Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hauskaa maanantaipäivää kaikille! Rae meidän vauvelithan on syntyneet päivän eroilla ja samaan tahtiin tuntuu kehitys menevän, joten koita olla stressaamatta siellä. Mäkin kehitin viime neuvolassa paniikin itselleni, kun meidän tyttö ei vielä kannattele päätään kunnolla, kun nostetaan...
  2. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    millanen huomasin, että meidän tytöllä ainakin ilmavaivat paheni rokotuksen jälkeen. Nyt oli kolmas yö rokotuksesta ja meni jo paremmin kuin kaksi aikaisempaa. Toivottavasti teilläkin helpottaa.
  3. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Aika jännä tosiaan, miten neuvoloiden ohjeet noista soseiden aloituksesta ym. poikkeavat. Meille sanottiin 3kk neuvolassa, että ihan hyvin voi aloittaa jo soseiden syömisen, jos ei aina jaksa imettää. Ja että niitä tosiaan saa valmiinakin ettei tarvi itse tehdä. Ja tuosta korvikeasiasta, mä...
  4. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Imettämisestä: mä en kanssa yleensä imetä julkisesti, mutta ens viikolla lennolla voi olla pakko ja ei se mua haittaa. Meille on kanssa tuttua tuo sovituskopissa imettäminen; se on muuten ihan kätsyä.
  5. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Moikka kaikille hurmaajien mammoille! Olen lueskellut teidän juttuja ihan alusta asti, mutta en ole saanut aikaiseksi liittyä joukkoon. Muutama päivä sitten mieheni kysyi, että "miksi sä et koskaan kirjoita palstalle, kun luuhaat siellä monta kertaa päivässä". No, tässä sitä nyt sitten...

Yhteistyössä