Hakutulokset

  1. A

    ikkunavärit

    Olisiko kenelläkään tiedossa mitään nettiosoitetta, jossa olisi ikkunavärityömalleja? Lapsiaiheisia ja hieman haastaviakin saisi olla.. Itse olen huono piirtämään eikä mielikuvitusta keksimään.. Kiitos! :)
  2. A

    kotia vai koulun penkille ?

    Kauanko olette olleet lapsenne kanssa kotona, kotiäitinä? Entä ne, joilla on pelkkä peruskoulu käytynä, milloin lähdette opiskelemaan? Ja vielä, minkä ikäsiä meitä täällä on, oma ikä, miehen ja lapsien. Itse olen 18-vuotias ja pojalla ikää 1v 6kk, kihlattu 19. Aloitin syksyllä opinnot...
  3. A

    mese kamuja kaipailen

    Jos haluutte meilailla osoite on iivee@luukku.com
  4. A

    mieheni ja poikani

    Ei mikään maailman suurin ongelma, mutta ongelma kuitenkin. Meillä on vähän väliä riitaa yhdestä ja samasta asiasta. Ongelmana on edellisestä liitosta oleva viisi vuotias poika. Tai poika ei ole ongelma vaan mieheni suhtautuminen häneen. Äsh.. yritän nyt selittää mitä tarkoitan, saattaa tulla...
  5. A

    pettämisestä

    Mä en tajuu että mies alkaa huoritella jos käy esim chatissa ja juttelee niin eihän se ole huorittelua
  6. A

    Mesekavereita

    Etin toisista äideistä meilikamuja joilla on samaa ikäluokkaa olevat lapset 4v ja 6 v.Meiliä saa lähettää ympäri suomem iivee@luukku.com<br><br>
  7. A

    mesekavereita

    Etsin meilikavereita30-45v äideistä meiliosoite iivee@luukku.com
  8. A

    Kuin monella on kuntopyörä

    täällä on
  9. A

    Heipparallaa

    Mitenkäs täällä menee?Syksyä päin mennään. :attn: B) B)
  10. A

    Työpaikan saanti

    Kuinka olette paikan saaneet näin kesän jälkeen? :o :o
  11. A

    uusi vaavi

    On jo pikkaisen vaavikuumetta.Mies ei enää ha´lua mut 2 lasta jo ennestään meillä
  12. A

    2000 ja 2002 vuonna syntyneiden äitejä

    Nyt olisi meili ystäviä hakusessa.25-45 vuotiaita äitejä.Varsinkin joilla on molemmat poikia mut saa olla kumpaakin sukupuolta olevia lapsia Miten aikanne kuluu kun ei ole töitä ilkkuvilkku74@suomi24.fi
  13. A

    1974

    Minä
  14. A

    meilikavereita kaipaillaan

    Toisista äideistä etsitään meilikavereita. Osoite on iivee@luukku.com
  15. A

    Toisia 1974 syntyneitä

    :kieh:
  16. A

    Koskas saitte esikoisenne

    26v tuli esikoinen ja kuopus 2 v myöhemmin
  17. A

    meiliystäviä kaipaillaan

    Hakusessa olisi meiliystäviä toisista äideistä/yhäideistä.Ikää sais olla 30-45v.Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia.Itellä 2 poikaa.T oinen on 4v 7kk ja toinen 2v4kk iivee@luukku.com
  18. A

    jääkiekkomatsi

    Curt Lindströmin alku Tampereen Ilveksen peräsimessä ei tuonut heti toivottua tulosta. Espoon Blues voitti Tampereella maalein 7-3. Ilvekselle tappio oli neljäs peräkkäinen. Pelicansin ja Tapparan välinen ottelu päättyi jatkoerässä Tapparan 2-1-voittoon. Vieraiden molemmista osumista vastasi...
  19. A

    avo/aviopuolisonne ammatteja

    Taksikuski
  20. A

    Clooneyn donitsidieetti

    Clooneyn donitsidieetti 10.11.2004 12:17 Hollywood-tähti George Clooney matkii piirroshahmo Homer Simpsonin syömätapoja lihottaakseen itseään tulevaan leffarooliin. Näyttelijä esittää ylipainoista sotilasta Syriana-nimisessä sotatrillerissä. Hän on ottanut ruokavalioonsa runsaasti rasvaa...

Yhteistyössä