Hakutulokset

  1. Gogo Yubari

    Pirttihirmu nainen mutta miehen pitäisi dominoida sängyssä?

    Naiset tuntuu olevan jotenkin lukossa seksuaalisuutensa kanssa. Kun ei itse tiedetä mistä tykätään, ei osata siitä myöskään kertoa. Tietoa siitä ei myöskään tule ennen kun te kaksi olette siinä läsnä aidosti ja koko ajatuksella. Milloin se ajatus tulee? En tiedä. Lapset ja arki kuluttaa. Mutta...
  2. Gogo Yubari

    Sterilisaatio kokemuksia

    En tiedä oletteko jo Essurenne tehneet, mutta täällä se ainakin on toiminut. Mikään hormonaalinen ehkäisy ei sopinut, ja lapsiluku on täysi (2+3) Kun hakeuduin Essureen olin 34, kun sen sain oli 36. Jonotus oli piiiiitkä, ja toimenpide kivulias. Mutta täällä me huoletonna ollaan nyt. Ja...
  3. Gogo Yubari

    Autistin kirjon lasten äiti raskaana

    Voi ei, eikö tosiaan kukaan ole vastannut tähän? Luulen, että olet jo löytänyt tiesi vertaistuen lähelle? Nauti lapsesta, olipa hän mitä tahansa. Vauvat on vauvoja. Tuoksuu ihanalta ja ehdottomasti tarvitsee juuri sinua <3 Autismi tuntuu olevan se suurin haaste monelle. Mutta autismi on...
  4. Gogo Yubari

    kassoista jorinaa

    En nyt jaksanut lukea koko ketjua. Mutta entisenä kassatätinä pakko sanoa sen verran, että kun päivän hymyilet ja kiittelet siinä (mikä siis kuuluu duuniin) ja 80% prosenttia asiakkaista ei reagoi tähän millään lailla, niin kyllä se hampaiden näyttely alkaa tympiä. Kaikkein törkeintä on se, että...
  5. Gogo Yubari

    Ilmoittaisitko pk:n lastenhoitajan toistuvasta myöhästelystä eteenpäin?

    No ehdottomasti hoitajalle itselleen ensin sanot. Sekin on tosiaan vaan ihminen ja mahdollisesti myöhästymiset riippuu jostai muusta kun siitä että tahallisesti tekisi jotain myöhästyäkseen. Kyllähän sunkin pomolles varmaan kelpaa selitykseksi se, että lapsesi hoitaja oli myöhässä.
  6. Gogo Yubari

    Mikä teillä puolison mielestä on ärsyttävin piirre sinussa?

    Mie olen kuulema hompsantuusa. Väliovi jää auki miun perässä, tukka on takussa, sukat on hieman vinossa ja miun käsilaukku on hukassa. Korviksiin ei löydy pareja ja unohdan hakee miun postipaketit ja kirjatut kirjeet. Enkä löydä avaimiani, tupakoitani enkä puhelinta (en myöskään kuule sitä kun...
  7. Gogo Yubari

    Höh..ei ole ystäviä, ja kun sitten kutsuin yhden mukavan ihmisen kylään..

    Miekin sitä jäin miettimään, et ei varmaan ole nyt sinusta kiinni tää peruminen. Pidä kuitenkin ihmiseen yhteyttä jos haluat hänestä ystävän. Luulisin että elää nyt rankkaa aikaa ja ystäviä ei välttämättä ole liikaa.
  8. Gogo Yubari

    Noloa, kultaiset korvikset hukassa ja

    Tutki sen korulaatikot, salaa.
  9. Gogo Yubari

    huumetestaukset töissä

    Voi ja yleensä jo työsopimusta allekirjottaessa edellytetään huumetesteihin suostumista.
  10. Gogo Yubari

    Onko liian julmaa pakottaa lastaan hankkimaan kavereita?

    Täällä on kolmas luokkalainen poika (vaihtoi koulua juuri lukuvuoden alussa) joka mielluummin touhuilee ihan itsekseen, jos ei löydä juuri sellaista "sielujensympatiaystävää". Olen yrittänyt rohkaista ja kannustaa menemään mukaan muiden leikkeihin, kun muut kuulema ottaa mukaan. Mutta hän...
  11. Gogo Yubari

    facebook

    Ainakin aikoinaan oli sellainen kohta, kun tyhjennä seinä. Nyt en löytänyt äkkiseltään sitä mistään, mut sellainen on ainakin joskus jossain ollut olemassa.
  12. Gogo Yubari

    Rakastan toista miestä..

    Jokainen meistä on oman onnensa seppä. Ajatteletko että miehellesi on oikein elää valheessa kanssasi? Mutta mieti ja harkitse tarkkaan kannattaako suhdetta rikkoa hetkellisen ihasatumisen/rakastumisen takia. Niitä kun tulee ja menee myös parisuhteessa eläville.
  13. Gogo Yubari

    Voiko pariskunnat olla ystäviä??

    No ei ne voi ainakaan tolleen. Osaatko itse olla kertomatta miehelles jotain tosi mehukasta minkä kaveris kertoo miehen kaverista???
  14. Gogo Yubari

    Gallup: Pystyisitkö tekemään abortin, jos lapsella todettaisiin joku vamma ja

    Olen tehnyt töitä koko aikuisikäni kehitysvammaisten ja enimmäkseen autistien kanssa, ja pakko myöntää että miettisin todella tarkkaan. Luultavasti en synnyttäisi vammaista lasta jos valinta olisi minun.
  15. Gogo Yubari

    Oottreks te kännissä?

    Miten niin taas?
  16. Gogo Yubari

    Apua, millä matto puhtaaksi??

    Mäkin pesisin vedellä siitä kohtaa. Ei se haju lähde mitenkään muuten. Siuhkuta kuumaa vettä siihen kohtaan ja kuivata hyvin, niin tuskin matto menee pilalle.
  17. Gogo Yubari

    Oottreks te kännissä?

    Ihan vähän vaan :saint:
  18. Gogo Yubari

    Niin paljon pitää pienen osata päästäkseen kouluun. Meidän pojalle ei koulun portit auenneet :(

    Täälläkin yksi ihan loppuvuodesta syntyneen koulukypsäksi todetun äiti. Kovasti meitäkin huolestuttaa ensi vuosi. Miten mahtaa pikkuinen pärjätä ja oppia..huima ja villi on ikäisekseen.

Yhteistyössä