Hakutulokset

  1. M

    Eripari rinnat!!!

    Minullakin oli imetysaikana eripari rinnat. Imetin 4 kuukautta ja imetyksen lopettamisesta on nyt aikaa 3 kuukautta. Omat rintani ainakin palautuivat samankokoisiksi.
  2. M

    Turvonneet imusolmukkeet MPR:stä

    Meillä Calmette-rokotteesta tyttö sai nivuspaiseen. Kahden kuukauden ikäisenä pistospuoleisen jalan imusolmuke tulehtui. Paisui ja sitten lopuksi alkoi märkimään. Nyt neiti on 7 kuukautta ja nivus on melkeinpä parantunut. En osaa sanoa, että olisiko sitten muillakin rokotteilla vaikutuksia...
  3. M

    Hb synnytyksen jälkeen?

    Aloitin lisäraudan syömisen kun raskautta oli vielä 3 kuukautta jälellä. Synnytykseen mentäessä hb oli 130. Minulle tehtiin suunniteltu sektio ja menetin verta vähän tavallista enemmän. Sektion jälkeen hb oli 90, mutta lisäverta ei tarvittu. Hb nousi aika nopeasti kun jatkoin rautalääkkeiden...
  4. M

    Pino myös kasikakkosille:)

    Keski-Pohjanmaalta ollaan ...
  5. M

    rauhallinen lapsi

    Meidän neitimme on jo ½-vuotias, mutta itse voin ainakin tunnustaa että tyttömme on ollut ns. helppo lapsi. Ei ole turhia juurikaan itkenyt ja onneksi ei ole sairastellut. Yöt on nukkunut hyvin aina. Itse sanoisin kuitenkin tyttöäni ennemminkin kiltiksi lapseksi kuin rauhalliseksi. Tyttö on...
  6. M

    Kinaisuus syntyessä

    Meidän tyttö syntyi 42+3 ja kinaa oli hiukan tavallista enemmän. Yleensähän kinaa pidetään ennenaikaisen merkkinä, mutta kätilöt ainakin meille sanoivat että ei kyseisestä asiasta kannata huolestua tai jäädä sitä miettimään.
  7. M

    Kuinka usein seksiä??

    Seurusteluaikoina tuli sekstailtua useammankin kerran päivässä. Nyt kyllä kerta päivässä riittää. Meillä on puoli vuotias tyttö, mutta eipä kuitenkaan äiskän ja iskän voimat ja halut oo kokonaan lapsukaisen myötä hävinneet. Elikkäs melkeenpä joka ilta tulee sänkytouhuja puuhasteltua! :heart:
  8. M

    Kuinka usein seksiä??

    Seurusteluaikoina tuli sekstailtua useammankin kerran päivässä. Nyt kyllä kerta päivässä riittää. Meillä on puoli vuotias tyttö, mutta eipä kuitenkaan äiskän ja iskän voimat ja halut oo kokonaan lapsukaisen myötä hävinneet. Elikkäs melkeenpä joka ilta tulee sänkytouhuja puuhasteltua! :heart:
  9. M

    Heips! Tyttö kastettu...

    Kaunis nimi tuli teidän tyttärelle.

Yhteistyössä