Hakutulokset

  1. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Hei kaikille ja mukavaa alkanutta viikkoa! Herranje - vähään aikaan en ole ehtinyt täällä käymään, ja niin paljon on tullut hyviä uutisia, paljon plussia! Onnea kaikille. Tunafish -tervetuloa! =) Mulla takana ovis, ja nyt sitten odotellaan taas kuumeisena! Kunpa mullakin nyt onnistais!
  2. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Amanda77 Tein kaksi testiä Pregcheckin sekä Glearbluen testin (hyvissä ajoin) ja niihin tuli molempiin testiajan puitteissa viivat. Tein nyt kun menkat oli päivän myöhässä sellaisella digitaalisella ja se näytti heti, että ei raskaana... Musta on tullut tälläinen höppänä toiveiden vuoksi, että...
  3. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Feufollet : Paljon onnea!! Nyt toivotaan matkallesi kaikkea hyvää mukaan. Mulle voi laittaa listaan kp 1/28-30 Voitte varmaan kuvitella, kuinka harmittaa!!!!! Taas kaikki alkaa alusta! Tää pettymys tulee joka kerta. Kerroinkin aikaisemmin, että tein ne kaksi testiä aikalailla...
  4. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Odottavan aika on pitkä...Perjantaina pitäis menkkojen alkaa, ja niiiin toivon, että ei alkais. Tänään vatsa ollut tosi kipeä ja alaselkä muistuttanut itsestään...Sitä toivoo - näiden merkkien päätyvän toivottuun lopputulokseen, mutta samalla mieltä kaivertaa jo pelko, että mitä jos ei...
  5. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Heips! Mahtuisiko yksi 31-vuotias mukaan? Kerron myös vähän taustastani....eli aloitimme marraskuussa 2009 "yrittämään" eli jätettiin ehkäisy pois -ajatuksella, että jos vauva tulee niin on erittäin toivottu, mutta ei "paniikilla yritetä" mitään. No sitten maaliskuussa huomasin...
  6. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    -------------------------------------------------------------------------------- Hei! Sain toukokuussa keskenmenon, ja kova toive saada uusi raskaus alulle. Seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa vasta 9 päivän päästä, joten olen todella etuajassa testieni kanssa, mutta silti oli jo "pakko...
  7. L

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Hei! Sain toukokuussa keskenmenon, ja kova toive saada uusi raskaus alulle. Seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa vasta 9 päivän päästä, joten olen todella etuajassa testieni kanssa, mutta silti oli jo "pakko tehdä". Pregcheck testillä tuli haamuviiva noin parikymmenen minsan päästä. Tänään...
  8. L

    Clearblue digital- raskaustestin purku+haamuviiva!!?

    Hei! Sain toukokuussa keskenmenon, ja kova toive saada uusi raskaus alulle. Seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa vasta 9 päivän päästä, joten olen todella etuajassa testieni kanssa, mutta silti oli jo "pakko tehdä". Pregcheck testillä tuli haamuviiva noin parikymmenen minsan päästä. Tänään...

Yhteistyössä