Hakutulokset

  1. M

    5v neuvola

    Meillä tyttö jo runsaat kuusi vuotta, mutta jos painoja haluatte verrata, on 128 cm ja 22 kg. Ja syö kyllä herkkuja eikä harrasta kuntoliikuntaa.
  2. M

    Miten usein lapselle jäätelöä?

    Kannattaa muistaa, että jäätelössä, etenkin kermajäätelössä, on aika paljon kovaa rasvaa (nostaa kolesterolia). Vaarattomampi vaihtoehto (jos siis syö USEIN jäätelöä) olisi esim. tofujäätelöt, joissa ei eläinkunnan rasvoja. Enkä ole tässä ensimmäistä kiveä heittämässä, kyllä jäätelö maistuu...
  3. M

    6v miten "isoja"teidän vauvoista tullu

    Meillä tyttö tammikuussa 6-vuotisneuvolassa 128 cm (pitkä tyttö) ja paino 22 kg.
  4. M

    minkä kokoisia 6-vuotiaita?

    Kiva että on muitakin pitkiä lapsia! Meillä tyttö tammikuussa 6-vuotisneuvolassa 128 cm ja 22 kg, pitkä ja hoikka.
  5. M

    LAPSEN HARRASTAMISESTA

    Meillä 6 vuotta täyttävä tyttö ei itse halua vielä harrastaa mitään erityistä. Hyppii ja pomppii kyllä paljon niin että saa liikuntaa. Monet ns. fiksummat (asiantuntijat) ovat sitä mieltä, ettei alle kouluikäisellä tarvitse olla mitään erityistä harrastusta. Luova leikki on parasta. Antaa...
  6. M

    käsi sydämelle, paljonko joululahjoja?

    Kun lapsi joka tapauksessa tarvitsee vaatteita ja luistimia ym., mitä järkeä niitä on kääriä paperiin ja antaa jouluna lahjaksi? Annan lahjaksi vain kaikkea "ylimääräistä", luksusta. Laatu voittaa määrän. Ainokainen saa minulta noin 7-8 pakettia, yht. ainakin 200 euroa.
  7. M

    Muita ujostelevia lapsia?

    Ihan totta, kauheaa, että oma äiti pitää lapsensa ujostelemista melkein samana kuin vammaa! Luepa Keltinkankaan kirja Temperamentti ja opettele arvostamaan lastasi ja hänen luonnettaan sellaisena kuin se on. Itse olen aina antanut piutpaut sille, että vieraiden seurassa tyttäreni ujostelee...
  8. M

    Paljonko teillä menee rahaa kuukaudessa?

    Meidän perheessä on vanhemmat ja 5-vuotias tyttö ja kaksi kissaa. Ruokakauppaan pesuaineineen menee ainakin 400 euroa kuukaudessa (ostetaan luomua ja suositaan kasveja, eettisistä syistä). Kaikki tytön vaatteet ostetaan uusina. Olemme korkeintaan keskipalkkaisia, asuntomaksujen jälkeen jää...
  9. M

    Yksinäinen

    Olen 45-vuotias äiti, tyttö 5 vuotta. Mielestäni ihan reipas ja mukava ihminen, mutta ystävät ovat jääneet vuosien varrella (muutamia perhetuttuja on). Minne sinulle voisi meilailla?
  10. M

    Minkä kokoisia 5-vuotiaita?

    Meidän tyttö 5,4 v on 120 cm ja 20 kg. Kengännumero 29. Pitkä ja hoikka.
  11. M

    Lasten vaatteista

    On myös kiinni siitä mistä asioista pitää elämässä. Minä olen kiinnostunut vaatteista ja nautin vaatteiden ostamisesta lapselleni (5-vuotias typykkä). Esim. ostin juuri ihanan mekon, 53 euroa (kesämekko). Tytön vaatteisiin menee yli 1000 euroa vuodessa, mutta ei se minusta hukkaan mene. En...
  12. M

    Leikkitreffiseuraa Itä-Vantaalta

    etsii äiti, 44 vuotta, ja tytär, pian 5 vuotta. Pidän mm. eläimistä, lukemisesta, uimisesta ja piirtämisest. Käyn töissä ja olen naimisissa Meilata voi myös osoitteeseen: tarja.vento1@luukku.com.

Yhteistyössä