Hakutulokset

  1. E

    suosituin aihe: nukuttaminen!!!

    pitkä taustatarina, mutta nyt mennään siinä, että kohta 1vee poju on tassuteltu unille omaan huoneeseen omaan sänkyyn jo sellaisen neljän kk ajan, on refluksilapsi ja omaan huoneeseen siirto oli maailman paras ratkaisu, sain itse ensimmäistä kertaa yön nukuttua 8kk! Noh, poika toki kasvaa, saa...
  2. E

    mä en tajua....... hampaista asiaa

    miten te jaksatte ja ennen kaikkea miten nää pennut jaksaa tätä hampaiden tuloa, kukaan ei nuku, yhtä hammasta tehdään 3-6kk kerrallaan, siinä välissä vähintään kolme flunssaa, olen itsekin sh ja silti hirvittää tää suppojen ja mixtuuran antaminen jatkuvalla syötöllä, koko ajan mennyt kipulääke...
  3. E

    te elämänkokemusta omaavat, nyt tukea mietintään!

    mä aloitin 30t vkossa työt kohta kk sitten, mies kotona pojan kohta 1vee kanssa. Miehen työtunnit karsiutuivat radikaalisti, käytännössä kuukaudessa muutama hassuvuoro baarilla. Itse teen osa-aikaista omasta halusta olla vielä lapsen kanssa enemmän kuitenkin. Kesä on nyt mietinnässä...
  4. E

    nyt olis varmaan mun vuoroni...

    teenpä minäkin tällaisen aloituksen, kun on tylsää! :kieh: mies ei ole tullut kotiin, eikä vastaa viestiin, viimeksi olen saanut viestin joskun 23 aikaan eilen... mitä tehdä? poliisi? palokunta? sairaala? onko jonkun bändäritytön kainalossa?
  5. E

    kakkuasiaa..

    yksivuotispäivä tulossa tammikuussa vekaralla, tilasin kitarakakkuvuoan, mutta en haluaisi marsipaani/sokerikuorrutusta kakulle, koska en itse tykkää siitä mausta yhtään, kenelläkään ideaa, miten päällystää kakun, että kitaran kuviot kuitenkin jäisivät näkyviin? onnistuisiki samanlainen...
  6. E

    äääääk!! miten ne "varmat päivät" nyt menikään???

    juu, en kaipaa saarnaa, vaan asiallista infoa, raskautta kun ei voitais koskaan viedä loppuun :(
  7. E

    1/5 jouluduuneista lusittu...

    tähän mennessä meno rauhallista, siis tyyntä myrskyn edellä, tänään katsotaan, mitä ilta tuo tullessaan...
  8. E

    kuinka moni joulun töissä?

    siinäpä se kysymys tulikin... viime joulun olin siis jo äitiyslomalla, joten tämä joulu menee sitten töissä, sinänsä ei ole häirinnyt tämä asia tähän asti, mut jotenkin tänään kävi silti vatuttamaan, pojan eka joulu kuitenkin. Plääh : /
  9. E

    pari viikkoa duunia takana...

    poju ja mies olleet kahden kotona, minä töissä kolmea vuoroa... arvatkaas miltä meillä kotona näyttää? ;)
  10. E

    väsyneenä käännyn puoleenne...

    kuinka pitkään, paljon ja minkälaisia oireita on teidän lapsille tullut hampaiden puhkeamisen takia?? varmasti joku muistaa, meil pojulla silent-refluksi, valvottanut koko tän ekan vuoden, syksyllä, kun siirrettiin omaan huoneeseen yöt hetkeks rauhoituivat. vasta 2 hammasta alhaalla, vaikka koht...
  11. E

    lapselle kitarakakku?

    osaisiko joku neuvoa hyvää vinkkiä/ohjetta/kakkukuvaa netistä kitaran mutotoiseen synttärikakkuun?? pojun yksivuotisbileisiin suunnittelen ;)
  12. E

    haadeksen paska päivä!!!

    muita, joilla samaa fiilistä?? :kieh:
  13. E

    eka kysymykseni, aiheena jauheliha!! :D

    auttakaa, mulla kilo tuoretta, kallista naudan paistista tehtyä, hieman kuitenkin rasvaisempaa jauhelihaa odottamassa, miehen isä tuo meille ilmaiseksi leikkaamolta näitä paketteja ja nyt lyö tyhjää, mitä tehdä, lihapullia juuri tein muutama pv sitten, ideoita, anyone, kallis liha, ei huvittais...
  14. E

    tupakoinnin lopetus -> karkinhimo

    hei auttakeepa vähän mietinnässä, mies lopetanut tupakanpolton n.3kk sitten, onnistui nikotiinikorvaustuoteilla hyvin, mutta nyt mene sellanen 300-400g karkkipussi päivässä! on hoikkapoika, painoa ehkä sellaiset 70kg, mutta tuota karkkimäärää ei kyllä sovita mihinkään virallisterveelliseen...
  15. E

    kysynpä tätä minäkin, 10kk ikäisten naperoidenne strategiset mitat?

    meillä poju 78cm ja 10,5kg =)
  16. E

    mitä tehdä?? meteli naapuista...

    vituttaa aivan älyttömästi taas, asutaan isossa kerrostalossa kaupungin keskustassa, muutettiin maaliskuussa, mulla ei ole alkuvuodesta oikein mitään muistikuvaa, lapsi valvotti jne... nyt viime parina kuukautena yläkerrassa on biletetty pe/la iltana oikein olan takaa, siis ihan infernaalista...
  17. E

    se olis sitten kesälomaa viitisen viikkoa...

    ja paluu töihin joulukuun alkupuolella...
  18. E

    leipäketjusta tuli mieleen, kumppaninne koko?? :)

    siis fyysinen koko, pituus, paino, ruumiinrakenne, ikä?? oletteko samanmallisia vai eri puusta veistettyjä?? kiinnostava aihe mielestäni, onko puoliso laihtunut/lihonut yhdessäolon aikana ja miksi?? =) meillä mennään samalla mallilla, minä 176cm, mies 186cm, mulla paino jotain 59-60kg...
  19. E

    neuvoja, vinkkejä, maitolakko vie järjen!

    lyhyt tarina, taustaa pitkästi, eli poika reilut 8kk, milloin pullolakkoilu loppuu??? sanotaan, että on vaihe, mutta 4kk, 5kk, 6kk, 7kk, 8kk ,9 ja miten pitkään vielä, vinkkejä kehiin, miten maitoa alas pullosta, ruokaan laitan jauhetta reilusti, mutta nestettäkin kaivattais, sanoo mun...

Yhteistyössä