Hakutulokset

  1. A

    siis kuin

    Poika on ollut pari kertaa kipeänä (nyt 1v8kk), toisella kerralla jouduttiin sairaalaan kun elimistö oli kuivunut. Nestettä ei saatu menemään mitenkään.. Ei suostunut juomaan mukista, pullosta, ei pillillä tms. Laitettiin lääkeruiskuun mehua ja se kelpasi! Poika leikki ruiskulla ja laitto sen...
  2. A

    G Mistä teidän lapsia ihastellaan

    Punaista tukkaa kaikki ihastelee :) Poika 1v 8kk
  3. A

    Mites teillä joilla liikkumaan on lähdetty ajoissa on

    Meillä on poika lähtenyt kävelemään 9kk ikäsenä, nyt ikää on 1v8kk ja omaa tahtoa löytyy, n. 10 ymmärrettävää sanaa osaa sanoa, muuten höpisee sitä omaa kieltä :) Pojan ollessa pieni monet tutut sanoivat, että puhe varmasti viivästyy kun niin aikaisin poika kehittynyt, mutta itse en usko...
  4. A

    Etsi sinulle sopivin työ :)

    minä pysäköinninvalvoja, mies lasinleikkaaja ja poika portsari :whistle: :D
  5. A

    ikkunavärit

    Olisiko kenelläkään tiedossa mitään nettiosoitetta, jossa olisi ikkunavärityömalleja? Lapsiaiheisia ja hieman haastaviakin saisi olla.. Itse olen huono piirtämään eikä mielikuvitusta keksimään.. Kiitos! :)
  6. A

    kotia vai koulun penkille ?

    Kauanko olette olleet lapsenne kanssa kotona, kotiäitinä? Entä ne, joilla on pelkkä peruskoulu käytynä, milloin lähdette opiskelemaan? Ja vielä, minkä ikäsiä meitä täällä on, oma ikä, miehen ja lapsien. Itse olen 18-vuotias ja pojalla ikää 1v 6kk, kihlattu 19. Aloitin syksyllä opinnot...
  7. A

    kipeä

    upsista! sehän tuli monta kertaa! =)
  8. A

    kipeä

    Meillä pojalla 1v 5kk alkoi lauantaina hirveä yskä, sunnuntaina nousi kuume ja saatiin antibiootti kuuri, kuulemma a-virusta. Maitohappobakteereita neuvottiin antamaan jos antibiootista tulee ripulia. Poika ei ole kahteen päivään syöny mitään! Vettä ja mehua juo, maitoa pullosta. Oikein itkuinen...
  9. A

    kipeä

    Meillä pojalla 1v 5kk alkoi lauantaina hirveä yskä, sunnuntaina nousi kuume ja saatiin antibiootti kuuri, kuulemma a-virusta. Maitohappobakteereita neuvottiin antamaan jos antibiootista tulee ripulia. Poika ei ole kahteen päivään syöny mitään! Vettä ja mehua juo, maitoa pullosta. Oikein itkuinen...
  10. A

    kipeä

    Meillä pojalla 1v 5kk alkoi lauantaina hirveä yskä, sunnuntaina nousi kuume ja saatiin antibiootti kuuri, kuulemma a-virusta. Maitohappobakteereita neuvottiin antamaan jos antibiootista tulee ripulia. Poika ei ole kahteen päivään syöny mitään! Vettä ja mehua juo, maitoa pullosta. Oikein itkuinen...
  11. A

    Onko kätilöissä eroja?

    Aika jännä juttu,itse kun synnytin esikoista niin ponnistusvaihe oli 15min ja luulen että olisi ollut nopeampi jos en olisi saanut epiduraalia koska supistukset eivät enää tulleet niin tiuhaan eikä ollut kivuliaata enää.Mulle tehtiin eppari kun olin ponnistanut noin 5 kertaa.Se on tosi ruman...
  12. A

    mese kamuja kaipailen

    Jos haluutte meilailla osoite on iivee@luukku.com
  13. A

    Isä vei lapset!!

    Eiköhän tuo ole asia jonka voi selvittää lastenvalvojalta. Ei tuolleen voi kumpikaan vanhemmista toimia.
  14. A

    mieheni ja poikani

    ^ totta Varmaan hän tarkoittaa ihan hyvää. Hänhän saa pojan nopeasti ruotuun, eikä kestä pojan vastaanväittämistä sitten yhtään. Samalla ei vain tajua että tekee hallaa minun auktoriteetilleni. No ymmärränhän minä mistä tämä kaikki on saanut alkunsa. Olemme seurustelleet vasta reilun vuoden ja...
  15. A

    mieheni ja poikani

    Sen verta paljon tämä asia nyt pyörii mielessäni että kirjoittelen lähinnä terapiamielessä. Mieheni ei siis ikinä noissa em. tilanteissa sano minulle mitään vaan komentaa vain poikaani. Hän ei esim. kestä jos pojalla alkaa ääni kovenemaan tai hän rupeaa väittämään vastaan jne jne... Hänen on...
  16. A

    mieheni ja poikani

    No tänään tulikin jo oikein hyvä mieli kun anopin luona kyläillessä tuli taas vastaavanlainen tilanne. Jo puuttui mies tilanteeseen, mutta lopettikin välittömästi. Kommentoi vain että "ai niin"... On tämä semmoista että varmasti jatkossakin huomautan mikäli keskeytää puheeni tms. Ei se hiljaa...
  17. A

    mieheni ja poikani

    Meillä on myös tilanteita missä mies komentaa poikaa mielestäni turhankin herkästi, mutta se ei ole nyt suurin ongelma. Kumpikin saisi mielestäni pitää sen oman linjansa ja tyylinsä kunhan sopivissa rajoissa kuitenkin liikutaan. Mutta tuo että ei annan minun hoitaa tilanteita omalla tyylilläni...
  18. A

    mieheni ja poikani

    Ei mikään maailman suurin ongelma, mutta ongelma kuitenkin. Meillä on vähän väliä riitaa yhdestä ja samasta asiasta. Ongelmana on edellisestä liitosta oleva viisi vuotias poika. Tai poika ei ole ongelma vaan mieheni suhtautuminen häneen. Äsh.. yritän nyt selittää mitä tarkoitan, saattaa tulla...
  19. A

    pettämisestä

    Mä en tajuu että mies alkaa huoritella jos käy esim chatissa ja juttelee niin eihän se ole huorittelua
  20. A

    Mesekavereita

    Etin toisista äideistä meilikamuja joilla on samaa ikäluokkaa olevat lapset 4v ja 6 v.Meiliä saa lähettää ympäri suomem iivee@luukku.com<br><br>

Yhteistyössä