Hakutulokset

  1. N

    help me!

    Jälkivuodon pitäisi vähentyä pikkuhiljaa synnytyksen jälkeen, ei lisääntyä. Ja varsinkin jos jotain könttejä tulee niin kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan tai synnytysosastolle.
  2. N

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Meidän neidin 1 kk mitat 3945g ja 53 cm.
  3. N

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Meidän ihana tummatukkainen tyttö syntyi 24.8. klo 6.53. rv 41+0 Mitat 3330 g/48cm/py 34 cm. Synnytys oli helppo, jäi tosi hyvä kokemus. Tiistaina tuli koko päivän kipeitä suppareita jotka alkoi illalla kuuden jälkeen muuttua tiheämmiksi (6-14 min), kympin jälkeen sanoin miehelle et voitaisiin...
  4. N

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Tämän päivän neuvolalääkäri kuulumiset: painoa tullut lähtöpainosta 10 kg RR 140/82, vähän koholla mut ei lääkäri mitään kummempaa siitä sanonut B-Hb 124 Sf-mitta 34,5 cm sydämen syke 145 ja liikkeet ++ kohdunsuu kiinteä ja kiinni, mutta pituutta enää n. 1cm Ja vauveli viihtyy...
  5. N

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Neuvolakuulumiset tältä päivältä: -painoa tullut lähtöpainosta n.9-10 kg -paineet ja pissa ok -hemppaa ei otettu kun on koko raskauden ollut niin hyvä -sf-mitta 33,5 cm -syke ja liikkeet ok -vauva poikkitilassa, alkoi tulevaa äippää tämä vähän huolestuttaa, toivottavasti pikkuinen...
  6. N

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Aurinkoista päivää! :cool: Tämän päivän jälkeen kaksi päivää töitä, sitte huilataan vähän aikaa :) Neuvolakuulumiset maanantailta: Paino: viikottainen nousu n.300 g RR: 132/71 Hb: 125, josta terkka sanoi et kuulun niihin onnellisiin joilla hemppa pysyy hyvissä lukemissa koko...
  7. N

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Heippa kaikille, laiska kirjoittaja saapunut taas maisemiin :) Olin eiliseen asti saikulla selkäkipujen takia ja nyt sitte vielä muutaman päivän lisää flunssan takia, inhottavaa kun on ihan tukossa ja väsynyt koko ajan.. :snotty: Muuten kaikki hyvin, tänään oli aamulla neuvolalääkäri...
  8. N

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Rakenneultrassa käyty tänään ja kaikki hyvin :) Kätilö oli tosi mukava, kertoi hyvin kaikki mitä tutkii ja sanoi että kaikki on niin kuin pitääkin. Istukka takana et ilmankos olen tuntenu liikkeet hyvin jo kauan aikaa :) Painoarvio 338 grammaa ja reisiluu mitta 4.9 cm (jos se on se mikä...
  9. N

    Montako pappaa/mummoa sulla on elossa?

    Kaikki, 2 pappaa ja 2 mummoa :)
  10. N

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    majj: Onhan se vielä ihan hyvä arvo, mut terkkari käski silti alkaa syömään rautaa.. viime käynnillä hb oli 145 ja nyt 124, et oli aika hyvin tipahtanu.
  11. N

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Minullakin neuvolakuulumisia: Verenpaine 134/70 Paino noussut ekan neuvolakäynnin jälkeen vajaa pari kiloa Pissa ok Hemoglobiini 124 --> lisärautaa siis Sf-mitta 20 Sydänäänet kuului hienosti :heart: Rakenneultraan vajaa pari viikkoa :) Nannie ja pikkumuru 19+0 :heart:
  12. N

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! En muista milloin viimeksi olen tänne kirjoitellut, lukemassa käyn kyllä kuulumiset monta kertaa viikossa :) Täällä menossa tänään 18+1 ja rakenneultra reilu parin viikon päästä, ihanaa nähdä oma rakkauspakkaus taas :heart: Vauvan potkut olen tuntenut...
  13. N

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Heipähei pitkästä aikaa! Tänään oltiin nt-ultrassa, ja kaikki hyvin :) Vaavi 5.5.cm pitkä ja niskaturvotusta 1.3 mm, eli normaali. Kovin liikkuvainen kaveri, ei meinannut saada 4D kuvaa otettua kun pyöri kovasti, saatiin sitte sellanen missä on kyljellään käsi kasvojen edessä :) Aukoi...
  14. N

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Täällä tasan kaksi viikkoa np ultraan :) Toivottavasti kaikki on hyvin :heart: Nyt päiväunille, aamuvuoro töissä takana... Nannie ja pirpana 9+4/9+5
  15. N

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    mammy-: Nii toi tais olla sellainen rokote missä on jotakin ainetta sitä sikatautia vastaan mut ei sitä ainetta minkä on sanottu aiheuttavan joillekin narkolepsiaa. Terkka sano et nyt alkaa olla viimeset hetket enää ottaa sitä kun kohta alkaa olla jo suurin "epidemia-aika". Mulla ei ollut...
  16. N

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Täälläkin eka neuvola takana :) Mies oli vähän aikaa mukana kunnes lähti töihin. Terkka halusi kuunnella sydänäänet vaikkei täällä yleensä ekalla käynnillä kuunnella, ja hyvin kuuluivat! Kävi naurattamaan kun kuuli tasaisen puksutuksen, onnellinen olo :heart: Inhottavin juttu oli verinäytteen...
  17. N

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    minä ja kolme: Siis sydämensyke kyllä näkyi ruudulla, mut en tiedä oliko se kone sellainen et ei kuule ääniä ollenkaan vai oliko käännetty äänet pois päältä, mutta kaikki oli kuitenkin hyvin kun alkio ja syke löytyi. Ja mulla menossa nyt 8+0/8+2. Neljän viikon päästä pitäisi olla sitten np ultra.
  18. N

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Heipähei! Töistä kotiuduttu ja ihanaa kun huomenna on vapaa :) Aamulla käytiin ultrassa, ja siellä näkyi pienenpieni ihmisen alku, mittaa hänellä on 1.8 cm (18.8 mm) :) Ja sydän jumputti kovasti, ei kyllä kuultu sitä, nähtiin vaan siitä ruudulta, en tiedä oliko kone sit sellanen et ei kuule...
  19. N

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Heips! Täällä poksui tänään viikot, nyt 8+0 :) Ja huomenna varhaisultra, jännittää.. Toivottavasti tulee hyviä uutisia. Oireita ei vieläkään ole paljoa, mahassa välillä nipistelee sivuilta ja keskeltä,väsyttää, välillä tissit kutisee ja suihkussa olen huomannut et nänneistä tulee vähän...
  20. N

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Varasin äsken ajan varhaisultraan :) Se on ens viikon keskiviikkona. Aika kallista lystiä mut varmaan kuitenkin pieni hinta mielenrauhasta. Olen aina ollut herkkä stressaamaan ja nyt tuntuu ettei mitään muuta ajattele kuin että onhan mahassa varmasti vauva jne. Lähes oireeton alkukin vielä lisää...

Yhteistyössä