Hakutulokset

  1. vaniljahippu

    Helpotus negasta?

    t84 Kuin myös, oon lukenu ettei alkoholi vaikuta alkion kehitykseen ainakaan siihen asti kunnes se on kiinnittynyt (jolloin istukka alkaa erittää hcg:tä) ... Tosin, mun mielestä oon törmänny myös väitteeseen, että alkoholin vaikutuksesta alkio ei kiinnity niin helposti kohdun seinämään?
  2. vaniljahippu

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    83yrittäjä Joko oot saanu lisää selvyyttä? :) Mulla kp38/28, ei merkkiäkään tädistä, eikä myöskään matkustajasta. :( -Menkkamaiset mahakivut jatkuu, ja saan ravata vessassa tarkistamassa onko menkat alkanu, välillä nivus- ja alavatsan seutua viiltää tosi kovin. -Muutamana iltana...
  3. vaniljahippu

    jos nyt sais pikkaisen apua :)

    En tiedä noista clearblueista, mutta kaikissa testeissä mitkä oon tehny, niin testiviiva on piirtyny heti ku pissa on imeytynyt sinne asti. Jos testiaika on ylittynyt, eikä testiviivaa oo sinä aikana tullu niin testi kuuluisi tulkita negatiivikseksi (kontrolliviivasta huolimatta). Kyllähän tuo...
  4. vaniljahippu

    Minipillereiden lopetus, milloin menkat entä raskaus?

    UP! :wave: Noniin, tulipas tongittua tällänenkin esiin jostain pimennoista. Söin yhdistelmäpillereitä lähemmäs neljä vuotta, kunnes pahojen migreenikohtausten takia lääkäri päätti vaihtaa yhdistelmät Cerazette-minipillereihin. Manasin jo sillon ajatuksen minipillereistä alimpaan helkuttiin...
  5. vaniljahippu

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Macy aloin miettimään mahdollisuutta kemiallisesta, jos viiva ei lähdekään vahvistumaan : / Yritän nyt muutaman päivän olla testaamatta ja kokeilla sit vaikka ihan apteekin omalla. CB:n digi näytti kans että ei raskaana kun aikasempaa tein, mut tikuissa oli haamut (hyvinkin selvät viivat)...
  6. vaniljahippu

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Mulla kp35, eipä oo koskaan näin pitkäks venähtäny. Testasin eilen davidin herkällä taas "jotain viivanpaikan tapasta" ja alkaa toivo mennä :( kunnei ne viivanpaikat ja haamujen haamut oo lähteny vahvistumaan, vaikka ekasta on jo aikaa ? :(
  7. vaniljahippu

    Ekat raskaus oireet??

    mur-mur Ovista en oo tikutellu, se tästä tekeekin vaikean arvuutella millon ovis ollut. Veikkaus on kova, et viikonlopun aikana, kun sillon teki kovasti mieli, ja sunnuntain jälkeen kipeytyi rinnat pariks päiväks ... :) näillä haarukkalukemilla mennään ja toivotaan parasta :) Hyvälle...
  8. vaniljahippu

    Ekat raskaus oireet??

    Lisäykseksi vielä, että normaalisti ennen menkkoja mulla alkaa vatsavaivat, ilmavaivoja ja maha menee lievästi sekaisin, tässä kierrossa vatsavaivat on ollu mun riesana jo heti menkkajuilintojen alettua, eli n. pari viikkoa sitten. Vessassa tulee käytyä useammin, ja tuntuu et pissan haju olis...
  9. vaniljahippu

    Ekat raskaus oireet??

    Kannanpas minäkin korteni kekoon tähänkin keskusteluun :) Elikäs, tänään kp31/28-32 kp28 testasin apteekin omaan ns. viivanpaikan (langan ohut vaaleanpunainen viiva) kp29 tein CB:n digin, joka näytti ei raskaana. Purettua testin, sisällä oli 2 liuskaa allekkain, ylemmässä testiviiva...
  10. vaniljahippu

    Ovulaatio-oireista kysymys, tietäjät auttakaa, kiitos <3

    Mulla ensimmäinen kierto ilman ehkäsyä menossa, eikä ovulaatiosta ollut hajuakaan. (minipillereiden kanssa kierrot venyi, välillä kuukautiset jäi pois). Kuitenkin jälkeen päin miettiessä olen aivan varma ovulaation olleen 13-14 päivää takaperin viikonloppuna jolloin mieleni teki paljon seksiä...
  11. vaniljahippu

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Tänään kp28, testasin aamulla apteekin testillä, ja tulos oli mitä epäselvin... voikohan sanoa että haamuista haamuin... Viiva oli päivänvalossa erottuva, langan ohut ihan vaalen vaalen punanen... Otin testiliuskan puikosta et saisin vielä vääntämällä ja kääntämällä jotakin näkyviin (...
  12. vaniljahippu

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Jännät päivät. Tänään kp 27. Tosin, mä olin jo hetkeks luopumassa toivosta, kun viikonloppuna naamaan pamahti kaksi oikein komeaa finniä enteillen kuukautisista. Eilen oli pakko testailla ja tyylipuhdas negahan sieltä tupsahti. Kysymyksiä herätteleeki nyt, kun mulla alko sunnuntaina kauheet...
  13. vaniljahippu

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Mua röyhtäilyttää myös tosi paljon, muttei kuitenkaan närästä, tai sapeta...
  14. vaniljahippu

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Täällä kuumeilija kans! :) Lopetin minipillerit tän kierron aikana(kp 13) tällä hetkellä kp23/28-35. Menkat ei ollu säännölliset minipillereiden aikana, joita ehdin syödä puolisen vuotta. Muutaman kerran jäi menkat kokonaan pois, muuten kierto ollu aina 28 paikkeilla. Pillerit lopetettua...

Yhteistyössä