Hakutulokset

  1. S

    limatulpasta!

    sanokaas kokeneemmat synnyttäjät,onks teil kuin nopee alkanu synnytys kun limatulppa irronnu?tai mitä jos tulee sellast limast vuotoo,onko merkkejä alkavasta synnytyksest?
  2. S

    muffinssit

    hei santsu =) kiitos suklaa muffinssi ohjeesta,oli tosi hyviä vielä kun laitoin kaakao tomusokerista kuorrutuksen päälle nam :p
  3. S

    pastaohjeita!

    oisko kellään mitään kivoja pasta ohjeita!kaikki käy!
  4. S

    muita taaperoimettäjiä?

    tääl kans tytön 1,9 vuotias ja viel imee tissii monta kertaa päivässä!neuvolassa sanottu et pitäis lopettaa ei kuulemma hyvä hampaille, vaikeeta se on kun hän itse tulee pyytämään.no eiköhän se joskus lopeta!
  5. S

    kebab-reseptejä

    pitaleipä pita leipiä (valmiita) salaattia kebablihaa kurkkua tomaattia amerikan majoneesi kastiketta ja jotain tulista kastiketta
  6. S

    kebab-reseptejä

    mä oon tehny ihan yksinkertaisesti! kebab-perunalaatikko kebablihaa peruna-sipuli suikaleita mausteita mielenmukaan ruokacremeä paista kebab liha ja lisää perunoiden joukkoon ja mausta ja lisää sit kerma ja uuniin 200 asteessa n.30 minuuttia
  7. S

    tortilla

    ihan kiva ja edullinen ohje! TORTILLAT tonnikalaa tomaattikastikkeessa kananmunaa herne-maissi-parika sekoitusta jotain tulista kastiketta (esim salsa kastiketta) juustoraastetta päälle
  8. S

    dieetit

    olisko kellään mitään kivaa dieettiä mistä laihtuis myös nopeesti! kerran oli joku vichyveden tapainen jossa juodaan normaalia vettä..mutta muutkin dieetit käy.voisko joku laittaa emailiin niin että voi myös hyvin tulostaa..sarkku76@jippii.fi
  9. S

    imetyksen lopettaminen!

    kuinka ootte lopettaneet imettämisen?mulla 1½ vuotias tyttö ja päivisin tulee ite pyytää ja yöllä nukahtaa tissin ääreen? :/
  10. S

    pino 2003 syntyneille

    tyttö syntyny 21.01.03 jorvin sairaalassa
  11. S

    Moniallergisia tai monikulttuurisia?

    moi!mul on 1,5 vuotias tyttö ja egyptiläinen mies.saa kirjottaa. mun maili osote on sarkku76@jippii.fi
  12. S

    ystäviä onko heitä?

    moi!marbelia,mistpäin oot?kuin vanhoja lapsia sul on?pystytkö laittaa mailiosotetta?kiitos ku vastasit.
  13. S

    ystäviä onko heitä?

    olen 28-vuotias äiti espoosta.minulla 1,5 vuotias tyttö ja kaipailisin juttuseuraa muista äideistä.olen muslimi.toivottavasti se ei ole esteesi!emailini on sarkku76@jippii.fi.

Yhteistyössä