Hakutulokset

1. R

Onko täällä ketään, joka olisi joutunut käyttämän isoja annoksia kortisonia?

Mulle annettiin suoneen kortisonia basedowin taudin silmäoireiden takia kerta viikkoon 12viikkoa. Kasvot turpos (ei mitenkään muodottomiksi :D) ja se kortisonin maku tuli joka kerta suuhun, otinkin sairaalaan mukaan yleensä jotain pastilleja. Univaikeuksia saattoi olla muutaman yönä hoidon...
  2. R

Pk-seudun äitejä jotka kaipaavat uusia ystäviä?

Heipsan! Me voitais tulla pojan kanssa puistoileen! Klo 16 jälkeen kävis hyvin kun silloin ei enää päikkäreitä nukuta :) Espoo ja Helsinki käy meille, Vantaa on ihan pimeetä aluetta mulle mut eiköhän sinnekkin perille löydettäis :D
  3. R

Moikka! Huomasin tuolta etsitään ystäviä pk-seudulta että jaetaan melko samanlainen tarina...

Moikka! Huomasin tuolta etsitään ystäviä pk-seudulta että jaetaan melko samanlainen tarina, oon itsekkin muuttanut pk-seudulle töiden perässä ja tulinkin melkein heti raskaaksi. En ole ehtinyt saada paljon ystäviä täältä vielä. missä päin Espoota asustelette? Me asutaan Konalan Lehtovuoressa...
  4. R

Pk-seudun äitejä jotka kaipaavat uusia ystäviä?

Moikkamoi! Täällä olis -88 vuoden mallia oleva äiti-ihminen ja 6,5kk vanha poika. Olen muuttanut pari vuotta sitten Lapista Helsinkiin ja nyt asustellaan Konalan Lehtovuoressa. Kellään kavereista ei ole lapsia niin olis ihana saada "lapsellisiakin" ystäviä :) Laittakaa viestiä paivio.ek@gmail.com

Yhteistyössä