Hakutulokset

  1. Ooha

    Lintsin rannekkeista

    Lintsin sivut ei aukee ja tarvis tietää mitä rannekkeet maksaa, vertailen mikä hotelli kannattais varata, kandeeko ottaa paketti johon kuuluu rannekkeetkin...
  2. Ooha

    RSV virus, kokemusta?

    Miten olette kotona hoitaneet, minkä hyväksi todenneet?
  3. Ooha

    Mistäs löydän jotain nimikirjastoja tai vastaavia

    En olis näitäkään uskonu tarvivani, mutta pakko vain on apua jostain saada :whistle:
  4. Ooha

    Inhottava kysymys mutta kysyn kuitenkin

    Jos lapseni kuolis synnytyksessä, tai ennen synnytystä, joutuisinko palauttamaan saamani etuudet kelalle, pakkas ja eka päiväraha?
  5. Ooha

    Tekstipaidoista, kun toiset tykkää ja toiset ei niin kysyn:

    Minkälaiset teksti menee teidän perheessä?? Meillä: Miehellä uusimmat: En ole gynekologi, mutta voin vilkaista ja Hyvin vakuutettu on puoliksi poltettu. Muksuilla ei ole, eiku toisella on Kävelevä katastrofi Mulla esim: Aina saa hävetä ja kärsiä[/b]
  6. Ooha

    Äkkiä ne hävis, komiat ja valosat yöt

    On meinaan ihan säkki pimee kun ikkunasta ulos kattelee, ja tämä alkaa taas pelkäähän. Kuukausi meni "rohkeana" ja vissiin 11 pelkurina :ashamed:
  7. Ooha

    Kalkkeutunut istukka???? Apuja kaipaisin!

    Mulle ultrassa sanottiin että istukka on kalkkeutunut, laitettiin lähete polille, mitään ei ulrtraaja suostunut asiasta kertomaan! Mitä tämä nyt voi tarkottaa, mitä haittaa siitä on lapselle, viikkoja 28+3.
  8. Ooha

    Kalkkeutunut istukka???? Apuja kaipaisin!

    Mulle eilen utrassa sanotiin että istukka on kalkkeutunut, koitin kysellä miksi, mitä haittaa siitä on, mutta ei kerrottu mitään, laitettiin lähete polille. Kertokaahan nyt viisaammat. Viikkoja 28+3.<br><br>
  9. Ooha

    YLÄ-SATAKUNTA JA POHJOIS-SATAKUNTA

    Teen taas aloituksen, onko meitä muita kun minä?
  10. Ooha

    Pohjois-satakunta ja Yläsatakunta!

    Onkos täällä ketään, tai on varmasti mutta kiinnostaisko ketään tapaaminen?
  11. Ooha

    + 100 kiloset

    Aloitetaan taas :) Eli viime vuonna meillä "isoilla" naisilla oli söhköpostitse hyvin toimiva laihdutus rinki ja ajattelin että tehdään uusi aloitus. Laitahan minulle yy:nä sähköpostisi jos tahdot mukaan. Otetaan kerran viikossa punnitus ja mittauspäivä. Viime vuonna tämä kannusti todella...
  12. Ooha

    SSS on herbalife myyjä

    Pistin piruuttani sille sähköpostia ja selvis että herbalife tuotteita yrittää myydä!!
  13. Ooha

    Retinoskiisi

    Eli onko muita äitejä jotka on retinoskiisi silmäsairauden kantajia.

Yhteistyössä