Hakutulokset

1. H

Vaihtoehtoisia kivunlievitysmetodeja synnytykseen.

Minulla oli TENS vuokralla synnytyksessä ja sain siitä kyllä suuren avun. Lähes loppuun jaksoin sen voimin, välillä koitin laittaa laitteen pois päältä ihan uteliaisuuttani, mutta ilman sitä supistukset olivat sietämättömiä. Sitten avautumisvaiheen loppupuolella otin PCB-puudutuksen, joka vei...
  2. H

EI HERKKUJA MAANANTAINA (ja terveellinen elämä heti siitä lähtien)

Mitä mieltä olette, pitäisiköhän tälle ryhmälle perustaa kerho? Silloin asiasta häiriintyvät eivät suotta eksyisi lukemaan :)
  3. H

EI HERKKUJA MAANANTAINA (ja terveellinen elämä heti siitä lähtien)

Hei, mukana ollaan! Olen tässä ollut jo pari viikkoa ilman herkkuja, ja ryhmäpaineessa tämä päätös saattaa pitääkin ;) Painon suhteen ei ole ongelmia, tavoitteena on pistää stoppi jokailtaiselle herkuttelulle ja oppia syömään tarpeeksi oikeaa ruokaa. Tänään on lisäksi takana...
  4. H

3kk ikäisen vauvan paino?

haha, meidän pikkunen oli synt. 49cm ja 2,9kg. Nyt 6vk, lähemmäs viittä kiloa ja n.55cm
  5. H

--- kesäkuntoon 2011 ---

Nyt on mitat 170/51,5 ja lisäksi imettelen vasta kuukauden ikäistä poikalasta :heart: Eli painoa en ole lähdössä pudottelemman, mutta sitä kuntoa olisi tarkoitus tavoitella sitäkin kovemmin! Viimeisetkin lihakset on tässä päässeet surkastumaan, kun viimeisin kuukausi on lähinnä kotona tullut...
  6. H

--- kesäkuntoon 2011 ---

Mukana ollaan!!
  7. H

Idols vai Tuksun häät huomenna?

No hei onhan ne Tuksun (ekat) häät once-in-a-lifetime-tapahtuma!! Juu, ei sitä olisi tämäkään vielä vuosi sitten TV:tön lääkärinalku uskonut tälle tasolle vajoavansa, mutta äitiysloma ja jatkuva väsymys taannuttaa kummasti. Opinpa taas, ettei kannata muita tuomita - että älkääpä ihmiset...
  8. H

Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

Lähtöpaino oli 51, n.8 kiloa tuli ja nyt parin viikon jälkeen puolisen kiloa jäljellä (tisseissä arvelisin!!). Kehon koostumus on tosin varmaan melko eri kuin ennen raskautta ja varsinkin nyt synnytyksen jälkeen, kun ei juuri ole ehtinyt tai voinutkaan urheilla, tuntuu että ne vähätkin lihakset...
  9. H

Terveysremontista kiinnostuneita kanssasisaria?

Olen huomannut ruokavalioni tässä raskausaikana repsahtaneen epäterveellisemmäksi kuin varmaan koskaan aiemmin, joten päätin nyt sitten tehdä ryhtiliikkeen ja alkaa panostaa itsestäni huolehtimiseen (ja pikkuisesta erityisesti tietysti!) Tuli mieleen, että olisi hauskaa jos täältä saisi kasaan...
  10. H

Terveysremontista kiinnostuneita kanssasisaria?

Olen huomannut ruokavalioni tässä raskausaikana repsahtaneen epäterveellisemmäksi kuin varmaan koskaan aiemmin, joten päätin nyt sitten tehdä ryhtiliikkeen ja alkaa panostaa itsestäni huolehtimiseen (ja pikkuisesta erityisesti tietysti!) Tuli mieleen, että olisi hauskaa jos täältä saisi kasaan...
  11. H

mitä ihmettä mun mahassa tapahtuu?

Millä viikoilla aloitte noita "pissimistuntemuksia" niistä pojista saada?
  12. H

isyys/huoltajuus

Kyselisin tietäviltä neuvoa seuraavanlaiseen tilanteeseen: Erosimme entisen miesystäväni kanssa ennen kuin tiesin olevani raskaana. Suhteessa oli paljon henkistä väkivaltaa, joka on jättänyt jälkensä. Löysin kuitenkin pian uuden (no, olemme kyllä tunteneet jo pitkään muissa merkeissä) ihanan...
  13. H

Helmivauvat 2011

Yksi täälläkin! Nyt 29+1, eli 13.2. laskettu :) mistä päin olette?

Yhteistyössä