Hakutulokset

  1. K

    Hiphei...muistin kauan kadoksissa olleen käyttiksen ja salasanan :D*turha*

    Tämä nikki oli käytössä paljon silloin 5v. sitten :) Olin unohtanut tunnuksen ja en muutenkaan palstaillut kuin satunnaisesti enää. Nyt palautui sitten muisti :D Heippa vaan kaikille näin mustana :wave: Muistaako kukaan sitä Vislb tai joku vastaava nikki? Mitenköhän heillä elämä nykyään...
  2. K

    sukkahousut vai pitkikset pojalle 2-5v

    N. 2vuotiaana vielä sukkikset mutta n. 3v siirtyi pitkiin kalsareihin. Käytännöllisempiä noi kalsarit minusta
  3. K

    Mitä ihanaa miehenne on tehnyt viimeaikoina?

    Aamulla bussia odoteltiin lapsen kanssa tuossa lähipysäkillä... Se bussi ei tullutkaan, koska vuoron linjuri mennyt rikki. Odoteltiin siinä sitten seuraavaa vuoroa kylmissämme 30min ja raksu seisoi koko tämän ajan partsilla ja tarkisti että pääsemme matkaan:) Outoa mutta hassun söötin välittävää:D
  4. K

    Isän ja lapsen tapaamiset...

    En ole väsynyt hoitamaan lasta. Meillä arki sujuu ja lapsellakin on hyvä olla :) Harrastamme ja teemme asioita yhdessä. Tämä isä asia on ainoa joka rassaa... Lähdemme uimaan kohta ja asia jääköön unholaan. Ajatuksenani on ollut että isä on kuitenkin saanut mahdollisuuden muuttua ja apua...
  5. K

    Isän ja lapsen tapaamiset...

    Et taida tajuta "kokeile nyt selvitä"... Isä ja lapsi olivat menossa mummolle päiväksi oleilemaan. Mummonkin kanssa tästä oli sovittu. Ja toisaalta huomaatko miten haet vain syytä vit*****. En usko että tajuat koko pointtia..
  6. K

    Isän ja lapsen tapaamiset...

    Kiitos sinulle sanoistasi. Tämän päivän käsitys satuttaa kun ajatellaan vain että minulla äitinä olisi ns. oma lehmä ojassa kaikessa:(
  7. K

    Isän ja lapsen tapaamiset...

    Lukemattomia kertoja olen soittanut. Nyt ja aikaisemminkin. Olen jopa antanut rahaa ruokaan ja matkoihin sekä joustanut ja muuttanut tapaamisia isän pyynnöstä.
  8. K

    Isän ja lapsen tapaamiset...

    Soitin isälle eilen illalla ja koko tämän aamun. -Numeroon ei saa yhteyttä. Valvotut tapaamiset siksi että on jo tapahtunut niin että isä jättää 5v. lapsen yksin autoon istumaan n. tunniksi kun itse menee kaverilleen ja että kotna on lääkepurkkeja ja huumausaineita lapsen saatavilla...
  9. K

    Isän ja lapsen tapaamiset...

    Eskari päättyy klo 13 ja lapsen isä asuu toisessa kaupungissa... Matkaa on sen verran että päivä/yhteinen aika kuluu matkoissa, jos ei aamusta jo toimi. Hän (isä) kulkee autolla, minä yleisillä kulkuneuvoilla. Oli sovittu että hän hakisi lapsen täältä ja minä illalla kotiin.
  10. K

    Isän ja lapsen tapaamiset...

    Isä nimenomaan halusi puhelimessa kertoa pojalleen että sunnuntaina he näkevät. Lapsi laski päiviä torstaista asti..
  11. K

    Näkyykö klamydia papa kokeessa?

    Papanäyte katsotaan limakalvon solunäytteestä ja klamydia pissanäytteestä.
  12. K

    Isän ja lapsen tapaamiset...

    Nii... lauantai ja sunnuntai taitaa olla lapsen eskarin kannalta ainoat vapaapäivät. Isä sai itse päättää tapaamispäivän.. Pitäiskö lapsen olla eskarista pois päivä jolloinka iskä ehkä hakee? En oikein ymmärrä muutenkaan tuota ajatustasi "vieras"... Kerran puoleen vuoteen sunnuntai ehkä...
  13. K

    Isän ja lapsen tapaamiset...

    Alkaa olo olemaan aika väsy tähän ja usko loppuu...:( Historia asialle aika pitkä ja ero tapahtunut perheessä jo kolme vuotta sitten. Isän osalta lapsen ja hänen tapaamiset eivät ota onnistuakseen. 6 v. makoilee tuossa viekussani piirrettyjä katsellen ja odottaa näkevänsä tänään isän, koska...
  14. K

    Onko tuo Pehmopeput liike netissä luotettava...?

    Kiitos! Laitoin nyt ensin tekstarin. Yritän huomenna soittaa sinne. Olipas kiva juttu tämmöinen kun kerrankin mamma ajatteli ittellensä jotain kivaa hankkia:headwall: Harmittaa...
  15. K

    Onko tuo Pehmopeput liike netissä luotettava...?

    Tilasin tyhmyyksissäni heiltä 3 viikkoa sitten tuotteen ja maksoinkin samalla verkkopankissa tavaran... Eivät vastaa sieltä yhteydenottopyyntööni/tiedusteluuni ja tuote on edelleen saamatta: / Puhelinnumeroa firmaan ei ole nettisivulla tietystikään. Tais olla pettymys koko juttu Onko kellään...
  16. K

    ETSINTÄKUULUTUS! Liberon valkoinen pitkäkorvainen pupujussi

    http://img22.imageshack.us/img22/7245/63318443.jpg Tuossa kuva
  17. K

    ETSINTÄKUULUTUS! Liberon valkoinen pitkäkorvainen pupujussi

    Pupu jota kaipaamme on n. 20cm pitkä. Ilmoittakaa yv :nä jos olette valmiita luopumaan tai kirjoittakaa tähän ketjuun niin otan yhteyttä! En ole ihan varma juu siitäkään oliko haalarit pupulla irrotettavat vai oliko vesseli itse ne irroitellut meillä.

Yhteistyössä