Hakutulokset

  1. A

    Lastesi nimet ja kommentoi samalla edellisiä..

    Rea on alennus, Reea ei. ;) Kannattaa miettiä ennenku sanoo. :) Ja ei ole isän ja isoisän nimet pojalla yhdistettynä. Ja makuasia, sano Musti ku muniaan nuoli. :)
  2. A

    Lastesi nimet ja kommentoi samalla edellisiä..

    Ihanat nimet! Ei voi muuta sanoa. :) Meillä Reea Wilma Hannele 2v7kk ja Tuukka Axel Uolevi 7kk
  3. A

    Itsetehdyt ranskalaiset?

    Me tehtiin sillain, että perunat sopiviksi suikaleiksi, keitettiin n.5min ja sitten uppopaistettiin öljyssä + suola.
  4. A

    Tiistaihuomenet

    Huomenta huomenta, uneton yö takana. Vois ottaa paistin sulamaan ja alkaa leivoskeleen sämpylöitä pikkuhiljaa niin olis neitille ja miehelle aamupala valmiina kun heräävät...
  5. A

    ToukoVauvat 2011

    Oon tainnu unohtaa ilmottaa, et mulla paljastu tuulimunaksi tää raskaus. :( Eli enkelinä taivaassa hän on nyt. :( Suru oli kyllä suuri kun kuulin, mutta pikkuhiljaa siitä toipumassa ja hieman jo taas vauvakuume ja yrityksen himo nostaa päätään :)
  6. A

    Kaikki jo/vielä nukkumassa?

    Täällä yksi!! :wave: on vähä tämmöne :stick: olo. :D
  7. A

    Hereillä?? :)

    Hereillä täälläkin! :wave: Nukuin 22-01 ja nyt sit uni hukassa. :(
  8. A

    Aikuisiän kiintymyssuhdehäiriö tms. Olen pohtinut, että mikä ihme mulla oikein on?

    Täälläkin samanlainen :wave: Mies on kova halailemaan, varsinkin kun minulla on paha olla ja itse silloin haluaisin vain sulkeutua kuoreeni. Ja siitäkös mies sitte suuttuu. Lapset on vielä pikkusia, mutta olen opettelemalla opetellut heitäkin halailemaan ja suukottelemaan ja näyttämään...
  9. A

    Minulla on aivan sairaat unet!

    Minä näin kans kamalia unia kun kuopus syntyi. Mm. että poika kuoli muutamassa tunnissa kuumeeseen ynm. Ja esikoisen syntymän jälkeen näin yhden unen, jossa lapsi tippui lattialle käsistäni ja meni ihan palasiksi. Sitä kun pelkää aina pahinta lapsensa kanssa (ainakin minä) niin se tulee sitten...
  10. A

    Palstaprojekti vk 48 JOULUPAPERI

    Äämuäreen käärettä äänestetty, ihana <3
  11. A

    Hyvä Joulumieli -kampanjan lahjakortti ongelma!

    Kyllä me pystyttiin ostamaan vaippoja ym, viime vuonna.
  12. A

    Kuvien järjestely kansiossa windows 7:ssa

    Aakkosjärjestykseen, tai numeroi ne.
  13. A

    joko niit 70e ruokalahjakortteja jaadaan??

    Meille tulossa SPR:n 70€ lahjakortti...
  14. A

    Te joilla useampi lapsi,milloin ovat syntyneet?

    17.05.08 (la 10.6) 20.05.10 (la 15.5) Enkelillä olisi ollut la 31.05.11.
  15. A

    Masennuksesta kärsivien tukipino! Huomenta, päivää, iltaa ja yötä!

    Äh, pari päivää menny ihan sumussa. Nukuttua ei saa, ei sitten millään. Lääkärissä kävin, ei ottanut tosissaan taasKAAN mun asioita, kerroin kaiken ja sanoin ettei terapiat auta. Noh, määräsi lääkkeitä, jotka ei minulle passaa sitte huonostikaan. Jaksetaan jatkaa taas päivä kerrallaan, ehkä...
  16. A

    Pakko näyttää teille, elämäni ensimäinen aplikaatio

    Kivan näkönen lakki! =) Ja pääasia et tyttö tykkää! Osaispa itekki..... :confused:
  17. A

    Onko teillä ollut lapsi mukana ultrissa?

    Oli meillä esikoinen rakenne uä:ssä mukana ku toista ootin. Oli silloin 1v6kk ja istui isänsä sylissä hyvin hiljaa ja kiltisti koko sen ajan. Katteli monitorilta "vaavia" ja kysy isältään "Onko se velu?". Ei ollut hoitajilla mitään sitä vastaan että on esikoinen mukana.
  18. A

    Masennuksesta kärsivien tukipino! Huomenta, päivää, iltaa ja yötä!

    Tollanen ei tosiaankaan naurata! Perseestä tuollanen turhan toivon antaminen, nimim. kokemusta on. :( Täällä päivä alko ihan h*lvetillisesti, ukko norsunv*ttu naamalla, minä pahalla päällä ja muksut kiukkuaa. Voitteko KUVITELLA, oon ukaillu ukkoa, kiristäny ja lahjonu, et pysys ees...
  19. A

    Mistä löytää kotiapulainen Oulusta?

    Annatko jotain yhteystietojasi?
  20. A

    Nyt tarviin apua! Huomenna ei tk auki ja kyselisin teiltä onko tää enää atoopisenihon piikkiin laitettavaa!

    Meillä neitillä menee iho välillä juuri tuon näköiseksi. Atooppinen ihottuma kyseessä meillä. Ihan vaikka olisi "vaippasilleen" kotona, siihen auttaa meillä kortisonirasva.

Yhteistyössä