Hakutulokset

  1. L

    Pitäälö paikkansa? Imukupista ja hiuksista...

    :laugh: :laugh: no ei tosiaan pidä paikkaansa
  2. L

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Moi pitkästä aikaa =) Mulla alkoi maanantaina koulu, jotenkin vaan on toi kuurilla olo jäänyt vähän paitsioon.. Paino pysyttelee kuitenkin siinä 70kg paikkeilla. Syön siis koulussa tavallisen ruoan perunoineen ja leipineen, koitan jossain välissä patukan ottaa välipalaksi ja kotiin tullessa...
  3. L

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Kiitos Miranda! Juu yksi patukka vastaa yhtä pussia, makuja on 4; suklaa, toffee-pähkinä (tai jotain sinnepäin), aprikoosi ja mansikka. 2 ateriaa kahden pussin lisäksi. Ehkä tuo rasva% mittaus on sit vaan mun konsulentin homma, hän on myös personal trainer samalla kuntosalilla missä...
  4. L

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Mulla olikin tänään konsulentin kanssa tapaaminen, paino sen vaaàn mukaan -2,5kg ja rasva prosentti oli vihdoinkin tippunut alle 30 =) Mulla siis mitataan aina myös tuo rasva%. Mites muilla? Nyt mäkin alan syömään vain kahta pussia/patukkaa päivässä (tai siis ens viikolla kun koulukin...
  5. L

    Mitä pinaatti letun päälle??

    puolukka hilloa nami :p
  6. L

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    No kröhmm..., kun en sitten pystynytkään (lue:jaksanutkaan) toista viikkoa puhdistuksella.. :ashamed: Olin 1-2pvää ja sitten olikin PAKKO, siis ihan pakko saada salaattia tjn. Eli olen sitten ke asti syönyt 2pussia ja yhden salaatti+kalaa tai broileri aterian. Ihanaa kun ei tarvi nälissään...
  7. L

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Tuosta kahvimaidosta, kantsii juoda pirtelö samalla kun kahvi, itse juon vanilja pirtelön aina aamukahvin kanssa, käytän siis tuota pirtelöä maidon korvikkeena. Aika makeaahan se on mutta paljon parempaa kuin musta kahvi.
  8. L

    Kuka "aikuinen" tykkää Ari Koivusesta?

    Minä myös :wave: 29vee
  9. L

    mistä smartballs?

    Mä ostin seksikutsuilta :)
  10. L

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Jee, pakko tuulettaa, tänään olikin sitten eka numero 6 eli 69,5kg näytti vaaka =) =) =) Kannatti tuo kolmen päivän puhdas kuuri, lähti kilot liikkeelle taas..
  11. L

    Nightwishin uusi sinkku:)

    Ei oo nightwish enää nightwish ilman tarjaa :(
  12. L

    Kumpaan sinulla on läheisemmät välit: äitiin vai anoppiin?

    Äitiin ehdottomasti :)
  13. L

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Täällä myös yksi cambridge kuurilainen :wave: Painoa tippunut 14,5kg. Aloitin huhtikuussa, 2 viikkoa puhtaalla kuurilla, silloin lähti 6,5kg. Kesällä aika paljon lipsunut joten paino on junnannut 71kg aika kauan... Nyt uudestaan puhtaalla kuurilla 3s päivä menossa. Niin pituus 161,5cm ja paino...
  14. L

    Miitä maksaa osa-aikainen päiväkotihoito?

    taitaa olla 120e, riippuu tietty tuloista mut toi on katto
  15. L

    Onko Opel Kadet autot ehtaa rautaa vai

    Meillä ollut kaksikin kadettia, -88 ja -89. 0 keleillä aina käynti ongelmia molemmissa, ja ruostetta varsinkin takarenkaan päällä... Mutta tosiaan korjaaminen ja varaosat halpoja. Ja lämpee kyllä nopsaan sisältä.
  16. L

    Muistatteko paljonko on normaali opintotuki ilman asumislisiä yms. korotuksia?

    Riippuu koulusta, katoppas kelan sivuilta, siellä saa helposti laskettua itelleen opintuen
  17. L

    Mistä nikkisi tulee?

    Tähtien sota leffoissa on prinsessa Leia :) Lempi leffoja nuo joten nikiksi hyvin sopi tuo leia :)
  18. L

    MIkäs nyt on menossa? HÄÄVUOSI GALLUP !

    Meillä oli kesäkuussa paperihäät :heart:
  19. L

    Päiväkoti, nimi+kuva vaiko ei?

    Meillä myös kuvat nimien vieressä
  20. L

    Miten liitän sen sydämen huutis-ilmoitukseen?

    Etsi ilmoitus missä on sellanen sydän ja sit vaan kopioit sen hiiren oikealla napilla painat siinä kohdalla ja kopioi, sitten liität sen ilmoitukseen

Yhteistyössä