Hakutulokset

  1. D

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Iso kiitos kaikille <3 Joo visiitti oli kyllä nyt lyhyt. en edes ajatellu että näin nopeaa tulee plussaa. Toivon teille kaikille yrittäjille paljon plussia sekä voimia :heart: Kyllä minä käyn täällä kommentoimassa aina välillä ja kattomassa kuulumisia.
  2. D

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Moikka vaan kaikille! Pienen hiljaiselon jälkeen minutkin voi lisätä plussanneisiin =) testi näytti positiivista 1.11 ja olo on aika uskomaton. Ei vaan voi tapahtunutta uskoa todeksi ja en olis ikinä uskonu että näin nopeasti tulee plussaa. Yrityksiä ainostaan se kaksi. En tarkemmin...
  3. D

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Onnea erittäin paljon arianna :) Toivottavasti me muut tulemme piakkoin perässä :heart:
  4. D

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Minä oon kyllä nyt ihan sekasi näitten ovispäivien kans, enkä oo kyllä kertaakaan asiaa tarkistanu että millon on ovispäivät. Mies on viikot töissä niin oikeastaan vaan viikonloput on aikaa touhuilla, en vaan aina tiedä millon ois mahdolliset ovulaatiopäivät : / Miehen kans just tänään puhuttiin...
  5. D

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Niin on. Sisko teki just tänään positiivisen raskaustestin ja tuli heti semmonen haikea fiilis : / vaikka todella iloinen olen siskon puolesta. Ainahan se tuntuu tietenkin haikealta :/
  6. D

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Minä en oo hormoniehkäsyä käyttäny vuoteen. :) Kumilla on menty :) Nyt vasta lähiaikoina ollaan ehkäsy lopetettu kokonaan. Jännitys suuri molemmilla =)
  7. D

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Mullaki ihmeellisen paljon yökkäyttää :/ Jotenkin mm.koirat haisee erikoisen pahalle vaikka muut eivät haista yhtikäs mitään =)
  8. D

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Hei. Minuakin kiinnostaisi mukaan liittyä :) Täällä yrityskertoja vasta 2 (kp.16) kovasti haaveissa oma pieni oisi. Ihmeellisesti oireita kuitenkin ollut. Hajuaisti niin muuttunut, haistan asioita mitä ei muut haista :|, väsymystä on myös ollut ihmeellisen paljon.. Ensioireista olen paljon...

Yhteistyössä