Hakutulokset

  1. A

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Heipä hei! Ultra kuulumisia täältä myös! Kaikki oli hyvin ja tyttöä lupailtiin :heart: Meillä on siis esikoinen myös tyttö. Painoarvio oli 460g joka on melkein 100g suurempi esikoisesta... Toivottavasti tasaantuu ettei tulisi jättiläistä. Se onkin melkein isoin asia joka pelottaa synnytyksen...
  2. A

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Heipä hei! Ultra kuulumisia täältä myös! Kaikki oli hyvin ja tyttöä lupailtiin :heart: Meillä on siis esikoinen myös tyttö. Painoarvio oli 460g joka on melkein 100g suurempi esikoisesta... Toivottavasti tasaantuu ettei tulisi jättiläistä. Se onkin melkein isoin asia joka pelottaa synnytyksen...
  3. A

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Heip. Olen aika pölvästi kun en tajua kuinka yksityisviesti latetaan mutta jos huomaat Mmilia08 tän viestin niin päivittäisitkö minulle La:ksi 15.6! Maanantaina oli ultra,kaikki ilmeisesti oli ok. Tosi pikainen käynti oli kun meidän reilu 1v. oli mukana enkä tiennyt ettei lapsia saisi...
  4. A

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Heissan! ANNI: Särkylääkkeestä en kyllä tiedä tai uskaltaisi sanoa varmaksi mutta soita ihmeessä neuvolaan ja kysy. itse olen ottanut sen yhden tabletin kerrallaan tarvittaessa. Ja siis panadolia. Eiköhän se vaavi köllöttele siellä masussa kun ei ole tullut uloskaan yritä olla...
  5. A

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Huomenta! Täytyi tulla kertomaan että eilis illan ultrassa kaikki oli niinkuin pitikin. Eli löytyi papunen oikeasta paikasta, sydän löi ja oli huimat 15.3 millimetriä pitkä! =) Ultra lääkärin mukaan olisi menossa tänään 8+0 niinkuin olin itsekin ajatellut, neuvolan mukaan taas 8+1. No päivä...
  6. A

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Heippa. Eka neuvola takana. On niillä kyllä kummat laskimet, La siirtyi päivällä vaikka olin aikaisemmin soittanut ja varmistanut päivän päiväkirjaa varten. Nyt täytyy muuttaa jokainen päivämäärä kirjan loppuun saakka : / Muuten kaikki ok, sydänääniä ei vielä kuulunut niinkuin arvelinkin...
  7. A

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Hei taasen! Malttamattomana menin varaamaan sen alkuraskauden ultran ja pääsen siis keskiviikkona jo! Ja huomenna ensimmäinen neuvola, en usko että kuunnellaan vielä sydänääniä niin oli pakko varata ultra. Saa nähdä mitä löytyy... Neuvola jännittää kun aina sitä painoa syynätään ja varmaan...
  8. A

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Heippa! Olen mietiskellyt sitä alkuraskauden ultraääntä jos menisi. Onko teillä muilla kokemusta pääkaupunkiseudun paikoista? Millaisia ja minkähintaisia ovat? Ei jotenkin malta odottaa sitä np ultraa, stressaa yhtä paljon kuin ensimmäisen kohdalla. Silloin kylläkin jaksoin odottaa sinne...
  9. A

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Masua kasvattavat: Nimim. synnäri, ja monesko 29.5 mama-84................SatKS..........3.lapsi 30.5 Minsku82...................POS.......... 2.lapsi 31.5 emily81...................KOS........... .2.lapsi KiaralA....................PHKS......... ..3.lapsi...
  10. A

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Heip! Päivitin listaa hiukan. Anteeksi Halinappi jos olisit itse halunnut sen tehdä, mutta ajattelin auttaa. Ilta palelut jatkuu ja alkuillasta meinaa nukahtaa pystyyn. Esikoinen herää todella aikaseen aamulla ja pitää liikkeessä että on välillä ihan tööt! Jotenkin on ollut vaikea tajuta...
  11. A

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Masua kasvattavat: Nimim. synnäri, ja monesko 29.5 mama-84................SatKS..........3.lapsi 31.5 emily81...................KOS........... .2.lapsi KiaralA....................PHKS......... ..3.lapsi Sida82......................SeKS........ .1.lapsi 2.6...
  12. A

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Heippa! Ilmoittaudun minäkin mukaan kesäkuisiin! LA olisi todennäköisesti 16.6, siis nyt meneillään 5+6 Neuvolaan päästään kahden viikon päästä. Raskaus on toinen, meillä on vuoden ikäinen ihana tyttö! Ja synnytän Jorvissa. Miten saan itseni tuonne listalle? Päivittääkö sitä joku vai miten...

Yhteistyössä