Hakutulokset

  1. Ä

    äiti päättää...?

    Eikös äiti saa päättää, että näkeekö isä lastaan jos isä ei ole ollut yhteyksissä ja kuvioissa? Lapsen isä jätti minut yli kaksi kuukautta sitten ja ei ole pahemmin ollut yhteyksissä, saatikas kun apua pyysin että olisi auttanut raha-asioissa, että saan lapselle vaunut sun muut niin ei auttanut...
  2. Ä

    Mailailu ja Mesekavereita?

    Hei! Täällä kaipailisi tuleva yh-äiti mailailu ja mesekavereita toisilta odottajilta.. Olen rv 27+4. Minulle voi mailia lähettää mona_86@luukku.com:iin, saat myöhemmin mese osoitteeni.. :)
  3. Ä

    Luulenko vain...

    Mitä minun pitäisi tehdä, mieheni käy baareissa ilman minua, valehtelee päin naamaa, emme keskustele mistään asioista koska suurinpiirtein kaikki asiat ovat ihan turhia (hänen mielestään).. Rahat eivät ole yhteisiä, en ole nähnyt hänen sukulaisistaan vielä ketään muuta kun hänen äitensä ja...
  4. Ä

    Saako....?

    Saako sitä raskaana olevat syödä maksalaatikkoa? Olen kai jostain kuullut, etteikö saisi syödä tai ei ainakaan kovin paljoa määriä.. Olen rv 13+2..
  5. Ä

    Syy??

    Mistä syystä keisarinleikkaus tehdään? Minulla on tänään neuvola klo.15.00 mutta kysympähän asian täällä. Olen rv 12+6, huomenna tulee taas täydet rv 13.. <3
  6. Ä

    Moi

    Täällä olisi 19v äiti, joka odottaa ensimmäistä lastaan.. Asustelen mieheni kanssa. Olen rv 8. Olisi kiva jos voisit mailata ensin mailiini ja sitten vaihdettais maileja. mamma1986@netti.fi

Yhteistyössä