Hakutulokset

  1. Jutta83

    Ketju jälleenmyyjille!

    Hei sinä Pirkanmaan alueella asuva nainen tai mies. Toimin Tupperwaressa tiiminjohtajana ja etsin uusia konsulentteja tiimiini, oletko se Sinä? Kaipaatko pientä vaihtelua elämääsi tai kenties sitä jotain omaa, entäpä haluaisitko matkustella tai saada upeita tavaroita? Se on mahdollista...
  2. Jutta83

    Kukaan laittanut jo joulua, esim verhoja?

    Mulla on ollut jouluverhot, pöytäliinat ja matot jo marraskuun puolesta välistä asti. Joulukoristeet laitettiin vasta viimeviikolla. Ei siis ole liian aikaista!! :)
  3. Jutta83

    Kalkkisaostumat pois hanoista?

    itse olen pessyt pata padalla
  4. Jutta83

    Joululahjat sukulaisille?

    Itse askartelin lähisuvulle toissa jouluksi puisista pyykkipojista jääkaappimagneetteja. Maalasin pyykkipojat valkoiseksi tai punaiseksi ja liimasin siihen valkoisen tai punaisen kangas sydämen etupuolelle ja takapuolelle magneetin. Pakkasin pieneen paperipussiin jonka koristelin nätisti ja...
  5. Jutta83

    Mistä hiton hanurista mä keksin tälle viikolle rahaa

    Ota minuun yv:llä yhteyttä, niin kerron! :)
  6. Jutta83

    Ketju jälleenmyyjille!

    Hei, nyt olen perustanut oman tiimin ja kaipailen lisää konsulentteja kipeästi. Olisitko sitä halukas kokeilemaan uraasi Tupperwarella Pirkanmaan alueella? Viikoilla 25 ja 26 kun uusi konsulentti aloittaa, saa hän valita joko ilmaisen alkoituskassin (eli heti tienestiä) tai salaattilingon...
  7. Jutta83

    PERHEPÄIVÄHOITAJAT HOI!!

    Kunnallisesta en tiedä, itse olen yksityinen.
  8. Jutta83

    PERHEPÄIVÄHOITAJAT HOI!!

    Mulla on itselläni 2 alle kouluikäistä ja yksi syksyllä kouluun menevä. Silloin sain ottaa hoitoon yhden täysipäiväisen ja yhden puolipäiväisen. Sinun tapauksessasi tulisi kysymykseen vain yksi täysipäiväinen. Ja jos yksityinen olet, saat pyytää lapsesta 600-800e. Tukiahan perhe tulee...
  9. Jutta83

    Ketju jälleenmyyjille!

    Huomasin että täälä on tälläinen ketju, pikaseen selasin läpi ja huomasin että kovasti löytyy Avonin ja Oriflamen konsulentteja ja tiiminvetäjiä, mutta muita ei kamalasti löytynyt. Itse myyn päätyökseni Tupperwarea ja ajattelinkin kysyä, että löytyisikö ketään kiinnostuneita kokeilemaan...
  10. Jutta83

    mitä tänään syödään?

    Kinkkukiusaus on uunissa
  11. Jutta83

    Vieraita tulossa kahvittelemaan, mitä nopeaa ja helppoa kahvipöytään?

    100g tummaa suklaata 100g voita 3 kananmunaa 1dl sokeria 1,5dl jauhoja 1 tl leivinjauhetta Sulata suklaa ja voi. Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi, lisää joukkoon jauhoseos ja voi. Laita taikina tupperin silikonileipävuokaan ja mikroon n.4 min ajaksi. Anna vetäytyä hetken ennen...
  12. Jutta83

    Kuka täällä rakastaa miestään?

    Minä Rakastan miestäni!!
  13. Jutta83

    Selluliitit pois millä??

    No minua on auttanut se Mikko Kivisen mainostama Tonalin. Se kylläkin vaatii terveellistä ruokavalioo ja reilusti liikuntaa toimiakseen!! Mulla lähti sen purkillisen aikana 3 kg, reisistä 3cm ja vatsan seudulta 5cm pois.
  14. Jutta83

    mitä parvekkeelle?

    Minä laitoin jo 2 viikkoa sitten kasvmaan tomaatit. Tänä viikonloppuna laitan paprikan ja lehtisalaatin siemenet itään. Muutaman viikon päästä voi laittaa jo herneitä.
  15. Jutta83

    HELMIÄISET 2007

    Hepä hei taas! Tulin tässä pikaseen piipahtamaan. Nasuliinille paljon onnea! Itsellä kanssa kamalan haikea olo kun kuulee muiden raskaus-uutisia.. Meidän perhe kun on nyt tässä. No mutta Rantun kuulumisia, eli hampaita on 6, 4 ylhäällä 2 alhaalla. Kontata osataan ja tukea vasten kammetaan...
  16. Jutta83

    HELMIÄISET 2007

    Hellöy! Täälä sairastellaan. Kaikki muksut on kipeenä. Käytiin Rasmuksen 8kk nlassakin jo aikoja sitten. Kaikki oli hyvin ja poika oli kasvanut sopivasti. Paino oli vähän laskussa, mutta eihän se mitään ihmeellistä ole kun liikkuu jo kovasti. Nyt ollaan viikon verran harjoteltu seisomaan...
  17. Jutta83

    Tampere, uusi päivätapaaminen muttei kahviossa :)

    Heipsan! Meille tuo keskiviikkopäivä sopii vallan passelisti.
  18. Jutta83

    HELMIÄISET 2007

    Kamalaa!! Ihan itku tuli puolestasi!! :'( Olen todella pahoillani puolestasi. Minulla myös on noussut viha noita venäläisiä rekkakuskeja kohtaan! Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun näin kävi. Ja niin niitä vaan päästetään tänne suomen puolelle ajelemaan huonokuntoisilla autoillaan ja...
  19. Jutta83

    Tampere, uusi päivätapaaminen muttei kahviossa :)

    Meidän rymyporukka vois koittaa tulla tähän tapaamiseen mukaan! Maanantait/torstait ei sovi meille lasten kerhojen takia. Heitelkää päiväehdotuksia ilmaan!
  20. Jutta83

    HELMIÄISET 2007

    Moikka! En olekkaan aikoihin kerennyt tänne kirjoittelemaan. Meillä on mennyt ihan hyvin. Rasmus kasvaa ja kehittyy kovaa vauhtia! Pyörii napansa ympäri ja nostelee itseänsä käsiensä varaan. Vielä ei ryömitä, mutta eipä tuolla ole mitään kiirusta, pysyisipä vielä mun pienenä vauvanani...

Yhteistyössä