Hakutulokset

  1. K

    Muistaako mies hääpäivänne ja oma-aloitteisesti ehkä jopa ehdottaa jotain tekemistä sille?

    Ei muista enkä minäkään- jälkeenpäin sanoo että sekin meni (yleensä kun siitä n.1 kk aikaa) Minä en tosiaan muista ollenkaan :ashamed:
  2. K

    KUN en viitsi toisen ketjuun enempää söhertää, niin MIKSI EI teiniperhe voi olla NORMAALI perhe??? :O

    Tuota.. :laugh: Minä elän omaa elämääni edelleen, nyt siihen kuuluu vaan muitakin, tämä on silti minun elämääni, ei minun elämäni ole päättynyt. Matkustelua (jos siitä tykkää) ei tarvitse lopettaa vaikka äidiksi/isäksi tuleekin. Elämä jatkuu..Opiskellakin voi vielä vanhempanakin.
  3. K

    MEnin varatun miehen kanssa sänkyyn TAAS :( Pahamieli.

    Minä olen aviossa enkä todellakaan ajattele kenestäkään naisesta että tämä olisi joku lunttu tai lumppu, iljettävää kun te ajattelette noin. AP:lle terveisiä että minun mielestä, unohda koko juttu äläkä anna toistua. Tai jos se on kivaa niin anna mennä vaan. :hug:
  4. K

    KUN en viitsi toisen ketjuun enempää söhertää, niin MIKSI EI teiniperhe voi olla NORMAALI perhe??? :O

    Sulla on aika ikävä asenne. Vastaavasti minä sanon että lapset nimenomaan kannattaa tehdä nuorena.
  5. K

    KUN en viitsi toisen ketjuun enempää söhertää, niin MIKSI EI teiniperhe voi olla NORMAALI perhe??? :O

    Aika ääliömäinen kätilö. Taisi olla väärällä alalla.
  6. K

    Mun äiti pilaa iloni

    Vietä nyyttäri synttärit? Kai ne kaverisikin tietää että sulla ei ole rahaa ylenmäärin. Ihan kiva varmasti pitää kunnon juhlat mutta ajattele oikeasti juhlien jälkeisiäkin viikkoja, elämää on niiden jälkeenkin. Itse meinaan etukäteen säästää 30v juhliini :D
  7. K

    Voi hemmetti.. kertokaa nyt mulle, pliis.

    taitaa olla. kuulostaa kyllä aivan ihanalta. :)
  8. K

    Miksi mustalaiset ovat verenhimoisia tappajia?

    suomessa asuvat romanit on myös suomalaisia. tarkoitit kai että me valkolaiset.
  9. K

    Miksi mustalaiset ovat verenhimoisia tappajia?

    Miksi sinä viljelet rasistista sontaa tällä palstalla?
  10. K

    Rekkauduin nyt minäkin ihan sillä

    että innolla odotan niitä: "sun jutut on ihan pimeitä, en koskaan vastaa sun ketjuihin," jne viestejä :vampire:

Yhteistyössä