Hakutulokset

  1. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Hei kaikki! En ole plussannut :( Minulta taitaa jäädä haaveilut nyt tältä erää. Meillä on miehen kanssa kriisi, enkä tiedä tuleeko ero, vai saammeko jutun vielä toimimaan. Vauvahaaveilut on siis jäissä ainakin toistaiseksi, joten kun päivitätte listaa, niin voitte poistaa minut siitä :(...
  2. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Hei kaikille! Harmittaa kun on töissä niin kova kiire, ettei ehdi kirjotteleen niin paljon kuin haluaisi!! Menkat eivät ole vielä alkaneet, mutta olen testannut kaksi kertaa negan. Eli eiköhän ne sieltä huomenna viimeistään tule. Olo on ihan sellainen, että menkat alkaa. Kierron...
  3. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    No niin, täti rymisteli yöllä raamit kaulassa kylään eli kp1 täällä nyt. :| Ei kai se auta ku taaaaaas yrittää kerätä sitä toivoa jostakin tähän kiertoon. Korallille peukutukset ovisplussasta! Nyt vain hyödyntämään:) Yritän illalla ehtiä kirjoittamaan vähän enemmän, nyt on mentävä töihin!
  4. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Kyllä mua harmittaa... Taas olen tuhruillut pari päivää, ja nyt alkaa alavatsaa sen verran särkemään, että menkat taitaa alkaa viimeistään huomenna. Ei tästä tullut taaskaan mitään, vaikka toiveet oli korkealla. Barbarellalle siis sympatiahalit, sama tilanne on täällä. Tässä kierrossa en ovista...
  5. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Olkkis74, tervetuloa mukaan! Mulla nyt kp12, tarkistin just tuosta listasta. Muuten en ole päiviä paljon laskenut! Ollaan miehen kanssa pupuiltu nyt enemmän kuin pitkään aikaan, jopa kahta kertaa päivässä! :O En tiedä, onko ovista tulossa tai onko jo ollut, en ole siis testaillut enkä kyllä...
  6. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Täällä kp1. Eli uuteen kiertoon taas! En ole pettynyt oikeastaan, koska ovista ei tullut, niin en edes odottanut tärppiä. Hyvillä mielin olen =) Mukavaa viikonloppua kaikille kuumeilijoille ja niitä plussatuulia puuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh ++++++++++++++++++++++++ !!!
  7. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Täällä on ovis hukassa. Jo kp14, eikä oviksesta jälkeäkään. Testaan digitestillä. Viime kierrossa ovis oli kp12. Vaikka kaipa se oviksen ajankohta voi vaihdella... Mulla on kyllä aina ollut viimeistään kp14. No, katotaan nyt miten käy. Onhan noita tikkuja vielä muutama jäljellä. Ei ole kyllä...
  8. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Täällä hiljaiseloa. Kp7 nyt siis menossa ja parin päivän päästä alkaa taas ovistikuttelu. Olen myös aloittanut laihduttamisen (lasken painonvartijoiden pisteitä), koska ylipainoa on reilusti. Greippimehua menossa toinen litra tälle kierrolle. Jotenki syysmasista havaittavissa, sekä minussa että...
  9. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Kiitos Emmimaria greippiselvityksestä :) Mä en ole oikein koskaan bongannut ovislimoja, joten mulle tuo mehu voi olla hyväkin juttu. Minä aloitin tänään mehukierron, yritän pari lasia muistaa juoda päivässä. Toivotaan että tuo teidän pupuilu tuottais nyt tulosta! Ainakin lupaavalta kuulostaa...
  10. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Emmimarialle tsemppiä ja pikaista paranemista! Itse olen vielä säästynyt syysflunssalta, mutta jossain vaiheessa se iskee päälle kuitenki. Miten sulla se greippimehu oikein vaikutti? Täällä kp1 ja siis uuteen kiertoon. Järkyttävät kivut ollu tänäänkin, lääkkeen voimalla menty. Mut onneks nyt...
  11. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Täällä ollaan aivan tuskissaan! Mulla on ihan j ä r k y t t ä v ä n kova alaselkäsärky. Siis sellainen menkkamainen, ei mikään lihassärky. En vuoda mitään vieläkään, se eilinen turhukin on pois. Aamulla tosin tuli ihan pieni pläntti vaaleanpunaista vuotoa kun kävin pissalla. Siinä kaikki. Oli...
  12. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Täällä tuhrutellaan, eli eiköhän tämä kierto ollut tässä :'( Hanat aukeaa varmaan huomenna. No, ei muuta ku uuteen kiertoon taas. Meinaan nyt tikutella ovista vähän pitempään, ku nyt oli jotenki outo tuo ovulaation ajankohta. Nimittäin sain se hymynaaman digitestiin kp12 ja kp13, mutta...
  13. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Voi Koralli, pidän niiiiin peukkuja että tuo olisi vaaratonta!! :hug: Itsellä ihan sellainen olo, että menkat alkaa alkuviikolla. Mihin se varma raskausolo nyt katos?? Voi että tää piinailu on tuskaaaaaa:kieh:
  14. K

    Kuvia plussatesteistä

    Kurkkunaamio; kyllä toi alempi on plussa! Ihanaa!! :hug:
  15. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Kurkkunaamiolle peukutuksia täältäkin! :) Koralli: ihanaa kun viivat vahvistuvat! Kovasti onnea ja tarrasukkia matkaan :) Lumi-Marja: Sulla on kyllä melkoinen yritysrupeama takana, ja onneksi se nyt palkitaan! Tänään on juilinut alavatsaa tosi ikävästi, ihan ku menkat alkais jo...
  16. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Heips Itsekään en mielelläni ota vastuuta tuosta päivittämisestä, koska en pääse läheskään joka päivä tänne. Lämmöt on koholla; 37,5 astetta tänä aamuna. Mut eikö se pidä ollakki tässä vaiheessa kiertoa? Dpo6 mulla taitaa nyt olla. Muuten ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Tai no...
  17. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Kiitos Ksylofoni tuosta linkistä! :) Kellistin vielä eilen miehen ja nyt on sitten kyllä ihan täysillä tämä ovis hyödynnetty. Nyt alkaa sitten piinailu, voi jösses ku tietää jo miten hitaasti nää seuraavat kaks viikkoa kuluvat!! Tänä aamuna vähän kuvottava olo. Onhan se ihan hauskaa saada...
  18. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Huomenia kaikille ja kovasti kiitoksia tervetulotoivotuksista! :) Elikkäs tässä mun tiedot tuota listaa varten: kp14/25-28 yk8 dpo1 Onhan tuo yk yrityskierto? :confused: Meillä on pupuiltu nyt kp8, 9, 12 ja 13. Jos vielä tänään sais ton ukon kellistettyä... Oli kyllä eilen jo vähän...
  19. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Hei, päätin liittyä seuraanne jos joukkoon mahtuu :) Olen 37-vuotias nainen, ja esikoinen olisi toiveissa. Vuosi sitten olin raskaana, mutta se meni kesken rv6+3. Spontaani keskenmeno, eikä tarvinnu onneksi kaavintaa tai lääkkeellistä. Keskenmeno on ollut elämäni vaikein asia hyväksyä...

Yhteistyössä