Hakutulokset

  1. U

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Tikkipää Siis mihin asti sulla oli työsopimus tehtynä alunperin? Raskauden takiahan ei tosiaan saa muuttaa/päättää työsopimusta, vai solmittiinko sulle silloin joulukuussa uusi sopimus? (jos oli luvattu toukokuun loppuun niin sittenhän menetät kahden kuukauden lomapäivät- ja rahat ja kaikki :( )
  2. U

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Terkut kaikille ja hyvää uutta vuotta! :) Seuraavaksi mun 23+3 kuulumisia. Pari viimeistä päivää mulla on ollut outoa vatsakipua, niinkuin kuukautiskipuja, viiltävää ja alavatsalla kokoajan painontunne. Nää tuntemukset lisääntyy jos istuu kauan (teen istumatyötä) tai jos kumartuu tai liikkuu...
  3. U

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Moi kaikki! Heti aluksi kysyn oletteko kaatuilleet tai muuten kompuroilleet nyt raskaana ollessa? Tänään koiria ulkoiluttaessa kaaduin tuolla lumisateessa 2 kertaa persauksilleni, ei kai siitä ole mitään haittaa vauvalle!?!?! Siis mihinkään ei satu, mutta on ensiraskaus ja kaikki huolestuttaa...
  4. U

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Heippa kaikki, mut voi lisätä listaan, LA on 29.huhtikuuta ja olen ensisynnyttäjä sairaalana TYKS. Mulla on muuten mennyt alkuraskaus suhteellisen mukavasti, mut nyt on ongelmana todella alhainen verenpaine 86/56 sekä hemoglobiini joka on vain 100 :( Näistä johtuen mua hengästyttää...
  5. U

    Raskausviikko 37 ja paniikkihäiriö =(

    Voimaa ja jaksamista sinulle Ansku-83! :hug: Mä olen vasta raskauden alkumetreillä 7+0 joten en sen paremmin osaa neuvoa, mutta mulla on myös paniikkihäiriö, johon olen syönyt lääkkeitä, ja nyt pelottaa millaista elämä tulee olemaan ilman niitä :( Olen niin onnellinen raskaudesta, mutta samalla...
  6. U

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Nyt ahdistaa :( Onko kellään samanlaisia kokemuksia, mulla on nimittäin ollut jo viikon verran JÄRKYTTÄVÄN herkkä HAJUAISTI :( Kaikki normaalit ja tutut hajut ovat niin kuvottavia, että yrjö meinaa lentää, ja olo on koko ajan todella huono. Koiratkin haisevat niin kauheilta etten halua olla...
  7. U

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Moi kaikki! Olenkohan mä ihan normaali, olen siis ensi kertaa raskaana 6+ viikkoa ja mulla on koko ajan tunne että haluan jotenkin varmistua että oikeasti ole raskaana! 5 testiä olen tehnyt, kaikki positiivisia, enkä vieläkään voi uskoa todeksi! :D Miten voisin rauhoittua, mulla on 17.9...
  8. U

    Toukokuiset

    täällä ensikertalainen 30+ äiti, laskettu aika toukokuun alussa <3 :D
  9. U

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Moikka! Täällä ensikertalainen joka teki positiivisen testin 2.9. :D Kaikki on uutta ja ihmeellistä, lasketun ajan pitäisi olla joskus 3.5. tienoilla. Olen sekaisin onnesta! Tilasin jo ajan neuvolaan, se on kahden viikon päästä. Väsyttää ja hieman kuvottaa, muuten olo onneksi vielä oikein hyvä...

Yhteistyössä