Hakutulokset

  1. P

    Epparihaava kipeä 6kk synnytyksestä

    Toisen lapsen synnytyksessä leikattiin reilumpi eppari, joka tietty sitten tikattiin kuntoon. Oli ihan käsittämättömän kipeä monta viikkoa synnytyksen jälkeen, istuin toisella kankulla pari kuukautta kunnes olo alkoi helpottaa. Nyt kuitenkin synnytyksestä on jo puoli vuotta ja haava vaan...
  2. P

    Kokemuksia Elle Tens -lihasrentoutuslaitteesta synnytyksessä?

    Valon, mulla on kokemusta vain tuosta Elle Tensistä, ja suosittelen kyllä lämpimästi. Laitteen ideana on että se otetaan käyttöön heti kun supistukset ovat vähänkin kivuliaita. Alussa pienemmät tehot riittävät oikein hyvin, ja niitä voi sitten tarpeen mukaan lisätä melkoiseen suristukseen kun...
  3. P

    Oulaskankaalla synnyttäneet, etenkin Oulun lähikunnista sinne matkanneet!

    Kiitokset neuvoista, otanpas sitten yhteyttä vaan OASiin, tarkoitus oli soittaa sinne tänään mutta pääsi unohtumaan. Huomenna sitten.. Olen lukenut juttuja ja kysellyt ihmisiltä kokemuksia, ja mulla vaan vahvistuu olo että OYSiin en halua synnyttämään jos tilanne ei sitä ehdottomasti vaadi.
  4. P

    Oulaskankaalla synnyttäneet, etenkin Oulun lähikunnista sinne matkanneet!

    Minäkin kyselisin että miten tuo OASiin meno käytännössä tapahtuu? Asun siis Oulussa ja kyselinkin jo neuvolassa mutta yllättäen heillä ei ollut moisesta mitään tietoa. Olen nyt rv21, pitääkö mun jotenkin ilmottautua sinne etukäteen, vai soitanko vaan että moro, tuun teille sitten kun aika...

Yhteistyössä