Hakutulokset

  1. H

    Lokakuiset 2018 <3

    @Ane773 Oyssissa mulla 3 syntyneet, ensimmäinen alateitse ja 2 sektiolla. Ekalla kerralla mä olin niin pihalla kun en tiennyt mistään mitään, varsinkaan sitten vauvan synnyttyä. Silloin oli kyllä sekä salilla että osastolla pari sellaista tyyppiä et olisivat voineet miettiä alan vaihtoa! Mutta...
  2. H

    Lokakuiset 2018 <3

    @Hiutale89 Mulla on ihan samaa että vatsa ei oikeen vedä,mutta magnesium on kyllä auttanut. mulla on tuollaisena pore versiona.
  3. H

    Lokakuiset 2018 <3

    Neuvola oli ja meni :)
  4. H

    Lokakuiset 2018 <3

    Mulla on onneksi nuita mammavaatteita aikalailla, ehkä pari kesämekkoa vois hommata. Pitää kiertää kirppareita ja josko Wishiltä olis jotain myös :)
  5. H

    Lokakuiset 2018 <3

    @Jw18 On olemassa myös toinen fb-ryhmä jonne mahtuu kyllä jos tuntuu että tää toinen täyttyy liian aikaisin :) Täällä on tänää juhlittu 6v kaveristynttärit ja on kyllä veto pois, jestas kun niistä lähti ääntä! Onneks kerran vuodessa vaan..
  6. H

    Lokakuiset 2018 <3

    Neuvola 28.2 9+1
  7. H

    Lokakuiset 2018 <3

    Se kiinalainen kalenteri pitää kyllä paikkansa 3 aikasemman kohdalla ja nyt näyttäis et tulis poika(3s). Itse kävin mutkan syyskuisten ryhmässä, mutta kaikki oli niin pitkällä et olin jotenkin ulkopuolinen eli ymmärrän täysin niitä jotka on meistä vielä "alussa". Tämä kyllä syntyy syyskuun...
  8. H

    Lokakuiset 2018

    Mä en värjää hiuksia raskaana ollessa vaikka toisaalta vois värjätä kunhan se ei mene juuresta asti. Meikkiä käytän kyllä välillä. Paljonhan "saastetta" yms tulee ihan ilmastakin et en ala hysterisoimaan. Mutta kyllä mun hyvä ystävä pisti kaikki meikit uusiksi ja oli ihan naturelle raskausaikana.
  9. H

    Lokakuiset 2018

    @Elsusa Neuvolakäynneille voi ottaa mukaan,mutta ainakaan täällä Oulussa ei voi ottaa np - ja rakenneultriin. Mä meen yksityiselle ultraan nyt pe ja mies on lasten (3kpl) sitten kirjastossa yms sillä aikaa ja ekalle neuvolakäynnille koitan päästä ihan yksin kun siellä menee kuitenki enemmän...
  10. H

    Lokakuiset 2018

    @Wiiwiii Meillä on onneksi täällä Oulussa yksityinen jossa ultraus maksaa vain 60e! Toki se on vain kätilön tekemä,mutta hällä on vuosikymmenten kokemus. Mä työskentelen erittäin fyysisessä työssä ja kemikaalien kanssa, joten aika aikaisin sanoin edellisen kohdalla, jotta pääsin kevyempiin hommiin.
  11. H

    Lokakuiset 2018

    @trady Meillä kans oli samanlaista, ehkä siinä 10kk iässä alkoi helpottamaan ja kyllä vähän pelottaa et jos se on sitä samaa tän tulokkaan kanssa. Pitää yritää kuitata univelat jossain vaiheessa ennen kuin vauva-arki taas koittaa. Meillä tulee ikäeroa 1v9kk. 8 päivää varhaisultraan!
  12. H

    Lokakuiset 2018

    @zumba224 Mulla oli alkuviikoilla kipeä ja arka kohdun alue, monesti tuo toispuolinen kipu johtuu siitä että siltä puolelta on munasolu irronnut ja keltarauhanen siellä sitten kipuilee/kirvelee
  13. H

    Lokakuiset 2018

    Mä oon miettinyt myös kaksoisraskauden mahdollisuutta kun jo dpo 11 näkyi selkeä viiva vaikka yleensä mulla nousee hormoni hitaasti. Ja sitten kun täyttyy nämä ehdot: useampi lapsi, yli 30v ikä ja hieman ylipainoa(kykenee ravitsemaan 2 sikiötä) :D Olis kyllä ihanaa <3 Mulla on nyt helpottanut...
  14. H

    Lokakuiset 2018

    Mulla kävi työpaikan kanssa niin että he sanoivat ettei työajalla saa käydä neuvolassa ja jos käy niin tulee korvata. Minä aloin sitten syynäämään työehtosopimusta ja sitä selviteltiin liiton puolelta myös ja kas kummaa työajalla saa käydä eikä tarvitse korvata! Toki mahdollisuuksien mukaan...
  15. H

    Lokakuiset 2018

    Mulla oli edellisessä raskaudessa alussa vuotelua, kuulemma limakalvojen pienet verisuonet herkästi vuotelee jo ihan vessareissun jälkeen :D Ei huolta siis kunhan ei tuu kipuja.
  16. H

    Lokakuiset 2018

    Heh, mitenhän päin neuvola mulle nyt laskee LA kun menkat olleet viimeksi 4/16 :D Mahtavan tummat viivat tuli rfsun testin kun oli ihan pakko vielä ostaa se ja dippailla. 6+2 pitäisi sykkeen alkaa näkymään, itse olen aiemmin käynyt n. 6+5 ja 3x on näkynyt, nyt sain ajan vasta 16.2 tällöin...
  17. H

    Lokakuiset 2018

    Juu salaisena pitäisi olla. Jos Nannaa_ viitit niin luo vaan. Mä oon jotenkin aktiivisempi siellä jutusteleen kun täällä.
  18. H

    Lokakuiset 2018

    Kuka se olis innokas perustamaan fb-ryhmän? :)
  19. H

    Lokakuiset 2018

    Täällä ei muuta oiretta ole kun alavatsakipu, esim. istuminen on tukalaa, johtunee myös endosta. Ja repäisykipuja on. Vähän mietityttää että miten tuo sektioarpi kestää kun synnytyksille tulee väliä 1v9kk. Varhaisultra mulla on vasta 16.2, pitää siellä pyytää kattomaan miltä arpien alue...
  20. H

    Lokakuiset 2018

    Mä tuun tänne myös:) Eli 1.10 / Hayley 82/ neljäs/ OYS Tein tänää myös digin, näytti 2-3, nyt olis viikkoja 4+4

Yhteistyössä