Hakutulokset

  1. H

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Moikka kaikille PIIIIITKÄSTÄ aikaa taas.. Meille oli pitkään läppäri rikki ja kännykän varassa olin, ni jäi silloin kaikki palstailut, mut nyt täällä taas :) Pienimuotoinen referaatti meidän elämästä tällä hetkellä: Meidän neitoinen on kohta jo 8kk ihana ilopilleri :) Yöt meillä nukuttiin...
  2. H

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Huh, onpas muka ollu kiire kun ei oo tännekään kerenny kirjottelemaan :D Arki luistaa siis vauhdikkasti eteenpäin :) 2½v pojalla on aika paha uhmis päällä ja välillä tuntuu et aika menee vaan arjesta "selviytymiseen" sen kanssa ja vauva tulee siinä sivussa :D Meillä on nyt tehty kans...
  3. H

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Tuulia, joo siis rautaa tuun kyl syömään varmaan loppuvuoden mut aluks mulla hb alko mukavast nousta viikossa 95->105 mut sit parin viikon päästä oli 103.. Lääkäri sano, et ensin hb:n noustava normitasolle ja sit alkaa vast varastotki täyttyä.. Mut ei tosiaa ihme tällä ruokavaliolla ettei se...
  4. H

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Tere! :) Meillä imurakkulaa on koko huulet täys (huvittavan näköstä :D ) ja ylhäältä aina irtoaa nahkan pala ajoittain, siis se pinta, kun alla on jo uusi iho :) Mutta tosiaan imurakkula on vaan positiivinen juttu :) Hormoninäppylöistä joku kysy, kyllä, niitä voi olla TOSI PALJON! Meillä...
  5. H

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Heips tähänkin ketjuun.. Ja kiitos ketjun "perustajalle" :) Onnea taas vauvaantuneille :) Alkuun 1kk mitat 3595g (2470g) ja 51cm (46cm) eli hyvin täälläkin on neiti kasvanut ja pelkällä tissillä mennään :) Meillä käytössä Devitolin D-tipat.. Eniten mahavaivoja aiheuttaa kuitenki rauta...
  6. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Tervehdys täältäkin pitkästä aikaa.. Meillä ollut kone huollossa ja kännykällä on tahmeeta näpytellä.. Ensiksi ONNEA KAIKILLE VAUVAANTUNEILLE :flower: Meilläkin on ulkoiltu alusta alkaen ja pakkokin oli jonkin verran liikkua muutenkin kun ensimmäinen viikko meni labrassa aamusin rampatessa...
  7. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Synnytyskertomusta: 2.8 oli koko päivän alamaha kipeä, ei mitään tuskasta mut erilaista kuitenki.. En sit ajatellu sen merkkaavan mitää ku muutenki ollu koko ajan kaikkia vaivoja.. Illalla nukkumaan mennessä tuli muutama tosi kipee supistus putkeen, sit napsahti ja meni vedet, klo oli...
  8. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

    Meille syntyi toissa yönä pieni prinsessa rv36+3, tyttö voi hyvin :)
  9. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Typy syntyi tänään 3.8.11 klo 02.36, 2470g/46cm, rv36+3. Vauva pääsi heti vierihoitoon ja tissille. Myöhemmin lisää..
  10. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Ihanaa, kun on jo elokuu :) Taisin ketjun alussa sanoa, että ihme jos minä ikinä elokuulle asti pääsen mutta hyvä näin :) Kiitos kaikille napa-asiaan kommentoijille :D Vaipoista, meidän esikoiselle sopi alussa paremmin libero kun pampers, johtui osaksi myös siitä, että jouduttiin...
  11. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Kiitos ulleli83:lle uudesta pinosta! :) "Pahasti" näyttää siltä et minäkin selviän elokuulle asti, en ois kyllä todellakaan uskonut.. Huikkis ja typy rv36 POKS POKS :heart: ps. onks kellään muulla ollu napa kipee?? Tänään napa ja ympäristö on ihan kosketusarka ja tuntuu et se repeää...
  12. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Raitis, osastolla maatessa näin aika paljon erilaisia "tapauksia" osastolla ja täällä kyllä lääkkeillä käynnisteltiin sektionki jälkeen (edellinen lapsi 2v) mut alotettiin pienemmällä annoksella kuin normaalisti.. Tuntuu siis jälleen kerran käytännöt vaihdella eri paikoissa..
  13. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Selällään nukkumisesta: Mä nukun paljon selällään edelleen ja osastolla ollessa lääkäriltä asiasta kysyin et onko ok. Se sano et jos siitä ei tuu huono olo ni siitä vaan.. :) Ja oli siis ihan alan erikoislääkäri..
  14. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnea kaikille uusille vauvan saaneille :flower: Neuvolakuulumisia PIIIIIITKÄSTÄ aikaa :) (vaikka aamulla jo luulin et lähen synnyttämään ku supisteli niin mehukkaasti :D ) Rv35+2 Paino 62kg (+344g/vk) Turvotus - Paineet 119/78 (ihmeen korkeet mulle..) Pissa -/- Hb 129 Sf-mitta 30...
  15. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Rv35 POKS POKS!
  16. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

    Sanmar82, kasassa vielä olen mut koko tän 'kotiviikon' olo on ollu kurja, supistelee kamalasti ja sattuu joka paikkaan.. Kävin toissapäivänä synnärillä mut tilanne ei ollu kuitenkaan edennyt, tosin 'mun paikoilla' eteneminen tarkottaaki melkein automaattisesti synnytystä.. Toivotaan, että...
  17. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Pikapäivitys.. Täällä on supistellu tosi paljon nyt nää päivät ku oon ollu kotona ja jomotellu ja vaikka mitä ja kävin tänään varuilta näytillä kun on peloteltu sillä nopeella synnytyksellä mut eipä nää kivut ainakaa mitää oo saanu aikaa.. Kanavaa reilu sentti ja kohdunsuu sormelle auki...
  18. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Heipat täältäkin :) Paljon onnea taas uusille vauvautuneille, kivaa kun koko ajan tulee vauvauutisia :) Meillä vauva tulee nukkumaan mun vieressä (ei välissä)/pinniksessä (esikoinen nukku lähes aina vieressä parit eka kk :D) ja äippäpakkauksen laatikossa olohuoneessa päivisin.. Tai saa...
  19. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Rv34 POKS POKS!! Supistustenestotippa lopetettu (ja sen kyllä huomaa!) ja vuodelepo on loppunut.. :) Olosta päätellen ihmettelen suuresti jos tänään ei ala tapahtua, alamaha ja selkä tulessa ja paine haaruksissa ihan jäätävä!
  20. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

    Tulin kurkkimaan vanhan ketjun kuulumisia ja ainakin mur-murilla näyttäis olevan jännät hetket, mäki nään kyllä punertavan viivasen.. Ja mulla pregcheckin viiva näytti päiväpissasta vahvempaa haamua kun seuraavan aamun aamupissasta.. Toivotaan et tikkuun pärähtää vielä vahva pysyvä plussa <3...

Yhteistyössä