Hakutulokset

  1. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Mulla on ollu jo pidemmän aikaa noita suonen vetoja pohkeessa. Ne on tosi rasittavia,varsinkin ku ne iskee just keskellä yötä! Oon miettinytki että se johtuu tästä raskaudesta varmaan koska mulla ei aikasemmin oo juuri ikinä vetäny suonta. Supistuksia täällä ei oo viä ollut ollenkaa.. Ite en oo...
  2. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    moikka vaan täältäkin sulle, Hansu87 :) Me asutaan tampereella :P Kivan halpa toi paritalopätkä,sparkle86! tai siis ku täältä päin ei sais ees rivitalo yksiöö tolla vuokralla :D toivottavasti lykästää ja saatte sen kämpän =) Maikuu ja "volmari" 29+0
  3. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    siis mä en oo mitään papereita saanu itelleni mutta neuvolatäti kysyy aina niitä nimiä sairaalan esitieto papereihin tai johki semmosiin mut kotiin en oo saanu mitää papereita. Meillä uä täti sano aika varmaks pojaks ja itekki nähtiin selvät pallit ruudulla =) mut ei sitä tiä vaikka se tyttö...
  4. M

    Tarvikkeiden hankinta?

    Mulla on laskettu aika 10.1.2011, ollaan hommattu yhdistelmävaunut Brio kombi 169 merkkiset :) turvakaukalo saadaan mun siskolta,en nyt muista minkä merkkinen se oli. Pinnasänky ja sitteri on viä hankinnan alla mut eiköhän tässä viä kerkiä =) Koska sulla on laskettu aika, Haaveilija87 ?
  5. M

    Masuasukin nimi

    meijän poika on "volmari" =)
  6. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    jepjep. oi vitsi, oltaispa meki jo keksitty hyvä nimi.. ei vaan oikein löydy mitään kivaa mistä kummatkin tykkäis mut kai se sieltä jossain vaiheessa tulee sit =)
  7. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Kuulostaapa tylsältä =) joo siis eihän se mikää virallinen nimi ookkaa mut en silti halua siihen mitä tahansa nimee laittaa =) Kumpi teille kaikille muuten on tulossa,tyttö vai poika? =) siis jos ootte halunnu tietää jo ennen syntymää.
  8. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Heips! Mun ei oo tohon sokerirasitukseen tarvinnu ainakaa toistaseks mennä.mitä siä sit oikein tehdään? Multa on nyt parina viimesenä neuvola käynnillä kysytty vauvan nimee just sinne sairaalan lomakkeisiin mutta en oo pystyny viä sanoo mitää ku ei oikein olla päästy miehen kaa yhteis...
  9. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Heippa, mahtuukos tänne mukaan? =) täällä ois 20-vuotias esikoistaan odottava mamma tampereelta :P raskausviikkoja 28+1, eli laskettu aika ois 10.1.2011 =)

Yhteistyössä