Hakutulokset

  1. H

    Maistuisiko?

    Aineosat Lihapiirakka 170 g: vehnäjauho, vesi, naudanliha 18 % (Suomi), rypsiöljy, riisi, sokeri, sipuli, vehnälese, hiiva, lihaliemijauhe (maissiproteiinihydrolysaatti, hiivauute, naudanlihauute, aromi, maltodekstriini, porkkanauute, väri E 150c), suola, mausteet (mm. paprika, mustapippuri...
  2. H

    Maistuisiko?

    Noi haiseekin niin kuvottavalle että yrjö lentää jo siitä. Etkö tiijä mitä kaikkea ne jauhaa noihin? Jaa lihapiirakka? Siis LIHApiirakka? Sallikaa mun nauraa....
  3. H

    Raiskaukset kasvussa, vika naisissa

    Toi Blue on kyllä niin paska. En edes jaksa lähteä vääntämään sille rautalankaa kun moni on sen jo tehnyt eikä se silti tunnu tajuavan. Se lässyttää toisille että...äh...ei jaksa.
  4. H

    Mitä tuossa Sastamalan tulipalossa on niin ihmeellistä,että pitää sinne jotain keräystä järjestää?

    Nii, minkä takia ihmisten pitäs haluta auttaa? EN käsitä! Mieluummin pitäsivät lastensa pieniks jääneet vaatteet ja käyttämättä jääneet lelut varastossa ku antasivat ne jollekin jolta on mennyt kaikki! EN tajua! Miten ihmiset voi toimii noin? Olla hyviä jotakuta kohtaan? EN tajua...
  5. H

    Lapsi joutuu lähtemään perhepäivähoidosta päiväkotiin, vaikka me ei haluttaisi. :(

    Mietippä asiaa lapsesi kannalta. Hän on ensi syksynä siis 5-vuotias. Ja hoitajan ryhmässä ilmeisesti pieniä muut? 1-vuotiaista vähän isompia? Tarviiko vääntää enempää rautalankaa?
  6. H

    Lapsi päivähoitoon vai ei?

    Tota tota, siis kunnallinen pph maksaa ihan saman verran kuin kunnallinen päiväkotikin, yksityiset pph:t ja pk:t on sitten asia erikseen. Ja eikös se pph ole sitä päivähoitoa? Vai mitä sun mielestä?
  7. H

    ei jaksa, ei.

  8. H

    Valehtelin kaverille, että lapseni on sairaana, koska...

    Mä olisin tunkenu tamponin bilhaan ja menny uimaan ja saunomaan.
  9. H

    itkusta ei tule loppua...äidin itkusta..

    ARG! Ymmärrän kyllä tuon(kin) itkun mutta kamoon...itke vasta sitten kun lapsesi jää yksin tarhassa tai koulun pihassa, tai kaverit jättää yksin tai niitä ei ole. Tommoset fyysiset haaverit on helppo parantaa.....
  10. H

    Auttakaa, mikä mulla on pyllyssä :D Eiku ihan oikeasti, mikä tää on...

    Sehän on se iholta kohonnut osa vaan jäävuoren huippu, kaikki moska on siellä alempana. Tuleehan finneistäkin enemmän kamaa kuin mitä päälleppäin näyttää.
  11. H

    Aion uhmata miestäni ja pelottaa!

    Joo en jättäis minäkään lasta jos tollanen suuttuminen tulee ennenku ees on ehtiny mihinkään mennä...
  12. H

    Hankalasti syövät ja nirsot lapset?

    Hei mahtavaa, asiallisia vastauksia kysymykseen joka olisi saattanut herättää herne nekkuun-efektin! Tänks!
  13. H

    Töykeyden huippu! (äiti ei saanut yhtään joustoa)

    Usein ne joustoa vinkuvat ovat just yhden lapsen äitejä jotka luulevat että maailma pyörii heidän ympärillään, ja he erehtyvät pyytämään sitä joustoa naiselta joka on järkännyt kahden-jopa enemmänkin oman lapsensa hoitokuviot ja omat duuninsa siinä samalla. Ehkä just siks.
  14. H

    Hankalasti syövät ja nirsot lapset?

    Miten lapsesta tulee "hankalasti syövä" tai "nirso"? Onko se geeneissä? Ovatko lapset syntyessään "nirsoja" tai "hankalasti syöviä" vai tekevätkö vanhemmat heistä sellaisia? Ja nyt en tarkoita mitään suun motoriikan tia muun vastaavan vaikutuksia asiaan, vaan ihan näitä perus simppeleitä "yäk en...
  15. H

    LAPSI EI LÄHDE KOULUUN!!Apua tilanteeseen.

    Selvitä lapselle seuraamukset ja sano että viime kädessä ongelmia tulee hänen vanhemmilleen. Selitä asia kauniisti ja kärsivällisesti.
  16. H

    pväkoti kiinni heinäkuun

    Mikä on ap:n ongelma? Oma päiväkoti on kiinni mutta varapäiväkoti auki. Selvittäiskö joku?
  17. H

    kuka niitä pikkareita osstikaan käytettyjä?? mä oon peeaa..ja voisin myydä..tarviin rahaa nyt kipeesti..

    ..minäkin voisin ovisaikana käyttää mustia pitsipikkareita ja myydä ne (parin euron henkkamaukkapikkarit) satasella jollekin urpolle joka haluaa maksaa niistä...
  18. H

    kuka niitä pikkareita osstikaan käytettyjä?? mä oon peeaa..ja voisin myydä..tarviin rahaa nyt kipeesti..

    Mä en tajua miksi täällä vittuillaan ihmiselle joka haluaa myydä käytettyjä pikkareitaan. Sehän on maailman helpointa tienestiä. Vittuilkaa mieluummin tyypille joka haluaa MAKSAA siitä että haistelee toisen KÄYTETTYJÄ ALUSVAATTEITA.
  19. H

    Äiti kuuli ja kyllä lämmitti..

    Minustakin on hienoa että lapset ovat viihtyneet kotisynttäreillä, kun nykyään pitää olla kaikenmaailman sirkushuveja pikku pilteille että "viihtyisivät"....
  20. H

    Saako junaan (Helsinki-Tampere) ottaa mukaan turvaistuimen?

    Sori mutta ei se tila oo pelkästään rattaille. Siin on pyörätuolipaikat samassa.

Yhteistyössä