, eli kukaan mun kaveri ei tiedä milloin mä sinne kirjottelen, saati edes sitä että olen ko. ryhmän jäsen. Liittyminen ryhmään tapahtuu niin, että pitää olla jonkun ryhmäläisen kaveri, jotta ryhmään voi...
  8. H

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Zophie, saa udella :) Mökki on Iniössä, eli Kustavin kautta pitää kulkea lautan kanssa saaristoon.
  9. H

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Laitetaanpas teillekin masukuvaa pitkästä aikaa (vai olenko mä tänne laittanutkaan?). Eli rv 35+1 Hui tota anun sormea. Itsekin joskus jättänyt sormet pahasti auton oven väliin ja se kyllä sattuu. Toivottavasti paranee pian. Onkohan Otokka päässyt jo vauvanhakureissulle? Mulla on...
  10. H

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Ensimmäinen tulossa, viikot 35+1
  11. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Rumpnisse kyseli Carriwellin liiveistä. Mulla on niitä odotusajan liivejä kahdet S-kokoiset, mutta ne on venyneet sitä mukaa kun on rinnat kasvaneet. Nyt kävin hakemassa OZBabystä nuo luukkuliivit ja otin M-kokoiset. Normaalisti olen 70C, joten taulukon mukaan minun olisi pitänyt ottaa...
  12. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Rumpnisse, ainakin Hennesillä on niitä sellaisia ohkaisia vauvan tumppuja myynnissä.
  13. H

    Odottajat Turku + lähialueet!

    AdAstra, Savonlahti on kyllä tosi hyvä. Me käytiin siellä 4D-ultrassa pari viikkoa rakenneultran jälkeen ja oli kyllä paljon parempi kuin Tyksin ultra. Varsinkin näin ensimmäisen odottajana oli kiva kuulla kun Savonlahti kertoi kaikista rakenteista yms. Niin ja saihan sieltä tosiaan sen dvd:n...
  14. H

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Huh, noita kääntöyrityksiä. Mä olen kuullut vain huonoa niistä, joten ihanaa MJ, ettet siihen joutunut. Toivotaan että vauva pysyykin nyt sitten loppuun asti oikein päin. Otokalle tsmppiä, kyllä se vielä sieltä ulos tulee, keinolla millä hyvänsä :) (Näin mä olen itsellenikin luvannut)...
  15. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    marjutti86, entäs nämä: Luukkuliivi Carriwell - Ozbaby.fi Ovat samantyyliset kuin tuo aiemin linkitetty toppi. Itse hain eilen tuollaiset OzBabystä, tällä hetkellä siis käytän aina kotioloissa niitä toppimallisia.
  16. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Tiinu85, mulla laitettiin palkanlaskennasta viimeisen kokonaisen kuukauden palkanmaksun jälkeen palkkatiedot Kelalle ja sekin oli alle 2kk laskettuun aikaan. Alle viikko ja sain jo päätöksenkin. Eli ilmeisesti hakemus pitää vain olla ajoissa ja palkkatiedot saa toimittaa sitten kun ne on saatavilla.
  17. H

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Moni on täällä jutellut tuosta isyyspakkauksesta. Mä luovutin tulevalle isälle pakkauksen samana päivänä kun hain omani postista. Tässä linkki meidän pakkauksesta otettuihin kuviin.
  18. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Mäkin tilasin tänään uuden verokortin, kun oli viimein tullut noi päivärahapäätökset. Olin vuoden alussa arvioinut tulot niinkuin olisin töissä koko vuoden ja lisäksi vähän liian vähän asuntolainan korkoja. Kun sitten oikasin nuo ja lisäsin tänä vuonna maksettavat päivärahat (etuus-kohtaan)...
  19. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    NiQ, mä tilasin täältä: Sampsukka Googlettamalla PUL, löytyy kestovaippakauppojen kautta 10cm välein myytäviä kankaita.
  20. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Liisakaisa: Meillä on Brion Primo kaukalona ja siinä lukee, että saisin pestä vain käsin. Eipä tuo lika siitä käsinpesulla lähtenyt, joten otsin riskin ja laitoin pesukoneen käsinpesuohjelmalla sen peseytymään. Hyvä tuli, eikä mennyt pilalle :) Briannalle iso kiitos liivinsuojavinkeistä. Mä...

Yhteistyössä