Hakutulokset

  1. J

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Täällä on tällä kertaa poikaolo...Saa nähdä pitääkö paikkaansa, kun esikoisesta oli tyttöolo ja tyttöhän sieltä syntyi...:)
  2. J

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Täällä ilmoittautuisi yksi odottaja! LA 17.10. Toista lasta odotetaan.. Tyksiin olis tarkoitus mennä synnyttämään, taas..=) Jumima, 28v., LA 17.10., 2. lapsi, TYKS
  3. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Mun tietoihin voi merkata nämä: esikoinen 06/09 ja kiertopäiviä on 10/28 tai 29 ja yrityskerta on kait 2...
  4. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Mut oli näköjään otettu listalta pois, joten laittakaas uudestaan! Eli toista yritetään, kiertopäiviä 10/28 tai 29 ja jos ymmärsin oikein tuon yrityskertajutun niin meillä ois toinen kerta..
  5. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

    Oon ihmetellyt kun ei menkkoja kuulu...Lopetin pillereiden syönnin torstaina 14.10. ja oon odotellut menkkoja (tarkoituksena antaa tulla parit menkat ennen yrittämisiä) siitä saakka.. Onko kroppa vaan pillereiden syönnistä jollain lailla sekaisin kun ei ole vieläkään alkanut..?
  6. J

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Oon ihmetellyt kun ei menkkoja kuulu...Lopetin pillereiden syönnin torstaina 14.10. ja oon odotellut menkkoja (tarkoituksena antaa tulla parit menkat ennen yrittämisiä) siitä saakka.. Onko kroppa vaan pillereiden syönnistä jollain lailla sekaisin kun ei ole vieläkään alkanut..? Ja tuolle...
  7. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

    Heippa! Ilmoittautuisin mukaan... Haaveissa olis pikkukakkonen.. yritykset alkaa joulun alla, eli syysvauvaa toivotaan..:)
  8. J

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heippa! Ilmoittautuisin mukaan... Pikkukakkosen yritys alkaa joulusta eteenpäin eli syysvauvaa toivotaan..:)

Yhteistyössä