Hakutulokset

  1. A

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Katjuska-79 ??? Joko oot testannu, mikä tilanne? On. Mulla ei mitään uutta, öisin hikoiluttaa ja muutenkin nukuttaa kovin...
  2. A

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Hiljaista ollut viime päivinä... Äidiksikkö voima hoitoon joka ilmeisesti alkoi tänään. Nyt pidetään kyllä kovasti peukkuja teille! Tulehan kertomaan kuulumisia kun jaksat... On. Vuoto loppunut! Soittelin viikolla ivf-hoitajalle ja meille on nyt olemassa hoitosuunnitelma:) Ihanaa, arvaatte...
  3. A

    Oysissa hoidoissa olevat!

    UnelmaSirpaLeena kyllä täällä saa avautua! Lääketiede on niin kehittynyttä nykyään, eli älä vielä menetä toivoa (tiedän miten vaikeaa on olla ajattelematta/stressaamatta). Elämä on joskus "epäreilua" ja aivan liian raastavaa:headwall: Oikeen paljon voimia sinulle ja pidetään peukut pystyssä...
  4. A

    Oysissa hoidoissa olevat!

    onlyer niinhän nuo jonot on pitkät:( Meillekkin aluks sanottiin että vähintään 6kk. Mutta sitten tilanne muuttu tämän mun ärhäkän endon vuoksi (eli vitkutella ei kannata). Päästään siis näillä näkymin viikolla 2/2010 punktioon. Teille nyt vaan tosiaan tsemppiä jotta simppalaatu parenee...
  5. A

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Jag78 harmi että hoidosta ei ollut apua:( Nyt vaan katse eteenpäin:hug: Milis kiitos:heart: Toivottavasti olet jo parantunut? Katjuska79 tsemppiä uuteen yritykseen! Pidetään peukkuja että luomuna tärppäis:) Onlyer sama täällä IVF.stä yritän ettiä tietoa... Meillä on suunntteluaika vasta...
  6. A

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Äidiksikkö voimia 4.hoitoon! Onlyer kiitti kirjavinkistä:) Täytyypä käydä tsekkaan kirjastosta tuo kirja. Kesälomalla luin Marjukka Karttusen; Kamalan Ihana Herne, odottajan päiväkirja. Oli ihan mielenkiintoinen, ainakin lisäsi kuumetta:D Pidetään kovasti peukkuja että inssi tuotti...
  7. A

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Milis kiitti samoin, kiva kun vastasit:) Niin no ehkä meillä tämä mun endo vaikuttaa sen verta ja PCO-munasarjat että tuo IVF on aikalailla ainut mahdollisuus. Laparskopia mulle tehtiin viime kuussa, samalla se endo paljastu, järkyttävää että oli päässy niin pahasti jylläämään:( Esikoista...
  8. A

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Milis tervetuloa mukaan:) Hienoo että tekin pääsette asiassa eteenpäin (3v. on pitkä aika!) Aika jännä että teille tehdään inssi vaikka tausta on suunnilleen sama mitä meillä. Mulla todella ärhäkkä endo (vasen tuuba tukossa), mutta miehen simpat normaalit. Meillä mennään siis suoraan...
  9. A

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista:) Eka piikki on nyt laitettu... Mitä nuo sumut käytännössä tarkoittaa, viisaampina osaatte varmaan kertoa? Mulle on puhuttu vaan piikeistä nyt ja sitten follikkeleidenkin kasvatuksen kohdalla mennään toisilla piikeillä/kynällä. Jos nyt ymmärsin sen...
  10. A

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Heips! Täällä tuntuu olevan vilkaista keskustelu joten liitynpä mukaan:) Hieman taustaa... Ikää 30v. ärhäkkä endometrioosi (laparoskopia 09/2010), vasen munatorvi täysin tukossa, luomuyritystä takana 7kk. Miehen sperma normaali. Nyt olen aloittamassa endo jarruna 3kk. (max.6kk.) jaksolle...

Yhteistyössä