Hakutulokset

  1. K

    uudelleenkastelusta,mustasukkasuudesta ym (pian jo 6v)

    jostain kumman syystä tuonne tekstiin tulee ;) merkki. Ei kyllä ollut tarkoitus sitä sinne laittaa enkä saa muokattua sitä sieltä pois.
  2. K

    uudelleenkastelusta,mustasukkasuudesta ym (pian jo 6v)

    Terve Meillä on poika 4v 8kk ja on vielä vaippa yöllä käytössä. Päivällä on ollut kuivana jo monta vuotta mutta yö kastelu alkoi uudestaan kun hän oli reilu 2 vuotta. Käytiin tutkimuksissa (joita tuon ikäiselle suostuivat edes tekemään) ja todettiin että mitään hormonaalista vikaa ei ole ja...
  3. K

    Haaparannan Ikea:sta

    :) Terve.. Voisoko joku kertoa tietämättömälle käykö Haaparannan Ikea:n suomalainen pankkikortti (kultakortti)? :flower: Kiitos Joku kuka vaan..
  4. K

    vaunujen renkaat

    nokun minulla oli sellainen käsitys että niillä oli eri nimi, mutta kiitos... :hug: tietäisitkö voiko niitä ostaa netistä mistään?
  5. K

    vaunujen renkaat

    \
  6. K

    vaunujen renkaat

    heippa hei tietääkö joku minka nimiset ovat viralliselta nimeltään vaunujen ne valkoiset renkaat? täyskumi renkaat vai? pllis vastatkaa joku jos tiedätte.. itseltä päässyt unohtumaan... tanks muistaakeseni se oli joku täysilma renkaat tai jokin muu vastaava
  7. K

    Pojan luistimet

    :attn: Vieras Kiitos sinulle vinkistä.. :) Hyvää talven jatkoa jos satut tämän viestin näkemään.. :)
  8. K

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Kuten nimimerkistä voi arvella niin tällä kainuussa päin olisi kanssa yksi 85 syntynyt äippä.. :) Poika kohta 3 vuotta.. :)
  9. K

    sisarus suhteista?

    Onko kellään kokemusta kyseisestä tilanteesta: poika 3-vuotias ja toinen lapsi syntyy.. miten on vanhempi lapsi suhtautunut tulokkaaseen, onko ollut mustis vai onnessaan? miten olet itse jaksanut, ollut hermot kireällä vai ollut kuin durasel pupu.. :) Itse nimittäin suunnittelemme toista lasta...
  10. K

    toinen lapsi

    meillä on 2,5vuotias poika ja nyt meillä avomieheni kanssa kova vauvakuume ja olemme yrittäneet vauvaa jo melkein puoli vuotta mutta ei tärpää.. :( emme käytä ehkäisyä mutta ei.. mikähän neuvoksi mikä olisi teidän mielestä se kaikkein parhain aika kuukaudesta yrittää? ARVOSTELIJAT ELKÖÖN...

Yhteistyössä