Hakutulokset

1. A

Perheenäitien seksielämä

Tässäpä yhden äipän vastaukset. 1.Miten vanha olet? 34 2. Montako lasta? 1 keväällä 2 :) 3. Oletko ammatti-, keskiasteen vai akateemisesti koulutettu? Ammatti 4. Miten usein teillä on seksiä? 1-4 krt viikossa 5. Onko sitä sopivasti, liian paljon vai liian vähän Sopivasti...
  2. A

Netissä

No siinä se naisten ja miesten ero...naiset pystyy tekemään kahta asiaa samaan aikaa kun taas miehet ei....
  3. A

Millainen tarina?

Hei, ajattelin alkaa kirjoittamaan uutta tarinaa. Millaista tarinaa lukijat mieluiten tahtoisivat? Laittakaa ehdotuksia tänne taikka sitten yv:llä suoraan mulle. Kirjoittelen sitten sellaista mitä toivotaan :)
  4. A

Onko täällä äitejä vm-78?

Täällä kanssa yksi -78 poika 2010 ja mies -77...etelä-suomesta :wave: ja toivottavasti vielä tulisi yksi lapsi tähän perheeseen :)
  5. A

Illanvieton jälkeen

Olimme lähteneet työporukalla keilaamaan sekä syömään. Meitä oli porukassa kymmenen työkaveria kolme miestä sekä seitsämän naista. Ruokailun jälkeen osa porukasta lähti kohti kotia mutta me muutamat jatkoimme vielä toiseen ravintolaan nauttimaan virvokkeita. Ilta sujui rattoisasti ja meillä oli...
  6. A

Paljon painoit hääpäivänäsi ja paljon painat nyt? Monta vuotta häistä aikaa ja monta lasta?

Ennen häitä n 65-70 nyt vajaa 80kg aikaa vuosi ja yksu lapsi....
  7. A

G: Mitä teillä syödään tänään?

Meillä makkarasoppaa joka on eilen tehty :)
  8. A

Muita naisista haaveilijoita?

Hei, täällä myös yksi joka haaveilee miltä tuntuisi koskea toista naista ja miltä toisen naisen kosketus tuntuisi. Itse olen naimisissa ja pienen pojan äiti joten ei oikein ole mahdollisuutta kokeilla, ellei tietysti mies olisi mukana :) koska pettää en tahdo. Mutta ajatuksissa ja fantasioissa...
  9. A

Netissä

Laittakaa pliis jotain palautetta vaikka yksityisviestinä niin tiedän kannattaako yrittää kirjottaa uusia tarinoita ;)
  10. A

Netissä

Huh huh taas yksi päivä töitä takana. Tulen kotiin ja lysähdän sohvalle ja otan vähän henkeä. Onneks on perjantai. Mitähän sitä keksis tälle illalle, Mikkokin on duunimatkalla ja tulee vasta huomenna. Pitäis varmaan vähän siivota ja pestä pyykkiä mut ei huvita sellainen tippaakaan. Ja ruokaakin...

Yhteistyössä