Hakutulokset

  1. B

    Keitä paikalla ja mitä kuuluu? :)

    hei vaan! yövuorossa olen ja koitan pysyä hereillä. muuten kuuluu kurjaa. maha on sekaisin :D
  2. B

    Paikka kotimaassa, jossa jokaisen tulisi mielestäsi käydä

    tulkaa tänne kauniiseen karjalaan saimaan rannalle. ja ehottomasti käykää myös puumalassa!
  3. B

    Pikagallup

    no elä kanna. mitä hää siitä ymmärtäis. keskustelet aamulla hänen kanssaan jos ees muistaa koko juttua!
  4. B

    OMAKEHUKETJU!!! Saa haista!!!

    nimenomaa! ja kehrään suloäänillä, en yhtään häiritsevästi! :D
  5. B

    Paras auto joka sinulla on ollut?

    chevy van
  6. B

    OMAKEHUKETJU!!! Saa haista!!!

    mie olen hyvä sängyssä.
  7. B

    Tulipa paha mieli, kun erehdyin lukemaan ninaTT:n blogia :(

    ihanaa kun joku muukin käyttää tuota ei käy ihan kaikilla pytyillä :D
  8. B

    näenkö ongelmia siellä missä niitä ei ole

    ei hätäpäivää! jos se on muuten kuvallinen poika!
  9. B

    Teille jotka olette hoitajia tai lääkäreitä!

    en ota muuten kantaa mutta oman ammattini puolesta tapaus 4 olis niiku miu juttu.
  10. B

    Oikeasti miten lihavat (ellei joku sairaus) voivat sanoa olevansa köyhiä?

    no kyllä se on teilläkin mietinnät! samaa voisi sitten miettiä, miks jotkut laihat on kusipäitä?
  11. B

    Mikä sun lempibiisejä täällä hetkellä? Tässä mun;)

    eppu normaali olin vain tuuli
  12. B

    Perheesi lavistys/tatuointi tilasto

    yhteensä parikymmentä tatuointia. ei lävistyksiä. 3 henkeä ja yksi niistä huimasti alaikäinen
  13. B

    Onkos muita, jotka ovat nyt töissä?

    täällä miekin yökköilen. kaikki hommat tehty. nyt vain odotellaan aamuvuoroa tulevaksi....
  14. B

    Mihin vuoteen palaisit takaisin jos voisit?

    jos vois valita sellaisen aikakauden missä ei ole ollut niin sitten 50-luvulle, mutta hmm.. varmaan tonne 2000-luvun alkuun menis :)
  15. B

    Naapurit tulivat valittamaan tänään :(

    no siis mie käsitin tämän niin että 5-6 vuotiaat olivat vain liian villillä päällä. ja piha on aikas iso alue yleensä ja helposti lapsi keskittyy leikkihin ihan eri tavalla pihalla, raittiissa ilmassa. ja nyt puhutaan eskari-iäisistä! mutta joo, pidetään me kerros/rivi-talo eläjät pentumme vaan...
  16. B

    Naapurit tulivat valittamaan tänään :(

    no jaa... yleensä se saattaa jopa auttaa että lapsukaiset menee ulos päästämään ihan paineita pihalle. vaikka oliskin mallikelpoinen lapsi kaikinpuolin, joskus vaan saattaa hirttää kiinni ja eikun pihalle purkamaan energiaa. jösses sentään!
  17. B

    argh! että ottaa päästä tuo sipsi-mainos! (turha)

    miusta se onnistuu tehtävässään. ihmiset perjantai-iltapäivällä virittäytyy viikonloppuun. noh, ei vaan meikäläinen. katkerana täällä mietin miten olis mukavaa ´vaikka kuukauden verran hölläilläkkin joka perjantai. ja joo, on sitä nähty parempiakin mainoksia :D
  18. B

    argh! että ottaa päästä tuo sipsi-mainos! (turha)

    niin, siis turhasta valitan, mutta kun niin korpee kolmivuorolaisena kun harvoin pääsee hölläilemään perjantaisin. ei tartte väitellä kumpi työ on raskaampaa tms. sanonpahan vain että olis joskus kiva hölläillä. noh, joka neljäs viikko :D
  19. B

    G. Mikä teitä ärsyttää häissä? Mikä teitä on siellä ärsyttäny?

    ehkä se on se paikkajuttu. kun tiedät pääseväsi johonkin pikkuhuoneeseen muiden tuntemattomien kanssa, tiedät olevasi sitä sakkia, jolle piti vaan löytää paikka. lisäksi ärsyttää jos hääpari tai kaasot+ bestmän on liian humalassa.
  20. B

    Muita, joiden fb-kavereista yksikään ei ole haukkunut päivityksissään ehdokkaita?

    toisen ehdokkaan aatetta en tue, toisen tuen. siitä olen mielipiteitä sanonut, mutta esim. en ole haukkunut puolisoita, ulkomuotoa tai muuta sellaista, minkä ei pitäisi kauheasti vaikuttaa!

Yhteistyössä