Hakutulokset

  1. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pixie: Meidän esikoinen syntyi avosuisessa tarjonnassa. Ihan hyvin se sieltä sitten tuli ulos, mutta en tiedä oliko se synnytyksen "helppous" siinä kun esikoinen tuli ennenaikaisesti eli oli siis hieman pienempi kuin täysiaikaiset lapset. Tämä juuri syntynyt vauva oli myös vielä tulo vaiheillaan...
  2. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Ssaraa: Käytiin tosiaan tänään neuvolassa painokontrollissa ja kolmessa päivässä oli tullu 100g lisää joten tyytyväisiä ollaan. Terveydenhoitaja antoi luvan "pitkittää"myös yösyöttöjen väliä 4 tuntiin (aikaisemmin ollut 3 tuntia) jos tyttö haluaa nukkua sen neljä tuntia. Meillä oli siinä samalla...
  3. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Suuret onnittelut vauvautuneille!! Täällä on mennyt tosiaan aika tuon pikkuisen hoiteluun ja muut asiat ovat valitettavasti jääneet taka-alalle :ashamed: Meillä kun tuli synnytyksen jälkeen hieman takapakkia tuolla sairaalan puolella kun tyttö joutui ensin alhaisten sokereiden takia...
  4. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Pikainen päivitys... Meille syntyi tyttö 17.2. Pituus 50cm, painoa 3708g. Raskausviikolla 36+6 Palailen kertomaan enemmin tuonnempana... Voimme ihan hyvin ja majoitumme yhdessä lapsivuodeosastolla. Sannamary ja sissi
  5. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Suuret onnittelut Ihanainen! Mahtavaa että kaikki meni hyvin...
  6. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Suuret onnittelut pojasta Juli!!! <3 onpas sinulla ollut koettelemus... Nyt muistat tosiaan levätä myös itse ja kerätä voimia pienokaisen kanssa oleiluun! Tsemppiä ja jaksamista!
  7. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    RaDi: Ymmärrän erittäin hyvin teitä joilla menee hermot noiden sokereiden ja niihin liityvien kanssa. Itsellä siis sama tilanne että insuliineja pistelen tablettien kanssa ja painoa raskauden aikana viime mittauksessa ei ollut tullut kun 4 kg lähtöpainosta. Jotenkin itse ei jaksa enää stressata...
  8. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Suuret onnittelut Mam!! <3
  9. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Patulikki: Joo, eli tossa just Sonellekin laitoin että tän hetkinen painoarvio oli 3200g eli huimasti pompannut siitä edellisestä virallisesta mittauksesta joka ei ollut kun max kolme viikkoa sitten. Sillon painoarvio oli 1800g ja mentiin vielä keskikäyrillä...
  10. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Sone: Joo siis tän hetken painoarvioksi saatiin JO 3200g eli jos ne meinaa pitää sitä tuolla mahassa vielä kauan niin en mä ainakaan sitä sieltä ulos saa :ashamed: Virallisessa viime mittauksessa vauva oli tosiaan ollut keskikäyrillä ja painoarvio oli sillon 1800g ja siitä ei oo kun maximissaan...
  11. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Zuza ja santzuu!!!:heart: Näin niitä pikkusia alkaa tännekin pinoon syntyillä :) Toivottavasti kaikilla syntyneillä ja tottakai synnyttäneillä on kaikki hyvin. Itse kävin eilen äitiyspolilla dm-kontrollissa. Meillekin on nyt sitten tulossa tälläinen jättiläinen :ashamed: . Oli sitten...
  12. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Mam_87: Kuten mullekin täällä on sanottu niin saa tulla tänne purkamaan huoliaan ja tuntojaan!!! Sitä vartenhan me täällä olemme :hug: Koita jaksaa! Se on varmasti helpommin sanottu kun tehty mutta kuitenkin. Itse toivon myös TODELLA kovasti jo että tämä raskaus päättyisi synnytykseen ja minulla...
  13. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Jänniä paikkoja täällä muutamalla... Tsemppiä heille! Miehet: Juu välillä tuntuu että ei nuo miehet oikein ymmärrä tätä raskausjuttua tai sen jälkeistä elämää. Tuntuu että ajattelevat että nepyörivät siinä mukana vaan ja saavat jatkaa omaa elämäänsä ihan samaan malliin kun ennenkin. Mennä ja...
  14. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Onnea Minx!! :hug: Ihan menee kylmät väreet :)
  15. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Tsemppiä Minx! Nyt varmasti minun loppuyön ajatukset pyörivät siellä teidän luona <3 Julille myös jaksamista sairaalaan. Samoin muille voimia ja tsemppiä tarvitseville!! Kelan matkakorvauksista: Eli juu ne omavastuut ovat nykyään lähelle 15€ kummassakin siis taksissa ja ambulanssissa...
  16. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Heippa kaikille! Täälläyritetään viettää nyt sitten erityisen rauhallista sairaslomapäivää (virallinen äitiyslomahan alkais mulla vasta 4.2). Risteilystä: Mun mielestä kanssa saa ihan pienenäkin reissata, mutta tietysti itää muistaa se että jos vaikka tuonne Viron puolelle olis menossa...
  17. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Julille tsemppiä sairaalaan! Onneksi sinulla on viikkoja jo noin hyvin koossa!
  18. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Onnittelut Nopposelle!! :heart: Täällä ollaan itsekin päästy kotiin lepäilemään vaikka se yökätilö joka mut siellä osastolla otti vastaan niin oli sitä mieltä että tässä mennään kyllä synnyttämään kun ei lääkkeet tehonneet. Nyt kuitenkin kaikki hyvin ja kotosalla yhdessä koossa. Sanoivat...
  19. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Nopposelle tsemppiä!!! Onneks on jo viikkoja hyvin niin eiköhän kaikki mene hienosti :)
  20. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    SMV78: kuohuviinistä Porvoossa... Eli en tiedä miten siellä Porvoossa aikasemmin on ollut mut nyt siellä saa sellasta puolentoista litran pulloissa myytävää päärynä siideriä ;) oisko ollut tyyliin rainbown ;) Hyvinkäällä taas tarjoiltiin ainakin viime vuoden alussa ihan pommacia :)...

Yhteistyössä