Hakutulokset

  1. S

    ystäviä Vähänkyrön seudulta

    Ollaan pian vuosi asuttu täälä ja viihdytty...Koskaan ei kuitenkaan kavereita ole liikaa,uusiatuttavuuksia odotellen 5v. tyttö ja kolmea lähentelevä poika.
  2. S

    paljonko mahtaa suonikohju

    leikkaus maksaa?millainen operaatio?mulla järkyt suonikohjut raskauksita-olen vuosia juonu vettä kun "hullu puuroa", työntäny vaika mitä "pillereitä" napaani ja rasvannu jalkani "ihmerasvoilla"-eikä mistään apua.en jaksaisi enää yhtää kesää hikoilla pitkissä housuissa...kun jalkani aivan...
  3. S

    kavereita ja tod. ystäviä pohjanmaalta

    Olen kohta 30v äiti Pohjanmaalta. Minulla on kaksi lasta tyttö 4v, poika 1v10kk...Ois kiva vaihtaa kuulumisia muiden äitien kanssa.... <br><br>
  4. S

    liikunnan ope

    Onko kellään hajua mitä on liikan open palkka mm. lukios tai toisella asteella. en saanut nuota palkkasivuja tuolta auki
  5. S

    pariskunnan juhlimisesta

    Näitä tekstejä kun oon lukenut niin mulle on tullut olo, että ollaanko me mieheni kanssa ainoita, jotka ei viiletä erikseen ulkona juhlimassa. Niin monessa kirjoituksessa on puhuttu ainakin miesten menoista tai siitä milloin on miehen vuoro ja milloin oma vuoro pitää vapaailta. Meillä kun ei...
  6. S

    Nuori äiti/odottaja?

    Moikka! Tääl olis kans yks odottaja,laskettuaika on 23.01.2006.Olis kiva vaihtaa ajatuksia. Laita meilii tulemaan. siinapekki@suomi24.fi
  7. S

    borts-keiton pisteet?

    kyseiseen ruokaan iski himo kun kaverin luona pistäydyin syömässä ja en löytänyt vanhoista pistevihkosista miten tuli pisteitä tuhlattua. eli keitossa:kaalia,porkkanaa,punajuuria,perunaa,tomaattimurskaa ja kevyt nakkeja..........nam!!
  8. S

    Kasvukipuja?

    Meidän juuri kolmevuotias poikamme on nyt valitellut aika ajoin jalkassärkyä (siis sääriä särkee). Viime yönä heräsi itkemään eikä meinannut millään rauhoittua, itki vaan että jalkoihin sattuu. Kevyt hieronta auttoi ja aamulla ei taas mitään. Onko jollain kokemuksia asiasta? Tähän ei taida juuri...
  9. S

    Tässä hyvä mantelipiirakan ohje

    Nopetekoinen ja hyvää! Sisältää "tavallisia" aineita, joita yleensä on jo valmiiksi kotona kaapissa. NOPEA MANTELIPIIRAKKA Pohja: 4 munaa 4 dl sokeria 4 dl vehnäjauhoja 4 tl leivinjauhetta 2 dl kylmää vettä Kuorrutus: 200 g voita tai margariiniä 2,5 dl sokeria 2 keltuaista 4 tl...
  10. S

    Te, joilla ylipainoa ollut jo alkuraskaudessa

    Lisääntyikö paino raskauden aikana, aleni, vai miten kävi? Millaisella ruokavaliolla olitte? Millaiset "painonnousuluvat" neuvolasta annettiin? Mulla rv 9 nyt, ja ylipainoa on 15kg-20kg. Huomenna eka neuvola ja jännittää se puntariin nousu. Painoni on tällä hetkellä sama kuin raskauden alettua.
  11. S

    Juustotarjotin

    Tekis mieli tarjota tuleville vieraille juustotarjotin, mutta en ikinä ole tällaista tehnyt, joten: Mitä juustoja kannattais laittaa? Leikkaanko juustot valmiiksi? Minkä yhteydessä olette tätä tarjoilleet? Esim. alkuruokana, kahvin suolaisena, iltapalana jonkun lisukkeena, vai? Viinisuositus...
  12. S

    Viljatestistä

    Onko kukaan teistä tehnyt Vilja-raskaustestiä? Missä kierron vaiheessa ja näyttikö oikein?

Yhteistyössä