Hakutulokset

  1. P

    Reimatec kokoasiaa, apua..

    pystyy kuitenkin jo nyt käyttämään? :) ajattelin kyllä ostaa jonkin fleece tms. haalarin vaunupäikkäreille yms.
  2. P

    Reimatec kokoasiaa, apua..

    ^ mulla on 2 v tyttö :) Joo ja sotkua riittää.. Tuntuu hassulta kun tytölle ostin 80 cm Ticketin ja siinä on kasvunvaraa. :P mut tämä poika on kyllä kasvanutkin ihan eri tahtia kuin kirppu esikoinen..
  3. P

    Reimatec kokoasiaa, apua..

    eikö kukaan tuu ees narisee et ei noin pieni tarvi tecciä ;)
  4. P

    Reimatec kokoasiaa, apua..

    On siis nyt 63 cm pitkä. Kasvanut aikamoista vauhtia kokoajan :)
  5. P

    Reimatec kokoasiaa, apua..

    Eli mulla on poika 3,5 kk nyt ja ostin hänelle kesäksi ja syksyksi 74 cm Reimatec vk-haalarin.. Meniköhän ihan metsään, että onko liian iso? Minkälaista mitoitusta ovat nykyään? Kun olisi kiva että sitä voisi jo tässä keväällä pitää tarvittaessa..
  6. P

    Onko nuo Adidas tai Puma yms. lastenkengät hyviä?

    no sepä se.. pitäs varmaa tuosta marketista valita ko ei oo oikee muutakaa missä sovitella :)
  7. P

    Onko nuo Adidas tai Puma yms. lastenkengät hyviä?

    Puma: Tallula Glamm V Kids | Brandos.fi nuo ois ulkonäöllisesti ihan kivat :) toisaalta kyllä nahkakengät vetäis voiton mutta niissä hinta nousee lähemmäs satasta..
  8. P

    Onko nuo Adidas tai Puma yms. lastenkengät hyviä?

    Mietiskelen neidille kevät/kesäkenkiä, eikä oo oikein mieleisiä sattunut vastaan. Noita sporttimerkkien kenkiä näkyy jokapuolella, onko ne mistään kotoisin? Tyttö reilu 2 v.
  9. P

    Mielipiteitä haalareista :)

    VILLERVALLA - Canvastakki takiksi olen ajatellut tuota, paitsi Benettonin valikoimaa en ole vielä nähnyt, onko jollakin tietoa millaisia Benettonille on tulossa? :)
  10. P

    Mielipiteitä haalareista :)

    Aika tasaista on äänestyksen perusteella :)
  11. P

    Mielipiteitä haalareista :)

    Reimatec®-haalari Meander - Reima Verkkokauppa tuo on poikien haalareista top 1, harmi kun vauva ei tee nuilla ominaisuuksilla mitään niin en viitsi niistä turhaan maksaakaan..
  12. P

    Mielipiteitä haalareista :)

    Tuo lime on ihana poikkeus kaikkien sinisten poikien haalareiden joukkoon :)
  13. P

    Mielipiteitä haalareista :)

    Perustelkaa myös :)
  14. P

    Mielipiteitä haalareista :)

    Mä en osaa päättää ostasinko kumman alla linkitetyistä haalareista. :P Reimatec on ihanan tyttömäinen hiippahuppuineen mutta siihen on vaikeampi löytää asusteita. Ticketiin taas kävisi kaikki kivat kuviopipot mutta väri oli aika räikeä. Mielipiteitä :) Reimatec Abalone välikausihaalari...
  15. P

    Välikausihaalarit? Mikä kuosi on sellainen jonka ostaisit ensi keväänä :)

    Elikkä tämmönen turhis :) Mietityttää tuo välikausihaalari, ja Racoon olisi ihana mutta onko sen laatu edelleen yhtä paskaa? Melkein samalla hinnalla saisi kuitenkin Ticketin, josta saisi ensi keväänäkin ihan kelpo hinnan :) Elikkä uteliaisuudesta kyselen mikä kuosi ja merkki on sellainen...
  16. P

    Oi että on ihana kaivella takkeja kaapista kun syksy tulee :)

    Aurinko sais paistaa mutta ei lämmintä enään kiitos.
  17. P

    Minkä kokoisen haalarin ostaisit?

    Etsitkö välikausi vai toppahaalaria vai kumpaakin?
  18. P

    Oi että on ihana kaivella takkeja kaapista kun syksy tulee :)

    Helteitä EI TUU ikävä. Mahtava kun tulee syksy ja viileet ilmat...
  19. P

    Millaisia talvivarusteita ostaisit lapsellesi rajattomalla budjetilla?

    Mulla ois Cupcaken toppis postissa oottamassa, käyn tässä päivällä sen hakee ja aletaa sovittaa menikö ihan metsään :)

Yhteistyössä