Hakutulokset

1. V

** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

ai niin.. ikää mul olis siis 30v. yritän käydä luurailemassa tääl pahoinvointini ja poikieni salliessa. :)
  2. V

** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

moi kaikki.. tääl olis yks äippä lisää tänne listalle.. laskettu aika olis 3.8. raskaus olis 3. ja sairaala K-HKS. Oon tosi huonovointinen, pääsin tipasta eilen. Onnex sain olla kotona, kotisairaanhoitajat kävi vaihtamas tippaa. Oon ollu aikasemmistakin raskauksista tipassa, eli...
  3. V

<3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

tsemppiä neamma!!! Ilmohtele sit heti mitä sanottiin!!! Pitelen sulle peukkuja!:heart: mä oon voinu kyl ihmeen hyvin, siihen verrattuna et olin noista kahdesta pojastani alkupahoinvoinnin takia tipas. Vesikään ei pysyny sisällä.:x Oon saanu apua luontaistuotekaupan "ihmevahasta" jota...
  4. V

*** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

Hei neamma!!!! Älä nyt, voi ei!!!:'( :hug: Eihän se välttämättä kesken mee!!! :'( Ei se serkku voi sinne menehtyä... Otitko yhteyttä mihinkään??? Koska se alko??? Oot rakas!!!! :heart: :hug:
  5. V

*** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

Moikkelis kaikille!!! Mahtuisko tänne yx marraskuussa plussaava iloinen äitsykkä??? Laskettu aika ois 3.8 , mut luulempa että heinäkuun puolella leikataan. Kaks aikaisempaa poikaa on leikattu, joten tää kolmaskin tulee sit kait suoraan sektiolla. Ymmärtääkseni... vilivaltteri ja "tahvo" (4+3)
  6. V

* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

barbamama35: hyvää kuuluu.. raskaana ollaan.. pahoinvointia ja mahankiristystä.. hermotkin kireellä.. voit päivittää mut sinne plussanneille! neuvola on joulun jälkeen vasta.. tervetuloo uusille! kaikille lussatuulia.. *puhallus* =)
  7. V

PLUSSALLA OLLAAN!!!! JEEEE... :))))) Ajattelin et oon flunssas, on kuumetta ja kurkku kipeenä, astma huonona ja olenkin raskaana!!! minnarun oot varmasti raskaana, samat oireet kö mullakin!!!!! Plussatuulia kaikille!!! ;)
  8. V

onnittelut kaikille plussanneille!!! tääl ootellaan alkaako menskut vaiko ei, jännää! No ne ny sit tulee jos tulee... ;) hermot mul on kyl ihan selvästi kireellä ja sit välillä itkettää.. mahaa nipistelee vähän. mul on kummastakin edellisestä raskaudesta aina sattunu mahaan sillain et...
  9. V

moikkelis kaikille! mahtuukoos yx mamma lisää tänne kolmatta toivovien kaartiin? tääl olis 30v. kahden -07 ja -09 syntyneiden poikien äiti, joka on toivonut kolmatta. Kierto on melkeimpä aina tasan tarkkaan se 30pv. ja nyt olis 6.pv ja yk olis 2. oon syönyt tän nuorimmaisen syntymän...

Yhteistyössä