Hakutulokset

  1. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Moikka! Minäkin varovasti liityn joukkoon, tosin epäilen että en hirveän aktiivisesti ennätä tänne kirjoittaa. Mutta facebookryhmään haluaisin liittyä myöhemmin, vielä en ehkä uskalla. Eli olen 24v. ja tänään sain testiin hailakan haamulaisen. Niin selkeä, että ei tiirailuja tarvinnut ja...
  2. P

    Ekat raskaus oireet??

    Mä taidan kantaa nyt oman korteni kekoon, kun on täällä tullut aika monesti muiden raskausoireita luettua, ja monesti on ärsyttänyt, kun harvaa tulee sitten kertomaan olivatko oireet oikeita vai kuviteltuja. Eli tänäaamuna pärähti elämäni ensimmäinen plussa raskaustestiin yrityskierroksella...
  3. P

    Vuoto rinnoista alkuraskauden oire????

    Hei! Oliko sinulla tuo vuoto raskausoire? Täällä nimittäin ollaan hieman huolissaan, koska eilen kun menin suihkuun, huomasin toisen rinnan vuotavan sellaista kirkasta, tahmeaa nestettä. Muutaman kerran sai pyyhkiä ja sitten loppui. Kuitenkin puristaessa tulee ja tästä enemmän vuotavasta...
  4. P

    E-pillerien lopettaminen - mitä oireita?

    Heh, nyt jälkikäteen kyllä huvittaa tuo tammikuun panikointini. Kyllähän ne menkat sieltä tuli. Kierto on vähän pidentynyt, viimeisimmät olivat kp 35 ja kp 32. Nyt taas jotain kummallista tapahtuu tässä kehossa. Eli siis melkeimpä jo puoli vuotta lopetuksesta. Tässä kierrossa tuli tasan viikko...
  5. P

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Heips! Oiskos kellään kokoemusta kiinnitysvuodosta? Täällä ei yritys ole käynnissä, mutta vauvasta olen haaveillut jo pitkään. Pillerit lopetin noin puoli vuotta sitten, mutta kumi ollut siitä asti käytössä. kierrot lopetuksen jälkeen olivat alussa 30, mutta pari viime kertaa ovat...
  6. P

    Ruskea välivuoto viikko ennen menkkoja?

    No Lilli88, kerro ainakin sinä mitenkä käy kunhan enemmän tiedät :)
  7. P

    Ruskea välivuoto viikko ennen menkkoja?

    selvisikö sulle karoliina87, mitä ne vuodot sitten alussa oli, kun kerroit että joulusta lähtien on niitä ollut? vai oliko juurikin ilmeisesti kiinnittymistä mutta ei onnistunut? täällä kanssa samanlaista tilannetta. pillerit olen lopettanut puoli vuotta sitten, mutta kumia ollaan siitä lähtien...
  8. P

    Kiinnitysvuoto

    Kuinkahan teille nyt kävi, oliko kiinnittymisvuotoa vai ei... Itsella nyt sama tilanne, kp 26/30 alkoi rusehtava ja niukka vuoto, ei pikkareihin asti mutta pyyhkiessä. Tuota kesti kolme päivää. Normaalisti menkat alkaa tosiaan rytinällä. Nyt 30/30 ja ei ainakaan vielä ole tätiä kuulunut.. Vähän...
  9. P

    E-pillerien lopettaminen - mitä oireita?

    Hei! Elikkäs täällä olisi tällainen probleema, että lopetin pillerit viime marraskuun lopulla pillerit noin viiden vuoden käytön jälkeen. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti ja niin myös ensimmäiset luomumenkatkin tismalleen ajallaan. Nyt kuitenkin toisia luomuja odottelen, eikä ainakaan...
  10. P

    Vauvakuume, opiskelut kesken?

    Aseek, täällä aivan sama homma! ensimmäinen vuosi yliopistossa menossa, olen 20-vuotias ja vauvakuume aivan valtava. reilu kuukausi sitten sain raskausoireitakin, vaikka olin varma että raskaus on epätodennäköinen, sillä syön pillereitä. testejä tein kaksikin ja toisen jälkeen itkuromahdus oli...
  11. P

    Ekat raskaus oireet??

    voi näitä on niin ihana lukea :) itsellä aivan hillitön vauvakuume ja lähiaikoina oireitakin on ollu ilmoilla vaikka minkäsorttista. pillereitä tosin olen syönyt jo monen monta vuotta, joten raskaus on erittäni epätodennäköinen. jo pari viikkoa on ollut koko ajan sellainen olo, että menkat...

Yhteistyössä