Hakutulokset

  1. Viveka-75

    Tammikuun 2007 taaperot

    Heippa! Onpa ikäviä sattunut nyt monelle :hug: Pakko oli ottaa itseään niskasta kiinni ja kirjoittaa tänne myös muutama rivi. Eli elossa ja hengessä mukana olen. Edellleen avaan Tammikuun 2007 taaperot keskustelun joka päivä, useampaankin otteeseen joten kaikki teidän kirjoitukset...
  2. Viveka-75

    Tammikuun 2007 taaperot

    Taas on kaikki päivittäin lueskeltu. Niin ne meidän pienet pallerot kasvaa ja juttelee! Aivan ihanaa kun on nyt yhteinen kieli =) Onnea Sinulle Hilmuska plussasta :heart: Ja voisinpa minäkin pienen paljastuksen samalla tehdä eli pikku-kakkonen on meillekin tuloillaan. LA 15.1-09 eli...
  3. Viveka-75

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Kuulumisia viestittelen angel08:n puolesta. Heille on tänään 12.4-08 klo 00.27 syntynyt täydellinen prinsessa mitoilla 4010g ja 52cm.
  4. Viveka-75

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    Kuulumisia viestittelen angel08:n puolesta. Heille on tänään 12.4-08 klo 00.27 syntynyt täydellinen prinsessa mitoilla 4010g ja 52cm.
  5. Viveka-75

    Los Arcos, Inglés, Gran Canaria

    Elikkä on kahvinkeitin, leivänpaahdin, paistinpannu, kattiloita sun muita välineitä ihan kattavasti. Hotellilla on oma ravintola josta myös aamiaista sai, hinta oli kai 6? per nuppi. Me ei käyry kertaakaan joten sen laadusta en osaa sanoa mitään. Me kun keitettiin aamuisin ite kahvit ja...
  6. Viveka-75

    Gracon cosmic istuimen kiinnityssysteemi vaikea...!!!!!!!!!!

    Aluksi meni hermot meilläkin mutta anna itsesi kiukutella ko. istuimelle vielä muutaman kerran niin johan alkaa pelittämään :laugh: Muuten oiva peli ja varmasti yksi markkinoiden turvallisimminta istuimista..
  7. Viveka-75

    Los Arcos, Inglés, Gran Canaria

    No niin, duunissa olen mutta enköhän nyt ehdi... Eli olemme enemmän kuin tyytyväisiä lomaamme. Lento meni hyvin ja huoneisto oli tosi kiva. Siellähän on kaksioita ja kolmioita, meillä oli kaksio joka on oli mukavan meille, tyttö kun nukkui makuuhuoneessa meidän kanssa pinniksessä. Teidän...
  8. Viveka-75

    Los Arcos, Inglés, Gran Canaria

    Kirjoitin pitkän tekstin mutta katos jonnekin, nyt en jaksa näpytellä heti perään uudelleen... Joten maltahan odottaa, josko huomenna saisin aikaseks. =) Mutta turhat jännät pois, hotelli oli aivan loistava!!! Nyt nukkumaan...
  9. Viveka-75

    Tammikuun 2007 taaperot

    jeps1, kyselit lennosta. Eli meillä lähtee kone 17.15 ja luulen et nukkuu kans jokusen pätkän ainakin. Lento on onneks suora lento Turusta.. Saattaapi vaan meidän hienot rytmit mennä heti sekaisin, perillä hotellissa kun ollaan varmaan vasta puolen yön jälkeen. Siinä sit menee varmasti...
  10. Viveka-75

    Tammikuun 2007 taaperot

    Heips kaikki ! Pitkästä aikaa kuulumisia jaksan kirjoitella. Edelleen olen ns. taustailija eli luen joka jutun innokkaasti ja harvakseltaan kirjoittelen. Vilipi , tuo on aivan mahtava tuo Kristan tukka! Ja nätin puvun olit tehnyt. Meillä ollaan tammikuun alusta harjoiteltu tuetta...
  11. Viveka-75

    Los Arcos, Inglés, Gran Canaria

    Heippa! Ollaan lähdössä tulevana lauantaina eli 26 pvä kyseiseen hotelliin. Meitä minä, mies ja 5.1-07 syntynyt tyttö. Hotelli vaikutti meidänkin mielestä kivalta. Iso plussa oli myös et on 1-kerroksinen hotelli joten lastenrattaiden kanssa kulkeminen on edes hieman helpompaa =) Muuten...
  12. Viveka-75

    TAMMIVAUVAT -07 tänne...

    Edelleen samaa rataa jatketaan. Muutama tunti alkuyöstä ja muutama aamusta hyvin. Tarkoitus olis nyt et su-ma yönä aloitettais unikoulu, jännittää vaan. Minä kun en haluaisi pientä huudattaa mutta voi kun saatais edes niin et toi tutti rauhoittaisi uudelleen uneen. Tuli tässä muutenkin...
  13. Viveka-75

    TAMMIVAUVAT -07 tänne...

    Ekaks kiitos Myyra vastauksesta. Unohtui tuohon kirjoittaa et tyttö syö siinä klo 02 sellasen 140ml joka on ilmiselvästi nälkään syöty. Tuolloin annan itse irrottaa pullosta imun enkä vie pois. Mutta sen jälkeen kun heti vartin päästä haluu taas niin ei kyllä mielestäni voi olla nälkä...
  14. Viveka-75

    TAMMIVAUVAT -07 tänne...

    Muistaakohan kukaan minua taustailijaa??? Päivittäin kuulumiset täällä luen mutta kirjoitukset jää... Nyt kuitenkin aattelin kirjoittaa ennen unia (jos niitä uniksi voi kutsua) noista öistä kun nyt tuntuvat muillakin olavan ongelmina. Meillä nukahdetaan n. 21-22, nukutaan n. 2-3 tuntia...
  15. Viveka-75

    Disflatyl ja Relatipat yhdessä?

    Meillä käytettiin relatippuja kumpienkin kanssa enkä koskaan ole kuullut etteikö olisi saanut. Ja uskon että apua ko. tuotteista oli ainakin meille.
  16. Viveka-75

    Isä apuna yösyöttöjen lopettamisessa

    Maarikki! Kivasti oli viimeyö teillä mennyt ja yllättävän lyhyeen tuo huuto jäi. Voin kyllä kuvitella et toi 30 min keskellä yötä ja suoraa huutoa tuntuu tunneilta, ainakin miehestä :) Viimeyönä tyttö heräs eka kerran tisua vaatimaan jo klo 24, sain tutilla nukkumaan vielä tunnin jolloin...
  17. Viveka-75

    Isä apuna yösyöttöjen lopettamisessa

    Kylläpä on maarikki tekstisi yösyömisestä ja tytön temperamenttisuudesta kuin meidän perheestä =) . Meillä tyttö nyt reilu 6kk ja herää yöllä syömään yleensä 3 kertaa, paitsi esim viimeyönä 2 tunnin välein. Alkaa joo olemaan vitsit vähissä, niin ihanaa kun imetys onkin mutta yöt, huh huh...
  18. Viveka-75

    TAMMIVAUVAT 2007

    Heip! Eli haluaisin hieman udella miten muilla yöt nukutaan? Meillä kun vielä tisutellaan 3 kertaa yössä. Ja tyttö torstaina 6kk. Alkaa äippä oleen aika loppu, lisäks kun saa tutittaa yössä vielä useaan kertaan. Alkaa tässä kaipaamaan jo edes yhtä 2 tunnin yhtäjaksoista unta...
  19. Viveka-75

    TAMMIVAUVAT 2007

    Heippa! Lueskeltu palstan kaikki tekstit, aika kun vaan ei tunnu riittävän itse kirjoittamiseen mutta nyt vois olla jotakin hyötyäkin Suklaasyöpölle. Tuo vatsan kovuus kun meilläkin ollut riesana siitä asti kun tyttö ekan kerran sai muuta kuin tisua. Kakka kun oli pahimmillaan jumissa...
  20. Viveka-75

    TAMMIVAUVAT 2007

    Heippa pitkästä aikaa! Huomasin että etusivulle päivitellään pienokaisten nimiä. Meillä ristiäiset vietettiin sunnuntaina ja nimekseen vaavi sai Leona Aurora. Mikki hiiri, saa kirjata etusivulle =) Kastelahjaksi tuli valokuvakehys jossa kippo hampaille ja hiussuortuvalle, kastetoditus...

Yhteistyössä