Hakutulokset

  1. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Heippa vaan ja tervetuloa uusille!! :wave: Täällä en uskaltautunut edes puntarille tänään, ahdistaa nämä läskit taas niin kympillä. Nyt alkaa pikkuhiljaa olla tauti voitettu, sitkeässä oli kyllä pirulainen. Tänään kävin jopa taas lenkillä, edelliset liikkumiset varmaan oli toissa viikolla. Ja...
  2. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Täällä edelleen tauti jyllää... Tänään kävin jo hissukseen kävelemässä, pakko päästä jo vähän ees liikkeelle. Aamulla varsin kävin puntarilla ja yllätykseksi paino pysyny samassa, eli 71,8 kg.
  3. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Tänne iski sit ihan kunnon tauti...kuumetta kolmatta päivää. Poikakin ollu hieman kipeä. Liikkumaan en tietenkään oo päässy ja syöny olen kaikkee mahdollista, ruokahalu on jostain syystä ihan valtava. Eli takapakkia taitaa tulla...:snotty:
  4. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Tänään aamupaino oli yllättävän hyvä, vaikka vkl:na tuli syötyä vähän sitä sun tätä... 1 vk: 76 kg ------- 17 vk: 72 kg 18 vk: 71,8 kg Pätkäisin vähän tuota listaa, turhaan kai tuota koko rimpsua aina toistaa. Tänään on ollu tosi flunssainen ja tukkoinen olo. Niskat aivan jumissa, kurkku...
  5. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    ^Samoissa merkeissä meni täällä vkl. Saas nähdä mitä vaaka huomenna näyttää... Koko vkl meni liikkumatta, kun oltiin reissussa. Tänään sain kuitenki käytyä lenkillä, mut tuskin se huomista punnitusta pelastaa. :| Mut en aio luovuttaa, sisulla vaikka läpi harmaan kiven...
  6. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Täällä taas! :wave: Tuntuu olevan porukka kadoksissa ja katoamassa ihan tyystin... Itselläni on tänään ollut sellainen hulina päivä, ettei ole tosikaan. Aikaani on vienyt eräs riita-asia, joka on ollut työn alla 1,5 vuotta. Tänään sitten istuttiin asian tiimoilta käräjillä koko päivä, mutta...
  7. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Hip hei! Kylläpä aamulla huomasi puntarin lukemassa mitä vaikuttaa kun on karkkilakossa ja edes yhden vkl:n herkuttelematta. Ja nyt sit tosiaan oon käyny juoksulenkeillä. Eilen aamulla 72,4 kg.. eli listaukseen seuraavaa. 1 vk: 76 kg 3 vk: 75 kg 4 vk: 74 kg 6 vk: 73 kg 7 vk: 73 kg 8 vk...
  8. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Haaveilija77:lla on kyllä hienopudotus. Ihan unelmatahtia tippunut paino... isokeiju ,mullakaan ei ole tietoa tuosta imetysajan nutrauksesta. Tuskin siitä haittaa on jos jonkun aterian korvaa nuilla, kunhan kuitenkin muuten syö normaalisti. Ihan täysnutrausta tuskin...
  9. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Heippa kaikille pitkästä aikaa!! Me ollaan oltu reissussa (tai oikeestaan tehty monta pientä reissua) niin en oo ehtiny kirjottelemaan... Aivan mahtavaa kuinka on porukalla kilot tippunu!! Oon niin ylpee teistä kaikista! :D Vielä kun itse pääsis samaan... :ashamed: Hienoa narkissos tuo...
  10. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Heippa kaikille taas pitkästä aikaa! :wave: Mä kun aloittelin ne työt niin eipä tuota oo enää ehtiny paljo kirjottelemaan tänne, käyn kyllä aina säännöllisesti lukemassa teidän kuulumiset. Ja hienolta kyllä vaikuttaa, täällä alkaa porukan läskit sulaa lumien kans samaa tahtia. Aivan...
  11. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Nyt vaan pikapäivitys, poika nukahti just ja isäntä lähti treeneihin ja meinasin itekki vielä treenata... 1 vk: 76 kg 3 vk: 75 kg 4 vk: 74 kg 6 vk: 73 kg 7 vk: 73 kg 8 vk: 74,7 kg 9 vk: 74,5 kg 10 vk: 74,9 kg 11 vk: 74 kg Junnaa, junnaa...onhan tuo edellisestä laskenu, mut silti...
  12. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Huoh...täällä ei painonpudotus oikein etene. VKL:.na oli anopin 50v. synttärit ja koko vkl meni herkutellessa. On niin järkyttävän turvonnu ja kömpelö olo taas. Eilen kyllä treenailin ja kohta meinasin taas alkaa pomppimaan, mut tän aamun punnitus oli melko järkyttävää...plussaviikko. 1 vk...
  13. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Heippa kaikille! En oo ehtiny aiemmin päivittelemään, on ollu kaikenmoista tohinaa täällä. Vkl:na anopin synttärit ja ma alkaa työt, nii on kaikkee järjestelemistä... Mut ti aamuna oli punnitus ja 74,5 kg näytti. Eli 1 vk: 76 kg 3 vk: 75 kg 4 vk: 74 kg 6 vk: 73 kg 7 vk: 73 kg 8 vk...
  14. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Salliina85 meillä tulee pojalla loppukuusta jo 6 kk täyteen. Kiinteitä on imetyksen ohessa syöty jo pari kk:tta. Neuvolasta kehotettiin viimeksi lisäämään ruokailukertoja, kun on sen verran liikkuvainen kaveri. Mut terveenä on onneksi pysytty. Ei mitää pientä nuhaa kummempaa oo vielä onneksi...
  15. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Heippa hei! Eilen en ehtiny tietoja päivittelemään, vaikka vaakalla kävin. Plussaviikko tuli niinku epäilinki. 1 vk: 76 kg 3 vk: 75 kg 4 vk: 74 kg 6 vk: 73 kg 7 vk: 73 kg 8 vk: 74,7 kg Mut jotain pistän kyllä tuon uuden puntarin piikkiin, tai ehkä paremminki vanhan, se tuntuu melkein...
  16. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Kävin eilen ostaa uuden puntarin. Tais olla huono ostos ku näytti heti painoksi 73,7kg... Nyt sit taas menny eilinen ilta ja tää päivä enemmän ja vähemmän herkutellessa. Eli alkuviikosta paino on taas varmaan enemmän...:ashamed: Salliina85 mä oon ainakin todennu, ettei kannata lähtee...
  17. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    sohvii tosiaan kuulostaa kauheelta tuo sun tuttusi mies. Kaikista pahinta on se kun toinen mollaa ja lyttää itsetuntoa. Ja varsinki kun sen tekee vielä muiden kuullen. Sille miehelle pitäis mainita, et onko koskaan katsonu peiliin.... On oikeesti tärkeetä tässä painonpudotuksessa et toinen on...
  18. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    sohvii tuo on kyllä tosi tärkeetä että mies kannustaa painonpudotuksessa ja on hengessä mukana. Meillä on tästä tehty vähän niinku yhteinen urakka, niin on paljon helpompi tarkkailla syömisiä ym. Minä kun oon vähän sellanen seurasyöppö, et herkuttelen sillon jos muutki herkuttelee... Meillä ei...
  19. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Tervetuloa mukaan uudet pudottajat! :wave: Hienoa saada lisää tsemppaajia porukkaan, yhdessä saadaan varmasti jokainen tuloksia aikaan!! Tänään mulla kyllä menny herkuttelun puolelle, anoppi toi ison täytetyn rinkelin ja täytekakkupalan kahville... Mut tänään on ollu syytä herkutella. Aamulla...
  20. H

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Vautsi! Hienosti täällä on jo porukalla alkanut kilot sulamaan! Ja tervetuloa mukaan sara11! Mulla tuli raskausaikana n.17kg painoa lisää,mut lähtöpaino oli jo turhan suuri. Nyt on raskauskilojen lisäksi lähteny pari kiloa pois. Tänään siis aamupaino 73kg. En oo nyt ihan varma meneekö nämä...

Yhteistyössä